Niveautje hoor bij Fok!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Zie ik nou serieus [Redactie Frontpage] bij je naam staan?
Goede aanwinst!
Ze hadden Annemiek voor elke happy hardcore plaat 1000 euro moeten geven en dan pas nadat ze hem draait zonder te zuchten, dan hadden we een leuk uur tot aan vijvenquote:
Er is nooit genoeg, maar goed, eigenlijk haalt 3fm maar zo'n 2,5 miljoen op. de rest doet de overheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
3fM haalt 5 miljoen euro binnen voor het rode kruis, dat lijkt me wel genoeg.
Sorry, zelfs na 3 keer lezen van dit bericht weet ik niet waar je het over hebt...quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niveautje hoor bij Fok!![]()
De grote baas verneukt gewoon het meest populaire voetbalforum van Nederland en tja moet ik echt over Stefan beginnen!!!!!!!!!
Zeker, ik denk dat vooral Giel Beelen en Gerard Ekdom profiteren van al die jaren SR. Beelen verdient het meeste van 3FM en dat komt omdat ie populair is bij veel mensen, onder meer van mensen die ook SR kijken. Daarom zit Giel of Gerard er elke keer sowieso in.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:59 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg, maar goed, eigenlijk haalt 3fm maar zo'n 2,5 miljoen op. de rest doet de overheid.
En daarnaast is deze actie geniaal in marketingopzicht, ze krijgen hierdoor jaarlijks weer een hele boel nieuwe luisteraars die kennis maken met 3fm op deze manier. En het is natuurlijk een leuke manier om je te profileren als station. Is is wat anders dan een smeltende sportauto bij Q-music.
quote:
Scherp ben je welquote:Op donderdag 24 december 2009 04:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat vooral Giel Beelen en Gerard Ekdom profiteren van al die jaren SR. Beelen verdient het meeste van 3FM en dat komt omdat ie populair is bij veel mensen, onder meer van mensen die ook SR kijken. Daarom zit Giel of Gerard er elke keer sowieso in.
Dat komt door de muziek, na een slaapverwekkende 2 uur wakkerquote:
Ga slapen dan en val ons niet lastigquote:Op donderdag 24 december 2009 04:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt door de muziek, na een slaapverwekkende 2 uur wakker
Idd, ze aarzelde en zei: ik heb vermoeden dat het wel goedkomtquote:
2,50?quote:
oh die rutgerquote:
Die achtergrondmuziek blijft geniaalquote:
Pfff wat een kutmuziek zeg. Was dat die cd die erdoor ging.quote:
Tssss, het zijn weer 60 muskiettennettenquote:Op donderdag 24 december 2009 04:12 schreef jde_kok het volgende:
Annemiek, NIET DRAAIEN die verschrikkelijke troep.
Dat geld ligt toch al in de bus...quote:Op donderdag 24 december 2009 04:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tssss, het zijn weer 60 muskiettennetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |