9.00quote:Op donderdag 24 december 2009 03:42 schreef Stefan het volgende:
4 uur alweer, wanneer gaat Waylon naar huis?
Same herequote:Op donderdag 24 december 2009 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht even dat er een hakenkruis bovenaan stond
kan Maxima niet even de deur opendoen speciaal voor hemquote:
PRODIGYquote:Op donderdag 24 december 2009 03:44 schreef TheZapster het volgende:
Tenenkommend dat niemand post tijdens Soulwax![]()
Mensen in dit topic
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:44 schreef Pixie. het volgende:
Nou ik ga bij deze mn bed in![]()
luister wel op mn radio verder
nog veel plezier![]()
Weltrusten
Hij kan meer dan jij vermoed ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:44 schreef Stefan het volgende:
Weer situps? we weten dat je t kan hoor. Kan je ook andere dingen Waylon?
Truste!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:44 schreef Pixie. het volgende:
Nou ik ga bij deze mn bed in![]()
luister wel op mn radio verder
nog veel plezier![]()
Weltrusten
Die ken ik nog wel ja van Way to Your Heartquote:Op donderdag 24 december 2009 03:44 schreef TheZapster het volgende:
Tenenkommend dat niemand post tijdens Soulwax![]()
Soulsisterquote:Op donderdag 24 december 2009 03:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel ja van Way to Your Heart
Maar Stefan is niet op tvquote:Op donderdag 24 december 2009 03:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij kan meer dan jij vermoed ik.
Eens!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:47 schreef cygnusx het volgende:
Kom op mensen, als we serieus meer gaan bieden om zn haar erop te laten is dat wel heel slap he.
Ik wil graag geld storten tegen malarianetten, ik wil graag dat er GEEN malariamedicijnen ingekocht worden.. Bij deze 50 euro gestort.
Ik denk niet dat ik saaier ben dan Waylon. Zelfs iemand die bonsaiboompjes knipt is actiever dan Waylonquote:
moment, ff me rek.nr opzoekenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Eens!
Ik wil ook geld tegen het rode kruis storten!
Gelukkig voor jou verdient de directeur van het rode kruis zoveel dat er zeker 70.000 muskietennetten NIET naar Afrika gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Eens!
Ik wil ook geld tegen het rode kruis storten!
En alsnog heeft die jongen meer niveau dan jij.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik saaier ben dan Waylon. Zelfs iemand die bonsaiboompjes knipt is actiever dan Waylon
Nou, met zijn nivo is de laatste SR nacht behoorlijk saaiquote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En alsnog heeft die jongen meer niveau dan jij.
Een hele geruststellingquote:Op donderdag 24 december 2009 03:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou verdient de directeur van het rode kruis zoveel dat er zeker 70.000 muskietennetten NIET naar Afrika gaan.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, met zijn nivo is de laatste SR nacht behoorlijk saai
Jij bent ook saaiquote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
En wat dacht je van 3fm, of dacht je soms dat de opbrengst van al die commercials elk uur ook naar het rode kruis gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou verdient de directeur van het rode kruis zoveel dat er zeker 70.000 muskietennetten NIET naar Afrika gaan.
Heb ik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 03:53 schreef jde_kok het volgende:
Koude tenen, hoe komen ze daar nou aan?
quote:
Zie ik nou serieus [Redactie Frontpage] bij je naam staan?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
3fM haalt 5 miljoen euro binnen voor het rode kruis, dat lijkt me wel genoeg.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef cygnusx het volgende:
[..]
En wat dacht je van 3fm, of dacht je soms dat de opbrengst van al die commercials elk uur ook naar het rode kruis gaan.
Niveautje hoor bij Fok!quote:Op donderdag 24 december 2009 03:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Zie ik nou serieus [Redactie Frontpage] bij je naam staan?
Goede aanwinst!
Ze hadden Annemiek voor elke happy hardcore plaat 1000 euro moeten geven en dan pas nadat ze hem draait zonder te zuchten, dan hadden we een leuk uur tot aan vijvenquote:
Er is nooit genoeg, maar goed, eigenlijk haalt 3fm maar zo'n 2,5 miljoen op. de rest doet de overheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
3fM haalt 5 miljoen euro binnen voor het rode kruis, dat lijkt me wel genoeg.
Sorry, zelfs na 3 keer lezen van dit bericht weet ik niet waar je het over hebt...quote:Op donderdag 24 december 2009 03:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niveautje hoor bij Fok!![]()
De grote baas verneukt gewoon het meest populaire voetbalforum van Nederland en tja moet ik echt over Stefan beginnen!!!!!!!!!
Zeker, ik denk dat vooral Giel Beelen en Gerard Ekdom profiteren van al die jaren SR. Beelen verdient het meeste van 3FM en dat komt omdat ie populair is bij veel mensen, onder meer van mensen die ook SR kijken. Daarom zit Giel of Gerard er elke keer sowieso in.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:59 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg, maar goed, eigenlijk haalt 3fm maar zo'n 2,5 miljoen op. de rest doet de overheid.
En daarnaast is deze actie geniaal in marketingopzicht, ze krijgen hierdoor jaarlijks weer een hele boel nieuwe luisteraars die kennis maken met 3fm op deze manier. En het is natuurlijk een leuke manier om je te profileren als station. Is is wat anders dan een smeltende sportauto bij Q-music.
quote:
Scherp ben je welquote:Op donderdag 24 december 2009 04:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat vooral Giel Beelen en Gerard Ekdom profiteren van al die jaren SR. Beelen verdient het meeste van 3FM en dat komt omdat ie populair is bij veel mensen, onder meer van mensen die ook SR kijken. Daarom zit Giel of Gerard er elke keer sowieso in.
Dat komt door de muziek, na een slaapverwekkende 2 uur wakkerquote:
Ga slapen dan en val ons niet lastigquote:Op donderdag 24 december 2009 04:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat komt door de muziek, na een slaapverwekkende 2 uur wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |