Indahquote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, vrouwvolk over de vloer.
Ja, goed plan! Doe mij maar een grote friet zoervleis, een mexicano, een bamiblok, een viandel en een kroket.quote:
Dat is je geraden ook. Je gaat me toch niet vertellen dat ik voor niks al de hele ochtend zit te duimen..quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
smakelijk
Het ziet er naar uit dat ik 1 uur wel ga halen
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom heb ik daar nou helemaal geen last van?
Ik ga over half uur ook maar een frietje met en twee broodjes kroket naar binnen werken...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goed plan! Doe mij maar een grote friet zoervleis, een mexicano, een bamiblok, een viandel en een kroket.
jij ook alquote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook. Je gaat me toch niet vertellen dat ik voor niks al de hele ochtend zit te duimen..![]()
syntax error. Alles hierna is niet verwerktquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goed plan! Doe mij maar een grote friet zoervleis
instellen op limbo dan werkt hetquote:Op donderdag 24 december 2009 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
syntax error. Alles hierna is niet verwerkt
Mn collega's zouden dezelfde vraag stellen jammer genoeg...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij hebt slimme collega's die geven jouw al het werk
Het werktquote:Op donderdag 24 december 2009 11:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is je geraden ook. Je gaat me toch niet vertellen dat ik voor niks al de hele ochtend zit te duimen..![]()
Ze heeft faceboek, zoek zelf maarquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Indah
HOAX or pics to proof it
zolang het niet in belgie is vind ik het primaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
oeh, ijzel op Kerstavond. Dat wordt leuk weer in Nederland.
ik heb op indahmeisje gezocht, maar niks gevonden...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze heeft faceboek, zoek zelf maar
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het werkt
baas gaat zo peuk roken (denk half 1) en dan mag ik daarna gaan
het toilet, huize klonk uitdrukkingquote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mensenbak? Een soort boedelbak, maar dan voor schoonfamilie?
Ben ik blij dat ik de deur niet uit hoeft vanavond!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
whehehequote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb op indahmeisje gezocht, maar niks gevonden...
ah hij gaat nu al paffenquote:
ik heb de 3 in gehaald en voor de kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef indahnesia.com het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |