6 dan, ik speelde ook af en toe Vulmateriaal01 en Vanmootje16 om de stemming er in te houden, maar dat was nog geen antwoord op mijn vraag...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn in twee maanden 3 mensen gebanned (okee 4, waarvan 2 dezelfde persoon), dus zo'n vaart zal dat nu ook weer niet lopen.
[..]
En dat is precies wat Martin doet. Er is nog altijd een wezenlijk verschil tussen kritiek en gezanik.
En nu hou ik erover op, verdomme
Het was kritiek, geen gezanik. En daarnaast kun je er ook gewoon boven staan als Martin zijnde. Hij lijkt wel een klein kind zo, ook vanwege de manier waarop ie mensen(vrouwen) in query's lastig valt.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dat is precies wat Martin doet, handelen in Johan's geest.
Er is nog altijd een wezenlijk verschil tussen kritiek en gezanik.
We doen wat we willen hier, dus als we over de chat willen praten met een verontwaardigde toon, dan doen we dat. FOK! is een hechte community, als Martin FOK!kers kwetst dan krijgt ie FOK!kers over zich heen. Zo zijn de wetten van het leven.quote:En nu hou ik erover op, verdomme
Laat die chat voor wat het is als het je irriteert, for god's sake.
Maar als ik het goed begrijp gaat die chat ook aangeboden worden aan het publiek dat verwacht wordt voor de uiteindelijke streams. Sorry Mera maar zoals die chat nu is, is dat eerder een reden om af te haken dan een visitekaartje.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat die chat voor wat het is als het je irriteert, for god's sake.
Fok is Fok, dus over die chat praten kun je doen zoveel je wilt, doe ik toch ookquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Maanvis het volgende:
We doen wat we willen hier, dus als we over de chat willen praten met een verontwaardigde toon, dan doen we dat. FOK! is een hechte community, als Martin FOK!kers kwetst dan krijgt ie FOK!kers over zich heen. Zo zijn de wetten van het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |