Zometeen dus !quote:glazenhuisgrunn: Pé Daalemmer & Rooie Rinus zometeen bij @gerardekdom! #sr09 Gerard kan straks niet meer slapen.... ;-)
5 minutes ago from web · Reply · View Tweet
quote:Ofyles2
#sr09 HEADLINES NIET MEER TUSSEN 0 EN 6! HERHALING: NIET MEER TUSSEN 0 EN 6! DANK U!
Ik ook, dan kan ik gaan slapenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:04 schreef Pixie. het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Wachtend op Annemiek
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook, dan kan ik gaan slapen
duurden voorheen 15 minuten, ruim (in het begin van de week)quote:Op donderdag 24 december 2009 01:04 schreef Stefan het volgende:
Dat duurde minstens een minuut. Zet dan een nieuw topic klaar ':+
Anyway, waarom duren die klote headlines 10 minuten?
Briljante video idd.quote:
Op Laserdisc is hij zo goed qua geluid, ik vind hem mooier dan op de LP.quote:
Jeujquote:Op donderdag 24 december 2009 01:05 schreef Piles het volgende:
Post-id 76.000.000 is bijna aan de beurt!
Grote kans dat ie hier valt
Blijf gezellig bij ons johhquote:
die wil ikquote:Op donderdag 24 december 2009 01:05 schreef Piles het volgende:
Post-id 76.000.000 is bijna aan de beurt!
Grote kans dat ie hier valt
Wist ik veel dat ik de laatste post zou hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:04 schreef Stefan het volgende:
Dat duurde minstens een minuut. Zet dan een nieuw topic klaar ':+
Anyway, waarom duren die klote headlines 10 minuten?
Lantinga weer met Fillemon op pad, hilarisch.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:06 schreef Stefan het volgende:
Ik wil volgend jaar Rudy Macay in het huis, onderschatte 3FM jock, trap die Bart er eens uit. En Lantinga.
je luistert toch nooit?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:06 schreef Stefan het volgende:
Ik wil volgend jaar Rudy Macay in het huis, onderschatte 3FM jock, trap die Bart er eens uit. En Lantinga.
quote:
Lul niet zo man, 101tv staat hier dag en nacht aan.quote:
Hij staat al op YouTubequote:Op donderdag 24 december 2009 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik heb Living Doll gemist zie ik net
Staat op joetjoepquote:Op donderdag 24 december 2009 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
Ja ben nu aan 't terugkijken met een half oog, maar vind 't toch minder leuk dan de eerste keer, dat was spontanerquote:
Ik mag hopen van welquote:Op donderdag 24 december 2009 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
Komt er nog iemand langs ipv die dude?
Done!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:09 schreef Captain_Slow het volgende:
Ze zouden de Legosteentjes die gemaakt zijn van het gezicht van MJ op de veiling moeten zetten
SMS Wayloff naar 3333!!!
dat ie dat woord kentquote:Op donderdag 24 december 2009 01:10 schreef Noelle06 het volgende:
Wordt ik dan ook geadoreerdWaylon
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
Een vrouw bood Erik Mesi, Bert Heerink en iemand van de jazzpolitie aan maar de regie wilde ze niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
Komt er nog iemand langs ipv die dude?
Filmpje zit in de OPquote:Op donderdag 24 december 2009 01:08 schreef ScottTracy het volgende:
Dat zei Gerard zelf ookquote:Op donderdag 24 december 2009 01:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ben nu aan 't terugkijken met een half oog, maar vind 't toch minder leuk dan de eerste keer, dat was spontaner
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:11 schreef Krambo het volgende:
Je kan niet eens ff rustig gaan pissen hier, dat TEMPO
Die middelstequote:
Contradictio in terminis.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:11 schreef Neroje het volgende:
Vraag dan een goede van Snow Patrol aan!
Zet n fles naast jequote:Op donderdag 24 december 2009 01:11 schreef Krambo het volgende:
Je kan niet eens ff rustig gaan pissen hier, dat TEMPO
Jaloers op wat?quote:
Wel eten en heel veel alcoholquote:Op donderdag 24 december 2009 01:12 schreef Stefan het volgende:
Ze zouden een jaar moeten proberen dat ze gewoon mogen eten, kijken of dat scheelt qua opbrengst. Het niet eten is voor mij geen toegevoegde waarde.
Idd, de eerste albums vond ik nog wel goed, maar dat just say yes.quote:
??quote:Op donderdag 24 december 2009 01:12 schreef Piles het volgende:
Ik zou zeggen dat het Duits is als ik dit hoor , terwijl Ekdom het Duitse volkslied instart
Eens! beetje meer up-tempo warm zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mooie meisjes horen geen suffe muziek aan te vragen
HOLLANDISCHE eigenlijk hequote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef TheZapster het volgende:
Ein OSTERREICHISE SHALLPLATTE!!!
Hij verpest allesquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Sanddr het volgende:
Waylon ga er niet doorheen schreeuwen jongé!
nee hans, snow patrol is echt geweldig.... je moet ff dit checken van pinkpop dit jaar... zo briljantquote:
JAWOHL!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef TheZapster het volgende:
Ein OSTERREICHISCHE SHALLPLATTE!!!
Plaat is echt kapot gedraaid.. zoiets zou ik dan echt niet snel aanvragen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, de eerste albums vond ik nog wel goed, maar dat just say yes.
Heus niet, best relaxte muziekquote:
De laatste nacht moet juist de leukste zijnquote:
Trusten !quote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Trusten die-hards, ik haak af.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Beetje lastig mikken in een leeg bierflesje he
Ach, het was ook maar om je te stangen. Eerste cd vind ik best aardig, Chocolatequote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Heus niet, best relaxte muziek![]()
Maar die nieuwe is niet veel
Was rudy niet voor de EO? Ik denk dat hij dan op zondag wat anders moet gaan doen daar in het glazen huis...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:06 schreef Stefan het volgende:
Geloof je direct hoor dat het geweldig isquote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef evert het volgende:
[..]
nee hans, snow patrol is echt geweldig.... je moet ff dit checken van pinkpop dit jaar... zo briljant
Loop niet zo te haten johquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Sanddr het volgende:
Waylon ga er niet doorheen schreeuwen jongé!
Nee, LLINKquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Was rudy niet voor de EO? Ik denk dat hij dan op zondag wat anders moet gaan doen daar in het glazen huis...
Nope.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Stefan het volgende:
Is er dit jaar nog een happy hardcore nacht geweest?
HAHAHAquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Meddo het volgende:HET EERSTE MALARIA SLACHTOFFER HEEFT ZICH GEMELD
[ afbeelding ]
En je wilde gewoon even moeilijke woorden gebruiken he? Geef maar toequote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, het was ook maar om je te stangen. Eerste cd vind ik best aardig, Chocolate
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Meddo het volgende:HET EERSTE MALARIA SLACHTOFFER HEEFT ZICH GEMELD
[ afbeelding ]
LLINK, dus die moet eerst op zoek naar een andere werkgever als hij op 3fm wil blijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Was rudy niet voor de EO? Ik denk dat hij dan op zondag wat anders moet gaan doen daar in het glazen huis...
Idd, en dan lekker losquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! beetje meer up-tempo warm zou wel tof zijn
LLINK werkt hij.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Stefan het volgende:
Misschien BNN.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
LLINK, dus die moet eerst op zoek naar een andere werkgever als hij op 3fm wil blijven
Jawel, dit was gewoon een Ekdom-momentjequote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Meddo het volgende:HET EERSTE MALARIA SLACHTOFFER HEEFT ZICH GEMELD
[ afbeelding ]
Was een uitzondering he, paul rabberingquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Stefan het volgende:
Nee, het is ÖRF1.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dacht dat ik 3fm op had staan, maar het is toch echt duitsland 1!
Nee, zijn ego groeit juist harder aan...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:17 schreef Pixie. het volgende:
Agh morgen is zn haar eraf
Misschien word zn ego dan ook wat minder
Nou, ik heb de anderen nog niet zien kleffen met een Moke-bandlid..quote:Op donderdag 24 december 2009 01:17 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Was een uitzondering he, paul rabbering
Elke dj heeft zo weer zijn eigen speciaaltje wat ie meeneemt in het huis. Behalve Annemiek dan.
Als dat zo is hoop ik wel dat hij wat voor meer actie zorgt dan dat Waylon doet...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:16 schreef Intrepidity het volgende:
Ik voorspel eigenlijk dat het velletje van Waylon straks openscheurt en dat Hans Klok er uit komt stappen, zo van "LOLWUT, Ik? ziek? NOWAI!"
Ofzo.
Ja echt idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sowieso veel te weinig happy hardcore gehoord
en dan vanaf 4 minuut 25 krijg je zoveel kippenvel! god, dit heb ik al wel 100 keer gekekenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof je direct hoor dat het geweldig is. Zal het zo ff checken na Falco
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:17 schreef Pixie. het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, zijn ego groeit juist harder aan...
Dan verliest 'ie al z'n kracht, net als Samson...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:17 schreef Pixie. het volgende:
Denk Michiel, en dan Annemieke op zijn huidige tijd.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Stefan het volgende:
Maar Stenders gaat naar Radio2 ofzo? Ben benieuwd wie er dan tussen 12 en 2 komt. Timur dagelijks?
Claudia natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Stefan het volgende:
Maar Stenders gaat naar Radio2 ofzo? Ben benieuwd wie er dan tussen 12 en 2 komt. Timur dagelijks?
Veenstra naar 12-2 en Annemiek op de plek van Veenstra.. zo iets?? Zou leuk zijn iigquote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Stefan het volgende:
WHUTTTTTquote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Stefan het volgende:
BREAKING: WAYLON HEEFT ZIJN JAS UIT. Na 7 uur en een kwartier
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Stefan het volgende:
BREAKING: WAYLON HEEFT ZIJN JAS UIT. Na 7 uur en een kwartier
Dit wordt mooi!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:19 schreef -Hans- het volgende:
Pé Daalemmer & Rooie Rinus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij blijft uitquote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij moet een tshirt op een tshirt aan trekken
ben niet thuis in de duitse zendersquote:
Dat is de beste keus denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 01:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk Michiel, en dan Annemieke op zijn huidige tijd.
WHAT??? Staat het in de krant van morgen? Komt het als breaking news in de headlines? Breekt de NOS zometeen in met breaking news?quote:
Het was ook geen Duitse zender, dan had ik ARD gezegd.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ben niet thuis in de duitse zenders!
a) Dat kan ze niet vanwege andere verplichtingenquote:
En dat is dus Oostenrijks, Falco was een Oostenrijker.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ben niet thuis in de duitse zenders!
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:20 schreef Pixie. het volgende:
Die man met die hoed had de vader van Giel kunnen zijn
Annemiek na plek veenstra is prima, na 7 uur luister ik toch geen radio meerquote:Op donderdag 24 december 2009 01:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Veenstra naar 12-2 en Annemiek op de plek van Veenstra.. zo iets?? Zou leuk zijn iig
Ach ja, cultuurbarbaren die alleen interesse hebben in landen als Spanjequote:Op donderdag 24 december 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was ook geen Duitse zender, dan had ik ARD gezegd.
maar dat is TV, maar ik hoor al weer dat het over NL gaat.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het was ook geen Duitse zender, dan had ik ARD gezegd.
Hartelijk vrijdagquote:Op donderdag 24 december 2009 01:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
a) Dat kan ze niet vanwege andere verplichtingen
b) Als dat gebeurt ga ik wel naar 538 luisteren ofzo(En dat zegt wat!)
Hee, RESPECT voor Bertje Doperwtje!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah kijk.. de Bertje Doperwtjes van Groningen..
1 pot nat!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is dus Oostenrijks, Falco was een Oostenrijker.
en ikke welquote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Annemiek na plek veenstra is prima, na 7 uur luister ik toch geen radio meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |