Idd, de eerste albums vond ik nog wel goed, maar dat just say yes.quote:
??quote:Op donderdag 24 december 2009 01:12 schreef Piles het volgende:
Ik zou zeggen dat het Duits is als ik dit hoor , terwijl Ekdom het Duitse volkslied instart
Eens! beetje meer up-tempo warm zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mooie meisjes horen geen suffe muziek aan te vragen
HOLLANDISCHE eigenlijk hequote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef TheZapster het volgende:
Ein OSTERREICHISE SHALLPLATTE!!!
Hij verpest allesquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Sanddr het volgende:
Waylon ga er niet doorheen schreeuwen jongé!
nee hans, snow patrol is echt geweldig.... je moet ff dit checken van pinkpop dit jaar... zo briljantquote:
JAWOHL!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef TheZapster het volgende:
Ein OSTERREICHISCHE SHALLPLATTE!!!
Plaat is echt kapot gedraaid.. zoiets zou ik dan echt niet snel aanvragen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, de eerste albums vond ik nog wel goed, maar dat just say yes.
Heus niet, best relaxte muziekquote:
De laatste nacht moet juist de leukste zijnquote:
Trusten !quote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Trusten die-hards, ik haak af.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
Beetje lastig mikken in een leeg bierflesje he
Ach, het was ook maar om je te stangen. Eerste cd vind ik best aardig, Chocolatequote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Heus niet, best relaxte muziek![]()
Maar die nieuwe is niet veel
Was rudy niet voor de EO? Ik denk dat hij dan op zondag wat anders moet gaan doen daar in het glazen huis...quote:Op donderdag 24 december 2009 01:06 schreef Stefan het volgende:
Ik wil volgend jaar Rudy Macay in het huis, onderschatte 3FM jock, trap die Bart er eens uit. En Lantinga.
Geloof je direct hoor dat het geweldig isquote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef evert het volgende:
[..]
nee hans, snow patrol is echt geweldig.... je moet ff dit checken van pinkpop dit jaar... zo briljant
Loop niet zo te haten johquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef Sanddr het volgende:
Waylon ga er niet doorheen schreeuwen jongé!
Nee, LLINKquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Was rudy niet voor de EO? Ik denk dat hij dan op zondag wat anders moet gaan doen daar in het glazen huis...
Nope.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Stefan het volgende:
Is er dit jaar nog een happy hardcore nacht geweest?
HAHAHAquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Meddo het volgende:HET EERSTE MALARIA SLACHTOFFER HEEFT ZICH GEMELD
[ afbeelding ]
En je wilde gewoon even moeilijke woorden gebruiken he? Geef maar toequote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ach, het was ook maar om je te stangen. Eerste cd vind ik best aardig, Chocolate
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Meddo het volgende:HET EERSTE MALARIA SLACHTOFFER HEEFT ZICH GEMELD
[ afbeelding ]
LLINK, dus die moet eerst op zoek naar een andere werkgever als hij op 3fm wil blijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Was rudy niet voor de EO? Ik denk dat hij dan op zondag wat anders moet gaan doen daar in het glazen huis...
Idd, en dan lekker losquote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! beetje meer up-tempo warm zou wel tof zijn
LLINK werkt hij.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Stefan het volgende:
Is er dit jaar nog een happy hardcore nacht geweest?
Misschien BNN.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
LLINK, dus die moet eerst op zoek naar een andere werkgever als hij op 3fm wil blijven
Jawel, dit was gewoon een Ekdom-momentjequote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:15 schreef Meddo het volgende:HET EERSTE MALARIA SLACHTOFFER HEEFT ZICH GEMELD
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |