Ze doet het idd heel erg goedquote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind Annemiek leuker dan ik van te voren dacht!
Komt in iedergeval wel heel leuk over.
(ik luister in het weekend bijna nooit 3FM dus ik kende haar niet zo goed)
Wat een gefrustreerd mannetje inderdaad...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sunchaser is zo gefuckt dat 'ie dit jaar niet met zijn ***** *** in beeld mag.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef miieejj het volgende:
gerardekdom Het spontane was er vanaf maar voor 14.000 euro deed ik em schaamteloos nog een keer: Living doll! It was fun again!
40 minutes ago from web
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lopen via noortje in het callcenterquote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Zijn de telefoonverbindingen altijd zo brak tijdens Serious Request? Het valt me op...
Als ie kaal is streelt t makkelijker!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Noortje. het volgende:
Jajoh ga Waylons ego nog meer strelen.
z'n kiddo's bij de brievenbusquote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
Ja, wat moet ik nou allemaal knippenEkdom, kap eens, ik kan je niet bijhouden
Useless Man is onderweg, verder nog verzoekjes?
Niet geweest.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef BoerBert het volgende:
Is Knights of Cydonia al geweest? Heb ik gemist zeker
maar zij playbackt nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Joesse het volgende:
[..]
Nou, gisteravond Annemieke was ook wel erg tof hoor
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Joesse het volgende:
[..]
Als ie kaal is streelt t makkelijker!
Ik mis haar vandaag zelfs een beetje, heb van haar shift niets meegekregen vandaag.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef musicfreakyme het volgende:
Doe deze hele shift maarquote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
Ja, wat moet ik nou allemaal knippenEkdom, kap eens, ik kan je niet bijhouden
Useless Man is onderweg, verder nog verzoekjes?
Wie is de vrouw met rood pittig kapsel die er vorig jaar bij was?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerd mannetje inderdaad...
Aandachtshoer ook, alles voor de spotlights. Sunchaser moet zich schamen...
Huh? Huh?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Againzender het volgende:
Zo heet ik niet!!
Annemieke heb ik een paar keer aan de telefoon gehad, uitermate vrolijke en vriendelijke damequote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef musicfreakyme het volgende:
That's not his namequote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Gerard roept er even 'Jeroen Nieuwenhuizen' doorheen.
Op een snelweg groeit ook geen grasquote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Joesse het volgende:
[..]
Als ie kaal is streelt t makkelijker!
Geen idee...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie is de vrouw met rood pittig kapsel die er vorig jaar bij was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |