quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde je aftelpret alleen niet bederven
Daar was ik niet mee bezig, maar toen het einde in zicht was heb ik het maar afgemaakt ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde je aftelpret alleen niet bederven
ja, voor jou is dat een soort orgasmequote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar was ik niet mee bezig, maar toen het einde in zicht was heb ik het maar afgemaakt ook
maar je matras is dus alweer droog?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
naamtopic
Mijn dak lekt(e) juup. Recht boven mijn bed...daar kwam ik gisteravond achter toen ik wilde gaan slapen en ik spontaan een waterbed bleek te hebben. Afgelopen nacht dus op de bank moeten slapen.
Ja alleen aan de oppervlakte nog klam dus ik heb het maar omgedraaidquote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je matras is dus alweer droog?
Ah, een BB oplossingquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja alleen aan de oppervlakte nog klam dus ik heb het maar omgedraaid
dat weet ik, maar ik doe het vur mezelfquote:
Zwaar klutquote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
naamtopic
Mijn dak lekt(e) juup. Recht boven mijn bed...daar kwam ik gisteravond achter toen ik wilde gaan slapen en ik spontaan een waterbed bleek te hebben. Afgelopen nacht dus op de bank moeten slapen.
Ik vond het meer gewoon logisch eigenlijkquote:
ligt er aan, waffer bodem heb je?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vond het meer gewoon logisch eigenlijk
Mijn bank(en) slapen zwaar goed hoorquote:
Latquote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, waffer bodem heb je?
Bij andere bodems wel dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, dan kan het idd geen kwaad
dichte bodemsquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef FUFR het volgende:
BB wordt genoemd en hup, een IP reclame onderaan
Aha...ik, als vrijgezelle man, heb alleen verstand van pizzabodemsquote:
niet.quote:
Een toolfetisch netwerkquote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ie een eigen netwerk heeft die bb
Ach, je mentale evenbeeld staat boven je en die is ook getrouwd, dus dat zegt nixquote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Aha...ik, als vrijgezelle man, heb alleen verstand van pizzabodems
het was een garpjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
niet.ik ben niet echt pro schimmelculturen op de slaapkamer itt een zekere dame die hopen vuile was en vochtige handdoeken verspreidt over de eerste verdieping.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
niet.
ik ben niet echt pro schimmelculturen op de slaapkamer itt een zekere dame die hopen vuile was en vochtige handdoeken verspreidt over de eerste verdieping.
Gooi het matras morgen sowieso weer eruit om verder te drogenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je booiem niet of nauwelijks ventileert kan het gaan schimmelen ja
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Aha...ik, als vrijgezelle man, heb alleen verstand van pizzabodems
Slaap lekker anniequote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar SQ gaat naar bed!![]()
Tot morgen bopperts
Alsof ik alleen verstand heb van pizzabodemsquote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, je mentale evenbeeld staat boven je en die is ook getrouwd, dus dat zegt nix
Ga slapen gij.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik doelde niet perse op schimmelkoeltoer!
Stommerts!
allemaal achteraf gelul!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
pi's en emoticons doen het niet lekker mobiel.
nee, je hebt ook verstand van kattenrennen, cv ketels en wortelhapjes, dat kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof ik alleen verstand heb van pizzabodems
Dat heb je vast wel eens geiler gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal achteraf gelul!
Nou bb, ik kom er an, nog 1 peukie!
En van een mooi kindje makenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je hebt ook verstand van kattenrennen, cv ketels en wortelhapjes, dat klopt
Welterusten brompotquote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ja! of doe niet de lamp aan (dienne grote) als je der bij kruipt.
slaap lekker allemaal!
Verdimme Juup...kwijl je heel mijn bed weer natquote:
Geilquote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Verdimme Juup...kwijl je heel mijn bed weer nat
Teveel prikkels dit...ik ga slapenquote:
It's a fucking miracle Mikequote:Op donderdag 24 december 2009 00:38 schreef febster het volgende:
Mijn eerste kerst in 10 jaar zonder werken bij de AH
zo hoort het ook, net alsof jij daar wat aan kan doen als er gewoon geen vervoer is!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:30 schreef Inu het volgende:
Heb een mail van mn baas dat ze het onzin vindt als ik een vrije dag op moet nemen omdat de treinen niet reden
m'n vijver is te kleinquote:Adopteer dolfijn Dolf
Adopteer dolfijn Dolf en help alle dolfijnen in het wild
www.worldofwildlife.
Ga maar niet op H. af, die heeft nogal last van chaos in zijn hoofd.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:11 schreef bleiblei het volgende:
Wat is er te kankeren dan?
Dat kaarten gedoe van de buurt gaat trouwens falen.
Buurman zei dat er veel meer kaarten waren, de JvEstraat al gedaan was en hij wist zelf niet hoe het allemaal geregeld was.
Nou, die 15 euro blijken 70 euro te zijn en er is dus al iemand die van die dingen aan het uitdelen is geweestquote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga maar niet op H. af, die heeft nogal last van chaos in zijn hoofd.
Ik regel de wel! Er zijn inderdaad meer kaarten, maar dat is alleen omdat het extra bestellen van 2000 kaarten maar 15 euro meer kostte en we die in de toekomst nog best ergens voor kunnen gebruiken
Het gaat nu echt om de envelopjes die bij ons liggen omdat daar ook de uitnodigingen voor de nieuwjaarsborrel bij zitten
We hebben toch echt pas 7 keer gezegd hoe het moestquote:Op donderdag 24 december 2009 10:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, die 15 euro blijken 70 euro te zijn en er is dus al iemand die van die dingen aan het uitdelen is geweest.
Wat een faalvereniging zijn jullie.
aan de niet-glazen kant van de gebouwtje zit gewoon een cateringquote:Op donderdag 24 december 2009 10:39 schreef bleiblei het volgende:
Wel laf trouwens... Die 3FM dj's leven op shakes, maar die shakes kan je bijna kauwen.
Zo kan ik ook wel een week hongeren.
En een schnitzelbakkende BN-ner hoorde ik netquote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
aan de niet-glazen kant van de gebouwtje zit gewoon een catering
honger lijden omdat ze dat elders ook doen, hoe gek ben je dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En een schnitzelbakkende BN-ner hoorde ik net
Ja, en bendemoorden enzulksquote:Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
honger lijden omdat ze dat elders ook doen, hoe gek ben je dan.
Ze doen ook ergens aan piraterij, ga dat dan doen..
alleen als jij ze vasthoudtquote:Op donderdag 24 december 2009 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Wil jij in mijn bende FUFRT? Gaan we onschuldige bejaarden neerknuppelen want dat doen ze in Afrika ook
i will hit them thenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed, ik klem ze wel tussen m'n tettas
Rucola is tof met appel en geitenkaasquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef FUFR het volgende:
Of op brood!
dit was een bericht van de Vereniging tot Promotie van Rucola sla
of uit die vuisje!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rucola is tof met appel en geitenkaas
Of wmet lauwwarme tomaters en mozzarella!
Of!
leaf them!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
alle leidinggevenden hebben al vakans. SQ sez BYE!
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
bb: ga eens naar je werk jij!
Ik: jah, stel je voor dat ze me ontslaan! whehe!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
M'n koffie, wat doe je![]()
proficiat marie, hoe jong is you geworden?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:45 schreef amaranta het volgende:
Dankje!!
Bedankt voor het mooie kaartjequote:Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef amaranta het volgende:
Hallo. Niet zo zeuren, de zon schijnt!
Tja, dat krijg je als er een partij is die tokkies aanspreekt.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef bleiblei het volgende:
PVV volgens de peiling 27 zetels![]()
.
Nederland! Wat doe je!
Maar ik ben van menig dat de zetelwinst voornamelijk veroorzaakt wordt door het huidige kabinet omdat dat niet doet wat het beloofd had (welk kabinet eigenlijk welquote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als er een partij is die tokkies aanspreekt.
ga je nu ook je haar pittig kort knipsen?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef amaranta het volgende:
Ik ben idd dertig. Ennuh fijn te weten dat TPG ondanks kerstdrukte zo snel heeft bezorgd! Jeeej!!
heb het kaartje nog niet (postbode komt hier pas tegen vieren) maar ik had de pics al gezien op de haifs van Bor. Ik vind 'm echt om op te vretenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef amaranta het volgende:
Het is overigens het zelfde kaartje als bij eva
Zelfde voetjes ook?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef amaranta het volgende:
Het is overigens het zelfde kaartje als bij eva
Ga je in Maart melden dat DSB bank failliet isquote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef bleiblei het volgende:
PVV volgens de peiling 27 zetels![]()
.
Nederland! Wat doe je!
en terecht, al was het maar vanwege de slappe straffen die hier in NL worden gegeven.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef febster het volgende:
[..]
Ga je in Maart melden dat DSB bank failliet is? Maw, dat is heel 2009 al zo
Sorry, maar nee.... Dat is niet heel 2009 al.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef febster het volgende:
[..]
Ga je in Maart melden dat DSB bank failliet is? Maw, dat is heel 2009 al zo
ga je maar vast schamen danquote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sorry, maar nee.... Dat is niet heel 2009 al.
Of naja, als je met een bron uit de eerste helft van 2009 komt waarin het CDA op 20 zetels staat en de PVV op 27+ dan lul je niet uit je nek en ga ik me schamen.
Dat van het CDA zei je niet hequote:Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sorry, maar nee.... Dat is niet heel 2009 al.
Of naja, als je met een bron uit de eerste helft van 2009 komt waarin het CDA op 20 zetels staat en de PVV op 27+ dan lul je niet uit je nek en ga ik me schamen.
PWNDquote:Op donderdag 24 december 2009 15:36 schreef febster het volgende:
[..]
Dat van het CDA zei je niet he
Wilders staat al sinds september tegen de 30 zetels
http://www.tns-nipo.com/p(...)_dieptepunt_1009.htm (31 zetels, 20 oktober)
http://www.tns-nipo.com/p(...)n_peiling_230609.htm (26 zetels, 2 juni)
http://www.tns-nipo.com/p(...)isakkoord_260309.htm (26 zetels, 26 maart)
Bij Maurice de Hond stond de PVV al sinds 1 april boven de 30 zetels.
https://n7.noties.nl/peil.nl/
En jij bent ook nog eens hoogopgeleidquote:Op donderdag 24 december 2009 15:34 schreef bleiblei het volgende:
Okee, ik ga me ff schamen.
Naja, valt me tegen van journalistiek dat ze common knowledge gaan herhalen.
Al hoewel, blijkbaar is het voor mij niet het onthouden waard en is herhaling voor sommigen wel handig.
BB: Mwah. ik hou me gewoon bezig met zinnige dingenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef febster het volgende:
[..]
En jij bent ook nog eens hoogopgeleid. Dat van het CDA is wel (goed) nieuws overigens
.
Dit is echt een schoolvoorbeeld van 'ik probeer me eronder uit te lullen' reactiequote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB: Mwah. ik hou me gewoon bezig met zinnige dingen.
Dat is het voordeel van hoogopgeleid zijn. Hoofdzaken kunnen onderscheiden van bijzaken.
CDAquote:Op donderdag 24 december 2009 15:37 schreef febster het volgende:
[..]
En jij bent ook nog eens hoogopgeleid. Dat van het CDA is wel (goed) nieuws overigens
.
Precies, irriteer me mateloos dat het 'C' gebeuren in dit land nog steeds zo'n grote rol speeltquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, irriteer me mateloos dat het 'C' gebeuren in dit land nog steeds zo'n grote rol speelt.
Echt waarquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef febster het volgende:
[..]
Dit is echt een schoolvoorbeeld van 'ik probeer me eronder uit te lullen' reactie
Ik heb het zelf helemaal niet over hoofd- of bijzaken. Daarnaast lijkt me politiek redelijk zinnig, omdat ze, heb ik me laten vertellen, toch best veel bepalen wat er wel en niet kan in dit land
.
Mwah, ik ben niet zo politiek bezig, maar zo sterk is die C toch niet terug te vinden in CDA?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef febster het volgende:
Gelukkig sterft de CDA generatie vanzelf uit(zijn vaak de oudjes die erop stemmen).
Maarrr kerstlunch is klaar dus ik heb nu lang weekend![]()
.
Jij bent degene die doormiert hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echt waar![]()
.
Ik heb toch allang toegegeven. Kan je nog wel doorzagen en mieren maar verandert niets aan het uiteindelijke punt hoor.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
aan de spuitpoep zijn met kerst!
Gadverdammequote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef amaranta het volgende:
Fufr, de bezorger van de bloemist rookt zware shag. Dat is helaas aan de bloemen te ruiken. Zal ik ze bellen of wil jij dat doen? Onze kraam " kent" hem en ze zegt dat de bloemen altijd bij hem naar sigaretten ruiken. Dan witte da...
doe ik met liefde en plezier, ze kennen me goed en daar zijn ze dus niet snel beledigdquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef amaranta het volgende:
Fufr, de bezorger van de bloemist rookt zware shag. Dat is helaas aan de bloemen te ruiken. Zal ik ze bellen of wil jij dat doen? Onze kraam " kent" hem en ze zegt dat de bloemen altijd bij hem naar sigaretten ruiken. Dan witte da...
prima, dan krijg jij geen bloemenquote:Op donderdag 24 december 2009 17:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gadverdamme
Ik zou dat niet accepteren iig.
dan kun je de hoofd en bijzaken goed scheiden, je had er nl. wel een post of 7 voor nodigquote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef bleiblei het volgende:
Maar al met al interesseert het me niet zo.
Omg, domme lul.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:20 schreef FUFR het volgende:
hou V&A in de gaten, ik heb zo nog een gewurgde vrouw in de aanbiedings.
Ik moet al sinds 3 uur K-liedjes (ja van KUT) luisteren. verplicht.
meejammeren mag ook al niet.
Het ergste is nog dat ik ze GVD zelf heb gedownielood
* spijt
quote:
Ja, met het papier eraf is het zeker douable, vooral het papier ruikt ernaar als je ze krijgt overhandigd.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
doe ik met liefde en plezier, ze kennen me goed en daar zijn ze dus niet snel beledigd
Is het doable? anders flikker je ze maar weg en krijg je nieuwe.
Gratis meeroken.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, met het papier eraf is het zeker douable, vooral het papier ruikt ernaar als je ze krijgt overhandigd.
ik ken slechtere programma's. te zoet om te kijken maar er wordt wel iets goeds gedaan voor onze gewone mensen. dat kan ik van het glazen huis niet zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef Juup© het volgende:
Vanavond komt Lulletje ten Brink weer op TV met zijn bagger show
ok, maar hij moet niet roken met dit soort waar in de auto, op zn flikker krijgt ie.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, met het papier eraf is het zeker douable, vooral het papier ruikt ernaar als je ze krijgt overhandigd.
Dat is ook de reden dat ik het tegen je zegt. Bedoel, wilde niet miepen en twijfelde eerst, maar als je bloemen vervoerd is het gewoon niet netjes als (de buitenkant) het stinkt.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, maar hij moet niet roken met dit soort waar in de auto, op zn flikker krijgt ie.
Ik zie die niet, wij kijken Harry Potter en doen ondertussen/daarna liefdesbedrijvingquote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef amaranta het volgende:
Nou die Gordon was me een figuur anders....
psies en ik wil zoiets altijd weten, no problemquote:Op donderdag 24 december 2009 20:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het tegen je zegt. Bedoel, wilde niet miepen en twijfelde eerst, maar als je bloemen vervoerd is het gewoon niet netjes als (de buitenkant) het stinkt.
En hoeveel maten zijn ze groter geworden?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef amaranta het volgende:
Stuwing is een overproductie van moedermelk. De borsten zwellen op en zijn pijnlijk. Het kan voorkomen of verminderd worden door de eerste dagen na de bevalling de baby zo vaak mogelijk (10-12x per dag) aan te leggen. Wanneer toch stuwing ontstaat is het belangrijk de baby weer zo vaak mogelijk aan te leggen, zodat de baby de borst kan leegdrinken. Evt. kan vooraf een klein beetje afgekolfd of leeggemasseerd (bijv. onder de douche) worden. Wanneer stuwing als hierboven behandeld wordt, zal het max. 12-48 uur duren. Een stuwing mag niet te lang duren omdat een stuwing die niet weggenomen wordt, kan leiden tot een pijnlijke borstontsteking (mastitis).
Ja, ik weet vooral veel van het voorkomen van zwangerschappen enzoquote:
Wordt tijd danquote:Op donderdag 24 december 2009 22:19 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, ik weet vooral veel van het voorkomen van zwangerschappen enzowat daarna komt doe ik nog niet
wat dan weer vrij laat isquote:Op donderdag 24 december 2009 22:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wordt tijd dan
Neem de tijd, ik was ook pas 42 toen ik vader werd , dus....
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:00 schreef febster het volgende:
Dat was een leuk kerstcadeau geweest, een dode paus.
het wordt tijd voor een paus van een jaar of 40-50.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:00 schreef febster het volgende:
Dat was een leuk kerstcadeau geweest, een dode paus.
Nee, morgen de andere ouders hequote:
Voorlopig heb ik de 'vloek' dat ik telkens rond Kerst vrijgezel bent, dus dat blijft voorlopig geen probleemquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:33 schreef amaranta het volgende:
Dat wordt wat als je een vriendin krijgt Feb. Die ouders zullen ook willen dat je kommt..
Of je spreekt gewoon af dat je allebei niet naar de ander z'n ouders hoeftquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:41 schreef febster het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik de 'vloek' dat ik telkens rond Kerst vrijgezel bent, dus dat blijft voorlopig geen probleem.
Nee, een schimmelinfectie in de vorm van een ring. Het is hetzelfde als zwemmerseczeem alleen dan niet op je voeten..quote:
het klonk als een parasiet door het worm gedeeltequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een schimmelinfectie in de vorm van een ring. Het is hetzelfde als zwemmerseczeem alleen dan niet op je voeten..
zware ballen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het klonk als een parasiet door het worm gedeelte
verder geen ervaring mee...ik heb alleen last van iets anders
Als ik een parasiet zou hebben zou ik nu al bij de Eerste Hulp zitten, geen beestjes in mijn lijfquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het klonk als een parasiet door het worm gedeelte
verder geen ervaring mee...ik heb alleen last van iets anders
ik heb mijn gisteren gekregen shawl omquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef Juup© het volgende:
Het is hier 21 graden Celsius binnen en ik heb het koud
dat iig nietquote:
Ik zit al de hele dag naar alle kadootjes te kijken en met te vervelen, terwijl ik weet dat er een Wii tussen zit en dat ik me dus helemaal niet hoef te vervelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb mijn gisteren gekregen shawl om
wat een heerlijk ding
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb mijn gisteren gekregen shawl om
wat een heerlijk ding
Ik weets... alles dus wassen thuis en bij Job en mn ouders mogen mooi aan de gang na kerst....quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:16 schreef Juup© het volgende:
http://www.rivm.nl/cib/in(...)tis/ISI_Ringworm.jsp
Dan open ik de discussie: spermatozoïden zijn dat beestjes?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik een parasiet zou hebben zou ik nu al bij de Eerste Hulp zitten, geen beestjes in mijn lijf
Die komen ook niet in mijn lijfquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan open ik de discussie: spermatozoïden zijn dat beestjes?
de mijne zijn godenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan open ik de discussie: spermatozoïden zijn dat beestjes?
Dat is het idd denk ik, ik vond het iig vreemd om de beweging te voelen aan de buitenkant van DuchessX haar buik. Deed mij aan Aliens denkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Die komen ook niet in mijn lijf![]()
Denk dat ik ook niet moet nadenken als ik zwanger ben, want stiekem is het best alien om iets in je buik te hebben groeien
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
Ik heb nu echt ineens overal jeukDing zit er best lang al, diameter is wel 10 cm ofzo... Ik kijk dus nooit naar mn benen
Zit je pony in de weg!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Inu het volgende:
Ik heb nu echt ineens overal jeukDing zit er best lang al, diameter is wel 10 cm ofzo... Ik kijk dus nooit naar mn benen
Nee dank je, ik krijg er nu al plaatsvervangende jeuk van.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, moet je eens voorstellen dat het op je zit
Nee, jij komt nooit op tijdquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gezien
ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nog nooit gezien
kloptquote:
dan wordt je toch huisvrouwquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet als je onder de 25 bent, alleen woont en een tijdelijk contract hebt
in 3 talenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan kan ik idd mijn opleiding gebruiken om mijn kinderen goed te laten spellen
Nederlands, Engels, IJslands en?quote:
Frans en Duits, standaard middelbare school talen hequote:
Is het nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan kan ik idd mijn opleiding gebruiken om mijn kinderen goed te laten spellen
Dat is niet standaard. Spaans ipv Frans kan ook.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Frans en Duits, standaard middelbare school talen heHeb eigenlijk alleen IJslands uit mezelf geleerd...
Waar is de vrouw vriendin?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is niet standaard. Spaans ipv Frans kan ook.
Die kon je er bij ons nog extra bij doen, maar Frans was gewoon verplicht bij E&M en C&Mquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is niet standaard. Spaans ipv Frans kan ook.
Belastingbetaler heeft betaald voor mn studie en nu wordt mn salaris ook betaald door de belastingbetalerquote:
Dat kan ik ook als ik wilquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Belastingbetaler heeft betaald voor mn studie en nu wordt mn salaris ook betaald door de belastingbetaler
volgende keer betaal jij het bier dusquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Belastingbetaler heeft betaald voor mn studie en nu wordt mn salaris ook betaald door de belastingbetaler
Welke volgende keer?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgende keer betaal jij het bier dus
Dat heb je alquote:
Dus jij betaald dan indirect jouw eigen biertje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgende keer betaal jij het bier dus
Deels, want ik studeer nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Welke volgende keer?
[..]
Dat heb je al
wanneer kun je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Welke volgende keer?
[..]
Dat heb je al
Volgens mij worden deze 4 talen toch echt standaard gegeven op elke middelbare school, of ze verplicht zijn is iets andersquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Dus niet standaard bij iedere middelbare opleiding.
weer naar dadas?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef Inu het volgende:
[..]Vast wel weer een keer binnenkort
[..]
Maar wel gedaan toch?
*hik*quote:
Ja maar op kosten van mijn ouders en later werkgevers en niet van de belastingbetalerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:13 schreef Inu het volgende:
[..]Vast wel weer een keer binnenkort
[..]
Maar wel gedaan toch?
HIKquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja maar op kosten van mijn ouders en later werkgevers en niet van de belastingbetaler
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, mijn studie is voor 2/3 door de regering betaald, de rest door mn ouders, waarvan mn moeder ook ambtenaar is
quote:tijd zender titel imdb
05:00 SBS6 The Last Time I Saw Paris (1954) 6.1
08:45 RTL7 MASH (1970) 7.8
09:00 NED3 Kruimeltje (1999) 6.6
09:10 Canvas Casper's Haunted Christmas (2000) 4.8
10:50 BBC2 Heidi (2005) 5.8
12:00 RTL7 Von Ryan's Express (1965) 7.1
13:20 SBS6 Rugrats in Paris: The Movie - Rugrats II (2000) 5.7
13:20 NED2 The Nativity Story (2006) 6.6
13:25 BBC1 The Santa Clause (1994) 6
13:30 BBC2 Kiss Me Kate (1953) 7.3
14:00 RTL7 Tora! Tora! Tora! (1970) 7.5
14:50 SBS6 It's a Very Merry Muppet Christmas Movie (2002) 6.4
14:55 Eén Elf (2003) 6.8
15:15 BBC2 White Christmas (1954) 7.2
16:10 BBC1 The Incredibles (2004) 8.1
16:20 NED1 Sissi (1955) 6.7
16:25 RTL7 Più forte, ragazzi! (1972) 6.2
17:10 RTL5 A Christmas Carol (2004) 6.1
17:10 BBC2 Bohème, La (2008) 6.1
17:55 BBC1 Shrek the Halls (2007) 6.8
18:00 SBS6 Merry Madagascar (2009) 7.1
18:30 SBS6 The Santa Clause 2 (2002) 5.5
18:45 NET5 The Most Wonderful Time of the Year (2008) 6.6
18:55 RTL5 Stealing Christmas (2003) 6.1
20:30 Veronica Christmas Vacation (1989) 7.3
20:30 RTL4 Home Alone (1990) 6.8
20:30 RTL5 Miracle on 34th Street (1994) 6
20:30 NET5 Chasing Christmas (2005) 5.1
20:30 RTL7 The Meaning of Life (1983) 7.4
20:30 RTL8 Volunteers (1985) 4.9
20:30 SBS6 Happy Feet (2006) 6.7
21:05 NED1 Alles is liefde (2007) 7.4
22:15 NET5 Snowglobe (2007) 6
22:20 Veronica Scrooged (1988) 6.7
22:30 RTL5 The Christmas List (1997) 6.4
22:30 SBS6 Surviving Christmas (2004) 4.8
22:30 RTL7 Johnny Handsome (1989) 5.7
23:05 Eén Dead Clever: The Life and Crimes of Julie Bottomley (2007) 5.1
23:55 NED2 Joyeux Noël (2005) 7.8
00:10 RTL7 Ali: An American Hero (2000) 5.5
00:45 BBC1 Speed (1994) 7.2
03:30 BBC2 Stella Street (2004) 5.5
i.s.m. FilmTotaal
dan mag je nog in je handjes wrijven.....quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Juup© het volgende:
Vandaag maar eens op tijd naar bed, de kleine menselijke wekker meldt zich de laatste dagen zo rond 08:00 uur
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dan mag je nog in je handjes wrijven.....
Er zijn dagen bij dat ze 13 uur per nacht slaaptquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Maar de mensen die ik ken (incl broer) zijn blij met 7 uur...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:30 schreef ColtZ40 het volgende:
ik kind van 33 ben ook altijd voor 8 uur wakker.
Eva heeft vannacht een uur of 12 geslapen en gisteren 14 uurquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er zijn dagen bij dat ze 13 uur per nacht slaapten zo rond 20:00 uur de laatste voeding krijgt en dus de volgende ochtend rond 09:00 uur weer. Maar dat kan allemaal nog veranderen als zij iets minder gaat slapen en meer gaat bewegen zeg maar
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva heeft vannacht een uur of 12 geslapen en gisteren 14 uur
Ik weet niet of het met autisme te maken heeft, maar het is gewoon fijn als alles simpel en snel teruggevonden kan worden vind ik. Maar goed Evi heeft haar wortelhapje weer binnen (morgen bloemkool misschien) en ik ga verder met foto's scannenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:27 schreef amaranta het volgende:
Ach autist zijn heb zo dan ook z'n voordelen. Ik heb van Eva ook alles per maand.
Damn, volgens mij heeft onze wasmachine in 6 dagen vaker gedraaid dan in de afgelopen 50 weken...Brabant water er e.on moeten mij belonen!!!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:26 schreef ArTiC het volgende:
Aan dood ontsnapt bij lawinepijl (foto's)
jammer dat het mis was
Ja dat welquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef amaranta het volgende:
Strictuur is belangrijk voor autisten. Je foto's ordenen is structuur aanbrengen in de chaos,,.,... Toch?
en dan ook: aan de dood ontsnaptquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef Juup© het volgende:
Hoe aandachtsgeil kun je zijn: Aan dood ontsnapt bij lawinepijl (foto's)op de FP een topic over jezelf openen
zonder het te lezen moet het over die eikel gaan die ze op het stadhuisplein op zijn bek hebben geslagen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, hij moet toch op een of andere manier aan aandacht komen
Vertelquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
zonder het te lezen moet het over die eikel gaan die ze op het stadhuisplein op zijn bek hebben geslagen.
dat zeg ik tochquote:
eenmaal andermaal....296!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |