quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde je aftelpret alleen niet bederven
Daar was ik niet mee bezig, maar toen het einde in zicht was heb ik het maar afgemaakt ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde je aftelpret alleen niet bederven
ja, voor jou is dat een soort orgasmequote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar was ik niet mee bezig, maar toen het einde in zicht was heb ik het maar afgemaakt ook
maar je matras is dus alweer droog?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
naamtopic
Mijn dak lekt(e) juup. Recht boven mijn bed...daar kwam ik gisteravond achter toen ik wilde gaan slapen en ik spontaan een waterbed bleek te hebben. Afgelopen nacht dus op de bank moeten slapen.
Ja alleen aan de oppervlakte nog klam dus ik heb het maar omgedraaidquote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je matras is dus alweer droog?
Ah, een BB oplossingquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja alleen aan de oppervlakte nog klam dus ik heb het maar omgedraaid
dat weet ik, maar ik doe het vur mezelfquote:
Zwaar klutquote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
naamtopic
Mijn dak lekt(e) juup. Recht boven mijn bed...daar kwam ik gisteravond achter toen ik wilde gaan slapen en ik spontaan een waterbed bleek te hebben. Afgelopen nacht dus op de bank moeten slapen.
Ik vond het meer gewoon logisch eigenlijkquote:
ligt er aan, waffer bodem heb je?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vond het meer gewoon logisch eigenlijk
Mijn bank(en) slapen zwaar goed hoorquote:
Latquote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, waffer bodem heb je?
Bij andere bodems wel dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, dan kan het idd geen kwaad
dichte bodemsquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef FUFR het volgende:
BB wordt genoemd en hup, een IP reclame onderaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |