quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde je aftelpret alleen niet bederven
Daar was ik niet mee bezig, maar toen het einde in zicht was heb ik het maar afgemaakt ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde je aftelpret alleen niet bederven
ja, voor jou is dat een soort orgasmequote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar was ik niet mee bezig, maar toen het einde in zicht was heb ik het maar afgemaakt ook
maar je matras is dus alweer droog?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
naamtopic
Mijn dak lekt(e) juup. Recht boven mijn bed...daar kwam ik gisteravond achter toen ik wilde gaan slapen en ik spontaan een waterbed bleek te hebben. Afgelopen nacht dus op de bank moeten slapen.
Ja alleen aan de oppervlakte nog klam dus ik heb het maar omgedraaidquote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je matras is dus alweer droog?
Ah, een BB oplossingquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja alleen aan de oppervlakte nog klam dus ik heb het maar omgedraaid
dat weet ik, maar ik doe het vur mezelfquote:
Zwaar klutquote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
naamtopic
Mijn dak lekt(e) juup. Recht boven mijn bed...daar kwam ik gisteravond achter toen ik wilde gaan slapen en ik spontaan een waterbed bleek te hebben. Afgelopen nacht dus op de bank moeten slapen.
Ik vond het meer gewoon logisch eigenlijkquote:
ligt er aan, waffer bodem heb je?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vond het meer gewoon logisch eigenlijk
Mijn bank(en) slapen zwaar goed hoorquote:
Latquote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan, waffer bodem heb je?
Bij andere bodems wel dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, dan kan het idd geen kwaad
dichte bodemsquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef FUFR het volgende:
BB wordt genoemd en hup, een IP reclame onderaan
Aha...ik, als vrijgezelle man, heb alleen verstand van pizzabodemsquote:
niet.quote:
Een toolfetisch netwerkquote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ie een eigen netwerk heeft die bb
Ach, je mentale evenbeeld staat boven je en die is ook getrouwd, dus dat zegt nixquote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Aha...ik, als vrijgezelle man, heb alleen verstand van pizzabodems
het was een garpjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
niet.ik ben niet echt pro schimmelculturen op de slaapkamer itt een zekere dame die hopen vuile was en vochtige handdoeken verspreidt over de eerste verdieping.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
niet.
ik ben niet echt pro schimmelculturen op de slaapkamer itt een zekere dame die hopen vuile was en vochtige handdoeken verspreidt over de eerste verdieping.
Gooi het matras morgen sowieso weer eruit om verder te drogenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je booiem niet of nauwelijks ventileert kan het gaan schimmelen ja
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Aha...ik, als vrijgezelle man, heb alleen verstand van pizzabodems
Slaap lekker anniequote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar SQ gaat naar bed!![]()
Tot morgen bopperts
Alsof ik alleen verstand heb van pizzabodemsquote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, je mentale evenbeeld staat boven je en die is ook getrouwd, dus dat zegt nix
Ga slapen gij.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik doelde niet perse op schimmelkoeltoer!
Stommerts!
allemaal achteraf gelul!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
pi's en emoticons doen het niet lekker mobiel.
nee, je hebt ook verstand van kattenrennen, cv ketels en wortelhapjes, dat kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof ik alleen verstand heb van pizzabodems
Dat heb je vast wel eens geiler gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
allemaal achteraf gelul!
Nou bb, ik kom er an, nog 1 peukie!
En van een mooi kindje makenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je hebt ook verstand van kattenrennen, cv ketels en wortelhapjes, dat klopt
Welterusten brompotquote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ja! of doe niet de lamp aan (dienne grote) als je der bij kruipt.
slaap lekker allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |