Ja. Ik kocht hem eergister, speelde hem gister uit op veteran in 5 uur 32 minuten. En speel nu online.quote:
Ik doe het met m'n broertje op z'n PS3, maar we doen niet online maar die missiesquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik kocht hem eergister, speelde hem gister uit op veteran in 5 uur 32 minuten. En speel nu online.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent 19. En je ouders zijn Jehova's getuige, daarom heb je nog geen seks gehad.
Hùùùù.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt dat wel, je bent niet meer jarig.
Missies heb ik dus al af.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe het met m'n broertje op z'n PS3, maar we doen niet online maar die missies.
Nee, geld groeit niet op m'n rug. Ik heb wel een Super Nintendo, een normale Xbox en een PS2 en PSP.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Speel je ook nog ps3? Trouwen?
Fair enoughquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, geld groeit niet op m'n rug. Ik heb wel een Super Nintendo, een normale Xbox en een PS2 en PSP.
Goed zo, je hebt een krul en een sticker verdient.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef J.Stalin het volgende:
Ik kom niet onder een bus
Fuuuu.quote:
Wat voor een slet?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
Kankerslet had me verwijderd van msn
Ah, de tijd van krullen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, je hebt een krul en een sticker verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |