Ja. Ik kocht hem eergister, speelde hem gister uit op veteran in 5 uur 32 minuten. En speel nu online.quote:
Ik doe het met m'n broertje op z'n PS3, maar we doen niet online maar die missiesquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Ik kocht hem eergister, speelde hem gister uit op veteran in 5 uur 32 minuten. En speel nu online.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent 19. En je ouders zijn Jehova's getuige, daarom heb je nog geen seks gehad.
Hùùùù.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt dat wel, je bent niet meer jarig.
Missies heb ik dus al af.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik doe het met m'n broertje op z'n PS3, maar we doen niet online maar die missies.
Nee, geld groeit niet op m'n rug. Ik heb wel een Super Nintendo, een normale Xbox en een PS2 en PSP.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Speel je ook nog ps3? Trouwen?
Fair enoughquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, geld groeit niet op m'n rug. Ik heb wel een Super Nintendo, een normale Xbox en een PS2 en PSP.
Goed zo, je hebt een krul en een sticker verdient.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef J.Stalin het volgende:
Ik kom niet onder een bus
Fuuuu.quote:
Wat voor een slet?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
Kankerslet had me verwijderd van msn
Ah, de tijd van krullen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, je hebt een krul en een sticker verdient.
En bij je 10e sticker mag je met een kleurtjes pen schrijven.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, je hebt een krul en een sticker verdient.
De film Teeth. Beter kijk je 'm ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo een met een kut en tandjes.
Vagina dentata. I know.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De film Teeth. Beter kijk je 'm ja.
Waarom moest ik heel hard lachenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zoek jij met ctrl-f naar 'kanker'.
Nee, ik kom het per ongeluk tegen als ik zoek naar 'tieten' en 'bier'quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je dr die nick gegeven ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
Kankerslet had me verwijderd van msn
Ik had het over Skylarkquote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je dr die nick gegeven ja?
Dan zou ik je ook verwijderen
Dat denk ik ook wel eensquote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was maar een grapje he, omdat we het daar straks over hadden.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was maar een grapje he, omdat we het daar straks over hadden.
Logboek entries voor dit topic:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
Zeg remlof, nu je hier toch bent zet ik je meteen aan het werk:
ZENTROAL!11!!!!1ZWEINS1!W
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Logboek entries voor dit topic:
Op woensdag 23 december 2009 @ 23:32 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> zentoal topic.
Wat is zentoal? Is dat zoeen chinees geloof?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dank u voor weer een avond zware arbeit.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
ZH, ben jij het?quote:
HM!quote:
Onee!quote:
Slapen op het stationquote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zotheid is verdwaald in het OV al een paar dagen as we speak.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Ik vind de trailer van Teeth al hilarisch. Die moet ik zien.
Hi.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Hello.
Hai mam.quote:
Doet hij boodschappen in een kort rokje zonder ondergoed en bukt hij dan om alle mandjes bij de kassa op te ruimen?quote:
Dit is echt zo'n "OH kijk mijn vriendje een aandachtshoer zijn en ik post dit so this makes me an attentionwhore as well ):"quote:
Hiiiij piept als hij ergens niet mee eens is?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai mam.
[..]
Doet hij boodschappen in een kort rokje zonder ondergoed en bukt hij dan om alle mandjes bij de kassa op te ruimen?
WD.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n "OH kijk mijn vriendje een aandachtshoer zijn en ik post dit so this makes me an attentionwhore as well ):"
Ow kut, ja dat staat net boven zentroal in de pulldownquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is zentoal? Is dat zoeen chinees geloof?
Nou hij post via mijn acc, dus ik dacht ik moet dat wel even vermelden ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n "OH kijk mijn vriendje een aandachtshoer zijn en ik post dit so this makes me an attentionwhore as well ):"
Lijkt wel een wijf. Passen jullie goed bij elkaar lijkt me zo.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hiiiij piept als hij ergens niet mee eens is?
Oh het is nu cavia.quote:
Ik zie een "pauze" aankomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou hij post via mijn acc, dus ik dacht ik moet dat wel even vermelden ja!
Ja want ik ben lesbisch/biquote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt wel een wijf. Passen jullie goed bij elkaar lijkt me zo.
Picca's.quote:
Blijkt.quote:
Goed hè.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef reetveter het volgende:
WD je bent wel op dreef met de opmerkingen ofniet.
DAT ZOU TUSSEN ONS BLIJVEN !!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai mam.
[..]
Doet hij boodschappen in een kort rokje zonder ondergoed en bukt hij dan om alle mandjes bij de kassa op te ruimen?
Hijs fijnquote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie een "pauze" aankomen.
Pleasequote:Op woensdag 23 december 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Bruin brood ijs.
Wat voor vieze visual?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DAT ZOU TUSSEN ONS BLIJVEN !!!
Bah, ik heb nu een vies visual, je wordt bedankt.
Als je een beetje nagedacht had was je ook tot de conclusie gekomen dat dat een combinatie is van niks.quote:
Okequote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je een beetje nagedacht had was je ook tot de conclusie gekomen dat dat een combinatie is van niks.
Morgen, als ik eraan denk..quote:
Het is wennenquote:
Het klinkt wel heel apart jaquote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Morgen, als ik eraan denk..
[..]
Het is wennen![]()
Maar het smaakt wel, vind het wel lekker dat je het brood ook echt proeft.
We misten alleen iets en nu hebben we er koffielikeur overheen gegooid
Dat heb ik al gedaan, maar het verbaasde me dat jullie nog niet in dat topic waren geweest (of ik heb er overheen gekekenquote:
Het is dus best lekker, alleen moet er officieel rum in, maar dat vind ik niet lekker. Dus niet gedaan en nu met die koffielikeur is het lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je een beetje nagedacht had was je ook tot de conclusie gekomen dat dat een combinatie is van niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |