Dit is het hoogtepunt van de hele week en ze filmen het zo dramatisch slecht!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je voor 3 minuten nou eens een keer niet lopen zeiken
Ach hij doet leuk meequote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef Freudie het volgende:
Pleur op met waylon in beeld! WAYLOFF!
Ja maar ik hoef het niet te zienquote:
Viel mij ook op, jammerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is het hoogtepunt van de hele week en ze filmen het zo dramatisch slecht!
en met zijn haarquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef Derek010 het volgende:
Jammer dat Waylon de hele tijd met z'n mobiel in beeld komt
Die is ook niet te overtreffen, die was ook niet zo geplandquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Het "origineel" van 2 jaar geleden blijft toch het meest briljant!
Ja vind ik ook, met Stenders die af en toe langskwamquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Uiteraard, maar evengoed lachen dat mensen het zo geniaal vonden dat het zoveel is aangevraagd. Levert weer mooi opquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef musicfreakyme het volgende:
Die pieste bijna in zijn broek toenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, met Stenders die af en toe langskwam
Vooral de Neil delen doet hij wel sprekendquote:
Ik was net plassenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef rubbereend het volgende:
damn zit ik dat fragment over het ingestorte huis in KEnia te lusiteren mis ik het begin van Living Doll
Ja iddquote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die pieste bijna in zijn broek toen
Fucking irritant inderdaad...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef Derek010 het volgende:
Jammer dat Waylon de hele tijd met z'n mobiel in beeld komt
Dvdquote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Meddo het volgende:
Opgenomen![]()
Zit nu alleen met een bestand van 1,7 GBDat wordt geen youtube
Voor het eerst?? Ik zit er al dagen meequote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Noortje. het volgende:
Wel weer een SR gevoel nu. Voor het eerst.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Meddo het volgende:
Opgenomen![]()
Zit nu alleen met een bestand van 1,7 GBDat wordt geen youtube
Dan moet hij er wel elk jaar inzittenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Dit moet een SR klassieker worenElk jaar meer geld gaan ervoor gaan ophalen voor 1 optreden van Gerard
Ik niet, heb het vet druk en vorig jaar zat ik dag en nacht mee te spammen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor het eerst?? Ik zit er al dagen mee
ramen-lap-meisjesquote:Op woensdag 23 december 2009 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker op met die oude headlines![]()
![]()
.
Dat hadden we al bepaald tochquote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dan moet hij er wel elk jaar inzitten![]()
![]()
(yes please!)
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Geweldige caps!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vond ik zelf beterquote:
idd Gerard, goed gedaanquote:
ah vandaar. Ik heb dit jaar juist lekker de tijd om het te volgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet, heb het vet druk en vorig jaar zat ik dag en nacht mee te spammen.
Je houd je best goed in volgens mij hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
Kunnen jullie ook eens een paar minuten niet zeiken?
Nee, dat hoor je nooitAlleen op mij he
IDD, gerard, michiel en rabberingquote:
Dat gebeurt achter de schermenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef miieejj het volgende:
waylon praat niet veel hé ??saai wezen
weet iemand of er een filmpje is van gerard die z'n kinderen zag.. want dat heb ik gemist.. ik was op m'n werk.. iemand ??
Nee nee, die kinderen hebben bij de brievenbus gestaanquote:
VEENSTRA VEENSTRAquote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
IDD, gerard, michiel en rabbering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |