Ik weet niet zo goed welke jij er sprekend op vindt lijken?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys moet je trouwens echt ff zien, dr zit een meisje in Australia's next Tap maddahl dat sprekend op PJ Harvey lijkt![]()
Of nee, ik geloof dat ze dr wel al uit is inmiddels , maar ze lijkt echt
Neeeeeeee dat is ook echt te grappig, ze hoeven maar te lachen en ik ga ook neerquote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
Wie wil er met mij de vrouwelijke versie van Geer en Goor 'Over de Vloer' maken?
Of we doen 'Oh-oh en Elies' en dan 'zak in een wak' ipv over de vloer!![]()
Ik heb me gewoon tien minuten zitten bescheuren, gillen, bij deze compilatie van de hoogtepunten van G&G.
Is dat erg of is dat erg?![]()
Ikquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muts, ik luister Skaaai Reedioooo
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Greys het volgende:
Wie wil er met mij de vrouwelijke versie van Geer en Goor 'Over de Vloer' maken?
Of we doen 'Oh-oh en Elies' en dan 'zak in een wak' ipv over de vloer!![]()
Ik heb me gewoon tien minuten zitten bescheuren, gillen, bij deze compilatie van de hoogtepunten van G&G.
Is dat erg of is dat erg?![]()
Ik weet die namen niet, die die dr nu uitgegaan is ieg.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed welke jij er sprekend op vindt lijken?
Die met dat donkere haar en die grote neus?
Ik weet niet wat je aan je kies hebt want ik heb alle gemiste topics niet teruggelezen maar, kusje op je kies.quote:
Hmmm, dan ken je David Tibet en Coil nietquote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar het is zulke mooie muziek![]()
dit is de eerste muziek die mij gewoon ontroert heeft op momenten
Weinig bijzonders hoor; stukje afgesproken, maar ik schijt hopen voor de tandarts, dus ik wacht tot in het nieuwe jaarquote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik weet niet wat je aan je kies hebt want ik heb alle gemiste topics niet teruggelezen maar, kusje op je kies.![]()
Any special reason?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
Naar radio luisteren en tv kijken doe ik NOOIT, dus gelukkig zal het mij bespaard blijven.
Ja die bedoelde ik ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet die namen niet, die die dr nu uitgegaan is ieg.
Geloof ik.
Ik volg het ook niet echt heel erg![]()
Meisje dat de laatste keer aan de telefoon zat te grienen dat ze normaal wilde uitzien ieg
* DeZwabber gaat zoekenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Hmmm, dan ken je David Tibet en Coil niet
Afgesproken?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weinig bijzonders hoor; stukje afgesproken, maar ik schijt hopen voor de tandarts, dus ik wacht tot in het nieuwe jaar
Many special reasons...quote:
Best nog moeilijk, dat typenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Afgesproken?Afgebroken denk ik?
Dat is vervelend zeg.
Damagquote:Op donderdag 24 december 2009 00:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Many special reasons...
Laten we het erop houden dat ik een andere smaak heb dan wat er op radio en tv wordt voorgeschoteld.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Morgen drukke dag, boodschappen doen, opruimen etc...
oh? vertel eens? wat zou je doen in die vier uur dan??quote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef ElisaB het volgende:
Wij gaan zo ook slapen. Want als we onze veekeesjun gaan vieren, dan zitten we hier over vier uur nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |