Nee neen nee ik heb een fan gedate ik heb een traumaquote:
Oh, ik dacht dat jullie allemaal nog ademloos die medleys aan het luisteren waren!quote:
Ik hou me ff wijselijk stilquote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie allemaal nog ademloos die medleys aan het luisteren waren!
Laiii la lalaiiiiiiiiiiiiiiii la la laiiiilala *wild met armen wappert*
Heer G roept net (ik laat Youtube over de stereospeakers lopen nu) dat we de 5 jaar niet gaan halen(morgen)
Heer G is duidelijk degene met verstand van zaken , ik kan m dit keer geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie allemaal nog ademloos die medleys aan het luisteren waren!
Heer G roept net (ik laat Youtube over de stereospeakers lopen nu) dat we de 5 jaar niet gaan halen(morgen)
Sjonnieeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
What's another yeahearrr...
*binnenploft*
Allowa!.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
What's another yeahearrr...
*binnenploft*
Allowa!.
quote:
Tssssssk, ook al verradersquote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heer G is duidelijk degene met verstand van zaken , ik kan m dit keer geen ongelijk geven
maar het is zulke mooie muziekquote:Op woensdag 23 december 2009 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee neen nee ik heb een fan gedate ik heb een trauma
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
echt??? Ik wil ook weer sneeuw!quote:
Ja hoor, iedere donderdagavond vanaf, ik meen 21.00, kan ook een uur later zijn op KINKFM!!!!!quote:
Muts, ik luister Skaaai Reediooooquote:Op donderdag 24 december 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt??? Ik wil ook weer sneeuw!
Ik las jouw laatste paar posts en toen kwam ie ineens zomaar in me op.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjonnieeeeeeeeeeeeeee
That's the spirit!
Kijk je ook mee op 7 februari hier als Wende Snijders, Within Temptation, Alain Clark, Marianne Weber en Tiësto en een Mystery Guest () het wereldnummer Sha-la-lie tot een pareltje maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |