quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik luister goede muziek vriend.
19quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Apuleius het volgende:
Ja, maar jij bent dan ook stokoud, net als ik.
Uhuh.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef feelsgoodman het volgende:
De versie van J.J. Cale is véél beter, vrind. Overigens is mijn muziek smaak superieur t.o.v. elke FOK! gebruiker.
Dat is echtquote:Opeens kwam mijn zusje met twee vriendinnen naar beneden, en toen zeiden ze dat ik een slechte muzieksmaak had.
En dan zo'n muffe muzieksmaakquote:
Klopt, J.J. Cale is idd stoerder, maar die stond niet op de pc van m'n pa. After Midnight van hem is ook echt geweldig.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef feelsgoodman het volgende:
De versie van J.J. Cale is véél beter, vrind. Overigens is mijn muziek smaak superieur t.o.v. elke FOK! gebruiker.
Oh jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Apuleius het volgende:
Ja, maar jij bent dan ook stokoud, net als ik.
Jij hebt geen recht van spreken.quote:
Mijn zusje is bang voor mensen zoals jijquote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef RickoKun het volgende:
ik zou je zusje kk hard geven op die muziek, en ik denk dat velen mij al zijn voorgegaan
Je liegt, elk meisje onder de 16 is al gedaan door ricko, GHB doet wonderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Mijn zusje is bang voor mensen zoals jij
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
Boeiend, gewoon negeren, ze weten niet beter.
Ik waardeer ook nieuwe muziek, maar ik weet tenminste nog onderscheid te maken tussen goede muziek en kutmuziek, en niet alleen te luisteren naar wat TMF zegt dat goed isquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Biels het volgende:
Mensen van 19 die alleen oude muziek waarderen. En vervolgens gaan huilen dat "alles tegenwoordig kut is" en het "vroeger veel beter was", zeker? Op je 19e
.
Jij luistert lil' waynequote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Biels het volgende:
Mensen van 19 die alleen oude muziek waarderen. En vervolgens gaan huilen dat "alles tegenwoordig kut is" en het "vroeger veel beter was", zeker? Op je 19e
.
En nu?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij luistert lil' wayne [ afbeelding ]
Psies, waarvoor hulde.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik waardeer ook nieuwe muziek, maar ik weet tenminste nog onderscheid te maken tussen goede muziek en kutmuziek, en niet alleen te luisteren naar wat TMF zegt dat goed is
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik luister goede muziek vriend.
Graag! Dan heb ik tenminste nog een fatsoenlijke kerstvakantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef sinadO het volgende:
Dat zusje van jou moet nodig opgevoed worden TS. Breng maar hier, de kelder staat toch weer leeg.
Jij wel gelukkig.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Jij hebt geen recht van spreken.
Alsof dat het enige is wat ik luister.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan heb je net als Biogarde geen recht van sprekenDat is namelijk geen muziek maar bagger.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nog wel, tot yvonne of remlof het mij weer ontneemt
Met CCR als UI kan je al niet meer fout zittenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Schunckelstar het volgende:
ik luister ook alleen maar goede muziek
Nee, maar de rest is ook kut.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat ik luister.
quote:
Heuy!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Pinkerton het volgende:
Bovendien moet iedereen maar eens stoppen met het "oud" of "nieuw" aan muziek koppelen. Goede muziek is tijdloos, of het nou uit '69 of '09 komt.
Eens!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Pinkerton het volgende:
Bovendien moet iedereen maar eens stoppen met het "oud" of "nieuw" aan muziek koppelen. Goede muziek is tijdloos, of het nou uit '69 of '09 komt.
Creedence Clearwater Revival.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Met CCR als UI kan je al niet meer fout zitten
iddquote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Pinkerton het volgende:
Goaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef koffiesloot het volgende:
Psy-Goa roelt, en Hearts of Space, en Stars End, google daar maar eens op....
Niks mis met Clapton voordat hij verslaafd werd aan drugs. Alles wat hij daarna heeft gemaakt is laffe bagger. Dus Cocaine = bagger. Derhalve heeft je zusje gelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Pinkerton het volgende:
Op uitzonderingen na (zoals TS)
Ik zat gisteren beneden achter de pc muziek te luisteren, ik had Cocaine van Eric Clapton opstaan. Opeens kwam mijn zusje met twee vriendinnen naar beneden, en toen zeiden ze dat ik een slechte muzieksmaak had. Vervolgens gingen ze zelf dirty house en al die shit luisteren. Overal op straat hoor je hoe breezahs en wannabe gangstahs die kutmuziek op hun mobieltje aan hebben staan. Luistert niemand nog iets fatsoenlijks dan?
Dat dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Pinkerton het volgende:
Creamquote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Niks mis met Clapton voordat hij verslaafd werd aan drugs. Alles wat hij daarna heeft gemaakt is laffe bagger.
Clapton maakte idd alleen nog maar softe shit na het afkicken.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Niks mis met Clapton voordat hij verslaafd werd aan drugs. Alles wat hij daarna heeft gemaakt is laffe bagger. Dus Cocaine = bagger. Derhalve heeft je zusje gelijk.
Helemaal niet meer. Noem maar 1 nummer.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef R4ven het volgende:
TS luistert dus ook kutmuziek gezien de TT
Maar inderdaad, goede muziek is tijdloos, maar ik moet toegeven dat het niveau van sommige oude nummers niet snel meer gehaald wordt tegenwoordig...
Cream + Derek and the Dominos + Blind Faithquote:
Nummers van Radiohead bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Helemaal niet meer. Noem maar 1 nummer.
Om even in te vallen: wat is jouw standaard?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Mjah, dat zijn leuke nummers, maar geen klassiekers.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nummers van Radiohead bijvoorbeeld..
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je kan moeilijk nu al klassiekers opnoemen... Dat duurt een tijdje voordat je het kan, daarom zijn ook alleen oude nummers klassiekers...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:40 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Mjah, dat zijn leuke nummers, maar geen klassiekers.
Ik vind Pink Floyd erg goed. Daarnaast vond ik erg veel op house-gebied goed, als het maar niets te maken had met Happy Hardcore en ook wel klassiek, zoals stukken van Wagner.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:40 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Om even in te vallen: wat is jouw standaard?
Pink Floyd is wel heel erg makkelijk aan de progzijde te evenaren of zelfs voorbij te streven.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik vind Pink Floyd erg goed. Daarnaast vond ik erg veel op house-gebied goed, als het maar niets te maken had met Happy Hardcore en ook wel klassiek, zoals stukken van Wagner.
Ja, maar als je Pink Floyd als standaard neemt dan is heel veel bagger natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik vind Pink Floyd erg goed. Daarnaast vond ik erg veel op house-gebied goed, als het maar niets te maken had met Happy Hardcore en ook wel klassiek, zoals stukken van Wagner.
Dat ligt er aan van wat voor leeftijd je bent. Zo zal jonge mensen The Alan Parsons Project niet veel zeggen. De man kon geen noot lezen, maar maakte erg fraaie nummers.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan moeilijk nu al klassiekers opnoemen... Dat duurt een tijdje voordat je het kan, daarom zijn ook alleen oude nummers klassiekers...
The Eagles spelen dus al jaren dezelfde nummers met een andere tekst?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
2007 (volgens mij) dus valt wel mee
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Pink Floyd is wel heel erg makkelijk aan de progzijde te evenaren of zelfs voorbij te streven.
Het "niveau" die oude nummers hebben, hebben nieuwe ook. Allleen vaak is het zo dat oude nummers in die tijd nieuw en soms zelfs "revolutionair" klonken, en nieuwe nummers zijn dat niet meer, maar behalve dat kunnen ze net zo goed zijn!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef R4ven het volgende:
Maar inderdaad, goede muziek is tijdloos, maar ik moet toegeven dat het niveau van sommige oude nummers niet snel meer gehaald wordt tegenwoordig...
En nu Hotel California.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
2007 (volgens mij) dus valt wel mee
whehehequote:Op woensdag 23 december 2009 22:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
The Eagles spelen dus al jaren dezelfde nummers met een andere tekst?
Welke nummers dan? Ik vind heel erg veel goed, maar hoor de laatste jaren alleen maar troep.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het "niveau" die oude nummers hebben, hebben nieuwe ook. Allleen vaak is het zo dat oude nummers in die tijd nieuw en soms zelfs "revolutionair" klonken, en nieuwe nummers zijn dat niet meer, maar behalve dat kunnen ze net zo goed zijn!
Mensen hechten gewoon te veel waarde aan iets wat voor het eerst gedaan was, wat vernieuwend was, en hechten minder waarde aan andere nummers van vandaag die op hetzelfde niveau zitten qua muzikaliteit. Als de persoon die het wiel niet had uitgevonden niet bestaan had, dan was er wel iemand anders die het wiel uitvond. Dus zo geniaal is het niet. *kuchTheBeatleskuch*
Maar muziek blijft tijdloos. Als je in 2040 nog naar nummers uit 2010 luistert weet je dat het goed is. En ik zie het wel gebeuren. Net als mensen vandaag nog naar nummers uit 1970 luisteren.
Hier kan ik mezelf wel redelijk in vinden. Maar ik luister gewoon veel oude muziek omdat ik 't simpelweg leuker/mooier vind, don't ask me why.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het "niveau" die oude nummers hebben, hebben nieuwe ook. Allleen vaak is het zo dat oude nummers in die tijd nieuw en soms zelfs "revolutionair" klonken, en nieuwe nummers zijn dat niet meer, maar behalve dat kunnen ze net zo goed zijn!
Mensen hechten gewoon te veel waarde aan iets wat voor het eerst gedaan was, wat vernieuwend was, en hechten minder waarde aan andere nummers van vandaag die op hetzelfde niveau zitten qua muzikaliteit. Als de persoon die het wiel niet had uitgevonden niet bestaan had, dan was er wel iemand anders die het wiel uitvond. Dus zo geniaal is het niet. *kuchTheBeatleskuch*
Maar muziek blijft tijdloos. Als je in 2040 nog naar nummers uit 2010 luistert weet je dat het goed is. En ik zie het wel gebeuren. Net als mensen vandaag nog naar nummers uit 1970 luisteren.
Dat is omdat het beter was.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Hier kan ik mezelf wel redelijk in vinden. Maar ik luister gewoon veel oude muziek omdat ik 't simpelweg leuker/mooier vind, don't ask me why.
Begin eens met het luisteren van het volgende:quote:
Ja dat is voor iedereen verschillend qua smaak natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Welke nummers dan? Ik vind heel erg veel goed, maar hoor de laatste jaren alleen maar troep.
Dat is wel een vrij logische verklaringquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FYI dat zijn ze echt
Dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FYI dat zijn ze echt
Pendulumquote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Goa
Nooit verwacht dat nog iemand daar naar zou luisteren hier op FOK!
Verder heb ik momenteel wat underground linkse krakers UK stijl drum & bass opstaan
Wie van de drie?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FYI dat zijn ze echt
Rechtsquote:
Dat is wel waar, maar dat bedoel ik ook niet. Er zijn altijd wel nummers van topkwaliteit, alleen moet je nu iets beter zoeken. Maar dan vind je wel een pareltje.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Seam het volgende:
TS heeft inderdaad een slechte muzieksmaak en heeft er ook duidelijk geen verstand van (zowel van composities als instrumentatie), anders had hij namelijk wel free jazz opstaan.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Seam het volgende:
TS heeft inderdaad een slechte muzieksmaak en heeft er ook duidelijk geen verstand van (zowel van composities als instrumentatie), anders had hij namelijk wel free jazz opstaan.
Fixed.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Seam het volgende:
TS heeft inderdaad een slechte muzieksmaak en heeft er ook duidelijk geen verstand van (zowel van composities als instrumentatie), anders had hij namelijk wel free jazzfusion opstaan.
Dat truitje van de linker en joggingbroek van de rechter heb ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FYI dat zijn ze echt
pics ter vergelijking?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat truitje van de linker en joggingbroek van de rechter heb ik ook.
quote:
Inderdaad.quote:
Clichématige bagger.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Apuleius het volgende:
Nou, iemand Mecano al gevonden, een mp3 ofzo?
quote:
Ach je bent in ieder geval op het goede pad, dat is meer dan de meeste inferieure mensen die hier posten.quote:
Waar was jij tijdens de Jazz top 100?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach je bent in ieder geval op het goede pad, dat is meer dan de meeste inferieure mensen die hier posten.
Helaas gemist, had niet verwacht dat er veel mensen de perfectie van jazz zagen op dit forum.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waar was jij tijdens de Jazz top 100?
Goede video ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Disavowed het volgende:
Er zijn trouwens ook 16-jarige meisjes die wel kunnen zingen:
Charice Pempengco
Die is dan weer kutquote:
Die was al genoemdquote:
Je post wel lekker door, maar heb je dat nummer al gevonden?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dan was jouw post dus overbodig.
Fantastischquote:
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
![]()
Wát een stem! En wat zag ze er goed uit!!!!
Tegenwoordig ook wel weer trouwens![]()
Nee sorry, dit vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja.
dit vindt je misschien dan ook wel leuk
Nou je hebt best nieuwe nummers die revolutionair klinken hoor. Juist eigenlijk het begin van de elektronische muziek maakte het heel revolutionair.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
iemand die even deze hyves onthultquote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FYI dat zijn ze echt
http://nicolelovesyou.hyves.nl/quote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef tmffirework het volgende:
[..]
iemand die even deze hyves onthultWant het is een linkje van hyves!
Dat is de Stratocaster met het eerste serienummer: #0001quote:
Goed gedaan zegquote:Op donderdag 24 december 2009 01:56 schreef Raspb3rry het volgende:
[..]
http://nicolelovesyou.hyves.nl/
Nou, veel plezer ermee.
Nee echt!11quote:Op donderdag 24 december 2009 @ 01:18 schreef tmffirework het volgende:
[..]
iemand die even deze hyves onthultWant het is een linkje van hyves!
Grote toegevoegde waarde Renquote:
Ik moest in je topic reagerenquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 10:54 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Grote toegevoegde waarde Ren
dan zoek je gewoon niet goed genoeg, er is zat te vinden alleen zullen ze nooit meer zo bekend worden omdat de muziekindustrie gewoon aan het veranderen is en iedereen nu zelf keuzes kan maken in wat voor muziek ze willen horenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:46 schreef TheRabbitEars het volgende:
![]()
Verder ben ik het inderdaad wel eens met de klacht, het huidige muziekaanbod is niet veel soeps
mee eensquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef feelsgoodman het volgende:
De versie van J.J. Cale is véél beter, vrind.
Ik ga vanavond naar Jiggy.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
We kunnen hier ook een goed muziek topic van maken.
Sorry schatquote:
Als iedereen die instelling had konden we KLB wel sluiten he?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
Boeiend, gewoon negeren, ze weten niet beter.
Waar?quote:
Alsof ik het pas ken sinds jij het hier neerplempte.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Kom op dan met die link naar dat nummer.
Stampmuziek.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:23 schreef 3keernix het volgende:
Goed om het topic te voorzien van goedematige muziek!
Your musical compatibility with Paard is VERY LOWquote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef Mirel het volgende:
Bouncemuziek![]()
Stuitermuziek![]()
Herriemuziek
ik heb er al verschillende geluisterdquote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Youtube drop topics waar niemand op klikt!
Your musical compatibility with Beertender is VERY LOWquote:Op donderdag 24 december 2009 13:51 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Paard is VERY LOW
Music you have in common includes System of a Down, Radiohead, Queens of the Stone Age and The Prodigy.
Jij houdt iets teveel van hetzelfde soort muziekquote:Op donderdag 24 december 2009 13:51 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Music you have in common includes System of a Down, Radiohead, Queens of the Stone Age and The Prodigy.
Wij zijn very highquote:Op donderdag 24 december 2009 14:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beertender is VERY LOW
Lol en met hem ookquote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef Mirel het volgende:
Bouncemuziek![]()
Stuitermuziek![]()
Herriemuziek
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef Mirel het volgende:
Bouncemuziek![]()
Stuitermuziek![]()
Herriemuziek
Your musical compatibility with Beertender is SUPERquote:Op donderdag 24 december 2009 13:51 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Baas.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beertender is SUPER
Music you have in common includes King Crimson, Camel, Pink Floyd, Marillion and Jethro Tull.
wat
Ik houd van goede muziek, sorry.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Jij houdt iets teveel van hetzelfde soort muziek
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Low. Logisch, met die kutmetal van je.
Zegt iemand waarvan dit de meest geluisterde band is?quote:
math-rockquote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef Gatenkaas het volgende:
Deze thread mist trouwens math-rock, dus bij deze:
Deze week, dat klopt. Daarnaast is dit progressieve metal, niet het proletarische mainstream-baggergenre.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zegt iemand waarvan dit de meest geluisterde band is?
[ afbeelding ]
[..]
En naar wat voor hoogstaande muziek luister jij?quote:math-rockga je moeder pesten man.
Oja dan is het geen metal meer inderdaad en dus niet voor paupersquote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Deze week, dat klopt. Daarnaast is dit progressieve metal, niet het proletarische mainstream-baggergenre.
[..]
Voornamelijk soul.quote:En naar wat voor hoogstaande muziek luister jij?
Zie hier iemand die denkt dat hij beter is dan andere mensen omdat hij andere muziek luistertquote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Deze week, dat klopt. Daarnaast is dit progressieve metal, niet het proletarische mainstream-baggergenre.
[..]
En naar wat voor hoogstaande muziek luister jij?
Redeneren is ook moeilijk, zo blijkt.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oja dan is het geen metal meer inderdaad en dus niet voor paupers.
[..]
Idem.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zie hier iemand die denkt dat hij beter is dan andere mensen omdat hij andere muziek luistertProleten metal owned andere kut metal
Metal is voor gothics en alto's.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Redeneren is ook moeilijk, zo blijkt.
[..]
Idem.
Liever nietquote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef Mirel het volgende:
Bouncemuziek![]()
Stuitermuziek![]()
Herriemuziek
Alleen die simpele artiesten heb je in commonquote:Op donderdag 24 december 2009 15:06 schreef Arn0 het volgende:
Your musical compatibility with Beertender is Very High
Music you have in common includes Bob Dylan, Pink Floyd, AC/DC, The Jimi Hendrix Experience and Neil Young.
Tof
Simpelequote:Op donderdag 24 december 2009 15:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen die simpele artiesten heb je in common![]()
![]()
Net alsof je die niet zag aankomenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen die simpele artiesten heb je in common![]()
![]()
Is dit jouw eerste muziektopic in KLB?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Simpele
Godsamme wat heeft iedereen hier toch
Liedjes met 3 akkoorden die het hele liedje lang herhaalt worden en 3 minuten lang zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 15:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Simpele
Godsamme wat heeft iedereen hier toch
Net alsof jij mijn reactie niet zag aankomenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Net alsof je die niet zag aankomen
Ja, dat is wel zo. Ik durf nooit meer mijn compatibiliteit te postenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef Siniti het volgende:
Net alsof jij mijn reactie niet zag aankomen!
Net als je denkt dat Lady Gaga niet slechtere muziek kon maken komt ze met ditquote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef Gabbylicious het volgende:
HOHOHO UNDER THE MISSLETOE EVERYBODY KNOWS WE WILL TAKE OFF OUR CLOTHES FALALALALALALALA NEUKSEX MET KERST HAHAHA FALALALALA SPACECOWBOY!
Nee ik was er ook al toen crane nog bestond... samen met bielsquote:Op donderdag 24 december 2009 15:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste muziektopic in KLB?
Dan had je Siniti's postgedrag vast wel kunnen voorspellenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik was er ook al toen crane nog bestond... samen met biels
Dat waren pas mooie tijdenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lady Gaga kan best goed zingen hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Net als je denkt dat Lady Gaga niet slechtere muziek kon maken komt ze met dit
Wat is er met Crane gebeurd? Kon 'ie het niet meer aan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Echt he. Toen ik het voor het eerst hoorde had ik geen idee wie dit voor elkaar had gekregen, maar aan het einde van het liedje maakt ze ff duidelijk dat Lady Gaga een Space Cowboy is en toen werd alles duidelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Net als je denkt dat Lady Gaga niet slechtere muziek kon maken komt ze met dit
Ze gebruikt het echter voor de grootste baggernummers ooit geschrevenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lady Gaga kan best goed zingen hoor
Volgens mij was zijn foto gepost. Een soort Emimich.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is er met Crane gebeurd? Kon 'ie het niet meer aan?
Hulde dat je überhaupt tot het eind komt.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Echt he. Toen ik het voor het eerst hoorde had ik geen idee wie dit voor elkaar had gekregen, maar aan het einde van het liedje maakt ze ff duidelijk dat Lady Gaga een Space Cowboy is en toen werd alles duidelijk.
Zijn hyves werd gevonden en iedereen zag hoe lelijk hij was, en toen ging hij bij mods huilen en dik huilenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is er met Crane gebeurd? Kon 'ie het niet meer aan?
OHJA dat weet ik nog wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn foto gepost. Een soort Emimich.
Tjaquote:Op donderdag 24 december 2009 15:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze gebruikt het echter voor de grootste baggernummers ooit geschreven
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zijn hyves werd gevonden en iedereen zag hoe lelijk hij was, en toen ging hij bij mods huilen en dik huilenEinde van zijn reputatie als stoere jongen..
Oh dan moet ik er wel bij zeggen dat hij iedereen zat af te zeiken hoe lelijk ze waren inc. mijquote:
WTF is dit?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef Gabbylicious het volgende:
HOHOHO UNDER THE MISSLETOE EVERYBODY KNOWS WE WILL TAKE OFF OUR CLOTHES FALALALALALALALA NEUKSEX MET KERST HAHAHA FALALALALA SPACECOWBOY!
An hero.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh dan moet ik er wel bij zeggen dat hij iedereen zat af te zeiken hoe lelijk ze waren inc. mij
Is dat serieus Emimich?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:19 schreef Arn0 het volgende:
Even ter indicatie, dit is Emimich, heb nooit Crane gezien![]()
[ afbeelding ]
Hehe, ik ben blij dat ik Emimich nog heb meegemaaktquote:Op donderdag 24 december 2009 15:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn foto gepost. Een soort Emimich.
Mooie haardos heeft Eminem daarquote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Gabbylicious het volgende:
Zal ik het dan maar doen dan. Een mooi kerstliedje:
Ik zal even zoekenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef Siniti het volgende:
Kan iemand trouwens ff Crane posten? Ben alweer vergeten hoe die eruit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de eerste die ik vond van hem in mijn PM inboxquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef Siniti het volgende:
Die is wel geshopt, maar ik weet het weer![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef DutchErrorist het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Whut?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:29 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Snel editten lul. Je mag dit niet delen met derden toch?
wutquote:Op donderdag 24 december 2009 15:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee, dan dit![]()
:
So don't put a bow on a box theres no need to send Megan Fox
I don't need big mansion so lets nix Scarlett Johansson
They'll be teardrops on my guitar if I end up with Amy Smart
So Santa for my gift, please send me Taylor Swift![]()
.
Tekst bevalt me wel. Ff luisterenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee, dan dit![]()
:
So don't put a bow on a box theres no need to send Megan Fox
I don't need big mansion so lets nix Scarlett Johansson
They'll be teardrops on my guitar if I end up with Amy Smart
So Santa for my gift, please send me Taylor Swift![]()
.
Dat kan best, maar het is nog steeds allemaal in dezelfde richting, hè?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik houd van goede muziek, sorry.
In de richting van goede muziek, dat klopt.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat kan best, maar het is nog steeds allemaal in dezelfde richting, hè?
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:06 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
In de richting van goede muziek, dat klopt.
Dat is pertinente onzin.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:03 schreef Mirel het volgende:
[..]Zeg nou maar gewoon dat je over het algemeen metal luistert
En nu?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef Daniane het volgende:
o kut ik dacht dat ik in de pub sc zat
whahahahahaha.
keiharde fail.
Zonde dat je ons niet wil verblijden met een zinnige bijdrage in dit doelloze topic.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
ging ik naar de pub sc natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef Daniane het volgende:
o kut ik dacht dat ik in de pub sc zat
whahahahahaha.
keiharde fail.
dan zou ik eens terugbladeren.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zonde dat je ons niet wil verblijden met een zinnige bijdrage in dit doelloze topic.
\quote:
Zinnig.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
dan zou ik eens terugbladeren.
het topic stond niet voor niks in myAT
En ik zit er bijna nooit meer.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
\
Allemaal jouw schuld he.
Door jou dacht ik juist dat 't de sc was.
.. wat had jij te melden danquote:
ja, maar toch.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En ik zit er bijna nooit meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |