quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik luister goede muziek vriend.
19quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Apuleius het volgende:
Ja, maar jij bent dan ook stokoud, net als ik.
Uhuh.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef feelsgoodman het volgende:
De versie van J.J. Cale is véél beter, vrind. Overigens is mijn muziek smaak superieur t.o.v. elke FOK! gebruiker.
Dat is echtquote:Opeens kwam mijn zusje met twee vriendinnen naar beneden, en toen zeiden ze dat ik een slechte muzieksmaak had.
En dan zo'n muffe muzieksmaakquote:
Klopt, J.J. Cale is idd stoerder, maar die stond niet op de pc van m'n pa. After Midnight van hem is ook echt geweldig.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef feelsgoodman het volgende:
De versie van J.J. Cale is véél beter, vrind. Overigens is mijn muziek smaak superieur t.o.v. elke FOK! gebruiker.
Oh jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Apuleius het volgende:
Ja, maar jij bent dan ook stokoud, net als ik.
Jij hebt geen recht van spreken.quote:
Mijn zusje is bang voor mensen zoals jijquote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef RickoKun het volgende:
ik zou je zusje kk hard geven op die muziek, en ik denk dat velen mij al zijn voorgegaan
Je liegt, elk meisje onder de 16 is al gedaan door ricko, GHB doet wonderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Mijn zusje is bang voor mensen zoals jij
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
Boeiend, gewoon negeren, ze weten niet beter.
Ik waardeer ook nieuwe muziek, maar ik weet tenminste nog onderscheid te maken tussen goede muziek en kutmuziek, en niet alleen te luisteren naar wat TMF zegt dat goed isquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Biels het volgende:
Mensen van 19 die alleen oude muziek waarderen. En vervolgens gaan huilen dat "alles tegenwoordig kut is" en het "vroeger veel beter was", zeker? Op je 19e
.
Jij luistert lil' waynequote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Biels het volgende:
Mensen van 19 die alleen oude muziek waarderen. En vervolgens gaan huilen dat "alles tegenwoordig kut is" en het "vroeger veel beter was", zeker? Op je 19e
.
En nu?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij luistert lil' wayne [ afbeelding ]
Psies, waarvoor hulde.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik waardeer ook nieuwe muziek, maar ik weet tenminste nog onderscheid te maken tussen goede muziek en kutmuziek, en niet alleen te luisteren naar wat TMF zegt dat goed is
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik luister goede muziek vriend.
Graag! Dan heb ik tenminste nog een fatsoenlijke kerstvakantie.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef sinadO het volgende:
Dat zusje van jou moet nodig opgevoed worden TS. Breng maar hier, de kelder staat toch weer leeg.
Jij wel gelukkig.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Jij hebt geen recht van spreken.
Alsof dat het enige is wat ik luister.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan heb je net als Biogarde geen recht van sprekenDat is namelijk geen muziek maar bagger.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nog wel, tot yvonne of remlof het mij weer ontneemt
Met CCR als UI kan je al niet meer fout zittenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Schunckelstar het volgende:
ik luister ook alleen maar goede muziek
Nee, maar de rest is ook kut.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is wat ik luister.
quote:
Heuy!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Pinkerton het volgende:
Bovendien moet iedereen maar eens stoppen met het "oud" of "nieuw" aan muziek koppelen. Goede muziek is tijdloos, of het nou uit '69 of '09 komt.
Eens!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Pinkerton het volgende:
Bovendien moet iedereen maar eens stoppen met het "oud" of "nieuw" aan muziek koppelen. Goede muziek is tijdloos, of het nou uit '69 of '09 komt.
Creedence Clearwater Revival.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Met CCR als UI kan je al niet meer fout zitten
iddquote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef Pinkerton het volgende:
Goaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef koffiesloot het volgende:
Psy-Goa roelt, en Hearts of Space, en Stars End, google daar maar eens op....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |