abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2009 @ 22:46:09 #26
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75991965
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Als je het niet anaal doet

kans is héél klein als je alleen vaginale/orale sex hebt, en zij haar medicijnen slikt. Maar goed, ik zou toch wel een condoom gebruiken natuurlijk!

En eventueel zwanger worden kan ook. Via kunstmatige inseminatie.
Ja daar heb ik niet zo veel dingens van:p verstand dat kunstmatige.Maar is de kans dan ook niet 50procent kans dat je kind hiv besmet raakt wat normaal volgens mij wel zo is
  woensdag 23 december 2009 @ 22:47:52 #27
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_75992061
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef capricia het volgende:
Volgens mij zelfs zonder condoom loop je nog weinig risico op een besmetting. Ik dacht vroeger dat die kans 1 op 2 was of zo, maar dat schijnt zoveel minder te zijn.
In ieder geval met hetero seks.
haha ja maar die kans wordt wel aanzienlijk groter wanneer iemand al met HIV besmet is
  woensdag 23 december 2009 @ 22:48:43 #28
220836 rinzzz
Zoekt en gij zult moe worden.
pi_75992105
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Als je het niet anaal doet

kans is héél klein als je alleen vaginale/orale sex hebt, en zij haar medicijnen slikt. Maar goed, ik zou toch wel een condoom gebruiken natuurlijk!

En eventueel zwanger worden kan ook. Via kunstmatige inseminatie.
ja dan heeft die baby het ook. sommige mensen....
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 december 2009 @ 22:51:11 #29
22592 crew  Ole
pi_75992212
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef rinzzz het volgende:

[..]

ja dan heeft die baby het ook. sommige mensen....
Ze kunnen tegenwoordig (zeker hier in NL) het risico voor de baby minimaal maken.
quote:
Een kindje van een onbehandelde Hiv-seropositieve vrouw heeft 25 % kans om tijdens de zwangerschap of de bevalling, geïnfecteerd te worden. De infectiekans is drastisch te verkleinen door medicijnen tegen Hiv te gebruiken, door speciale voorzorgsmaatregelen te nemen tijdens de bevalling, door de baby na de geboorte te behandelen met medicijnen en door flesvoeding te geven
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_75992240
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef rinzzz het volgende:

[..]

haha ja maar die kans wordt wel aanzienlijk groter wanneer iemand al met HIV besmet is
Ja, iets van 1 op 100 keer dus.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 23 december 2009 @ 22:52:28 #31
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75992294
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze kunnen tegenwoordig (zeker hier in NL) het risico voor de baby minimaal maken.

Maar zou het er niet op wagen... Zou dan voor adoptie gaan

Maar btw hiv kunnen ze in nedrland zo lang redden nu voor dat het muteerd tot aids dat je er gewoon 60/70mee kan worden:)
pi_75992391
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef donthate het volgende:

[..]

Maar zou het er niet op wagen... Zou dan voor adoptie gaan

Maar btw hiv kunnen ze in nedrland zo lang redden nu voor dat het muteerd tot aids dat je er gewoon 60/70mee kan worden:)
Mwa, als het risico zo laag geworden is dat heb bijv. lager is dan de kans op een kind met down-syndroom (afhankelijk van de leeftijd van de vrouw), dan weet ik dat zo zeker nog niet...
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 23 december 2009 @ 22:57:57 #33
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75992634
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Mwa, als het risico zo laag geworden is dat heb bijv. lager is dan de kans op een kind met down-syndroom (afhankelijk van de leeftijd van de vrouw), dan weet ik dat zo zeker nog niet...
Hm dat wel maar ik vind trouwens ook dat je de natuur zijn gang moet laten gaan en alleen via de *normale* kant kinderen moet krijgen .En anders maar moet gaan adopteren(dat is ook *tegen* de natuur in)Maar dan help je er nog wel een kind mee dus zou voor die optie gaan:)

Tis een ieder geval wel een vervelende sitauti als je wel hiv heb:) en ingewikkeld
pi_75993091
Ik zou geen enkel probleem hebben met een gewone vriendschap maar wel met een relatie. Ik zou me niet lekker kunnen ontspannen in bed, me zorgen maken over gescheude condooms enzo.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:15:27 #35
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75993589
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik zou geen enkel probleem hebben met een gewone vriendschap maar wel met een relatie. Ik zou me niet lekker kunnen ontspannen in bed, me zorgen maken over gescheude condooms enzo.
Begrijpelijke reactie maarja zou het er wel voor over hebben en de kans is gewoon hel klein
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 december 2009 @ 23:16:14 #36
22592 crew  Ole
pi_75993629
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef donthate het volgende:

[..]

Begrijpelijke reactie maarja zou het er wel voor over hebben en de kans is gewoon hel klein
Mocht je een relatie krijgen kun je je altijd nog even extra laten voorlichten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 23 december 2009 @ 23:21:26 #37
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75993935
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Ole het volgende:

[..]

Mocht je een relatie krijgen kun je je altijd nog even extra laten voorlichten.
Dat sowieso Maar ik denk altijd maar van alsk morgen straat overloop kan me ook wat gebeuren (en nee je moet het natuurlijk risico wel zo klein mogelijk laten) Maar het zijn ook mensen:)
pi_75994134
natuurlijk is dat geen reden om niet met iemand om te gaan! en wat een relatie betreft lijkt het me wel kut, maar je kunt er toch niks aan doen als je verliefd word op zo iemand dan zul je er mee moeten leren leven lijkt me
pi_75994333
Het is gewoon jammer dat het niet geneesbaar is (tot nu toe dan).
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 23 december 2009 @ 23:29:17 #40
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75994351
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef apenkutkop het volgende:
natuurlijk is dat geen reden om niet met iemand om te gaan! en wat een relatie betreft lijkt het me wel kut, maar je kunt er toch niks aan doen als je verliefd word op zo iemand dan zul je er mee moeten leren leven lijkt me
Mooi gezegd Het is al erg genoeg voor die mensen die dat hebben die vriendin van me heeft al tijden geen relatie meer gehad .Omdat ze gewoon niet durft (door omdat ze het eerder een peer keer eerlijk verteld heeft en derna gewoon keihard gedumpt is)..Terwijl het gewoon echt een hele knappe vrouw is
pi_75994655
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:29 schreef donthate het volgende:

[..]

Mooi gezegd Het is al erg genoeg voor die mensen die dat hebben die vriendin van me heeft al tijden geen relatie meer gehad .Omdat ze gewoon niet durft (door omdat ze het eerder een peer keer eerlijk verteld heeft en derna gewoon keihard gedumpt is)..Terwijl het gewoon echt een hele knappe vrouw is
kijk het punt is gewoon dat iedereen wel eens iets stoms doet. er zijn zoveel mensen die het wel een keer, of vaker nog, onveilig hebben gedaan maar die gewoon geluk hebben gehad dat ze er mee weg zijn gekomen. maar als iemand dan toevallig pech heeft en wel iets oploopt is dat gewoon heel er kloten, maar daarmee ben je dan nog niet minderwaardig

maar vind jij die vriendin van je soms zelf leuk?
pi_75994736
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:
ja dat zou ik dan toch ook wel weer hebben denk ik. maar ik zou dus voor extra betrouwbare condooms gaan, zodat ik de kans zoveel mogelijk beperk.

maar eigenlijk is het wel zo dat als je met een vreemde naar bed gaat waarbij je een condoom gebruikt je ook niet weet of die ander wel of niets bij zich draagt. maar dan gaan mensen er meestal vanuit dat diegene wel niks zal hebben. maar dat weet je ook niet zeker, daarom gebruik je immers iets. het enige verschil is nu dus dat je weet dat die ander het wel heeft.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:37:12 #43
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75994757
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

kijk het punt is gewoon dat iedereen wel eens iets stoms doet. er zijn zoveel mensen die het wel een keer, of vaker nog, onveilig hebben gedaan maar die gewoon geluk hebben gehad dat ze er mee weg zijn gekomen. maar als iemand dan toevallig pech heeft en wel iets oploopt is dat gewoon heel er kloten, maar daarmee ben je dan nog niet minderwaardig

maar vind jij die vriendin van je soms zelf leuk?

Nee vriendinnen van me zijn vriendinnen daar heb ik geen bijbedoelingen bij

Alhoewel woon alleen dus ze kookt regelmatig voor me Nee ff serieus vind er niet leuk:) ja tis een leuke meid maar tis een vriendin van me lijkt me zo vreemd wat voor een vriendin te voelen
pi_75994961
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef donthate het volgende:

[..]

Nee vriendinnen van me zijn vriendinnen daar heb ik geen bijbedoelingen bij

Alhoewel woon alleen dus ze kookt regelmatig voor me Nee ff serieus vind er niet leuk:) ja tis een leuke meid maar tis een vriendin van me lijkt me zo vreemd wat voor een vriendin te voelen
ja het had gekund. soms beginnen relaties met een vriendschap
  woensdag 23 december 2009 @ 23:42:37 #45
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75995026
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ja het had gekund. soms beginnen relaties met een vriendschap
Ja kheb dat absoluut niet

Jij wel dan?
pi_75995106
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef donthate het volgende:

[..]

Jij wel dan?
Eigenlijk de meeste van mijn relaties wel...maar ik ben dan ook een vrouw .
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 23 december 2009 @ 23:45:56 #47
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75995192
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Eigenlijk de meeste van mijn relaties wel...maar ik ben dan ook een vrouw .
Ja ja vrouwen die hebben dat meer met gevoell heb ook weleens gehad dat en vriendin va me verliefd op me was maar zelf nooit gehad:p .Lijkt me ook gewoon zo vreemd en kheb ook een probleem dat mijn relaties nooit goed uit elkaar gaan dus:p dan met een vriendin beginen
pi_75995219
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef donthate het volgende:

[..]

Jij wel dan?
nee ik heb ook al heel lang een vriendschap met 2 meiden, maar dat word ook niet meer dan dat. ik heb het dan al vrij in het begin als ik iemand leer kennen dat ik diegene dan leuk vind. als dat er na lange tijd nog niet is komt dat ook niet meer
  woensdag 23 december 2009 @ 23:49:14 #49
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75995358
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

nee ik heb ook al heel lang een vriendschap met 2 meiden, maar dat word ook niet meer dan dat. ik heb het dan al vrij in het begin als ik iemand leer kennen dat ik diegene dan leuk vind. als dat er na lange tijd nog niet is komt dat ook niet meer
Oke ja heb sowieso wel veel vriendinnen maar ben een vrijgezelle gozer die op zijn eigen woont helemaal alleen.Dan denk je tog neuken.Maar nee dit lulletje heeft teveel respect voro zn vriendinnen:)
pi_75995372
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja ja vrouwen die hebben dat meer met gevoell heb ook weleens gehad dat en vriendin va me verliefd op me was maar zelf nooit gehad:p .Lijkt me ook gewoon zo vreemd en kheb ook een probleem dat mijn relaties nooit goed uit elkaar gaan dus:p dan met een vriendin beginen
ik kan me wel voorstellen dat zoiets ''kan'' gebeuren in de loop van de jaren als mensen veranderen, en dan misschien beter bij elkaar gaan passen in een andere fase van hun leven, en dat er dan dingen kunnen opbloeien die er voorheen niet hadden kunnen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')