is toch prima, als je dat zo voelt moet je dat ook zo doen, en niet maar overal op gaan omdat andere je dan een stoere vent vinden. ik bedoel, als je zo bent ben je zo, maar als je zo niet bent dan nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke ja heb sowieso wel veel vriendinnen maar ben een vrijgezelle gozer die op zijn eigen woont helemaal alleen.Dan denk je tog neuken.Maar nee dit lulletje heeft teveel respect voro zn vriendinnen:)
Haha jaa maar weer ff terug het ging om Hiv vriendin/vriend:)quote:Op woensdag 23 december 2009 23:51 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
is toch prima, als je dat zo voelt moet je dat ook zo doen, en niet maar overal op gaan omdat andere je dan een stoere vent vinden. ik bedoel, als je zo bent ben je zo, maar als je zo niet bent dan niet
Maar heb je ook met iemand met HIV een (seksuele) relatie?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef peleetje het volgende:
geen problemen mee. Heb zelf ook vrienden met hiv.
Nee...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar heb je ook met iemand met HIV een (seksuele) relatie?
Ik ken geen enkel persoon met HIV.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef Seven. het volgende:
Ik ken niemand met HIV waarvan ik het weet. Ik ken wél veel homo's maar zulke dingen liggen meestal niet open op straat denk ik. Ik weet dat er in Vlaanderen bijvoorbeeld geen lesbiënnes zijn met HIV. In Nederland is het mij zo even niet bekend. Het is afhankelijk van de persoon. Als ik verliefd ben, dan zou ik er wel enorm van schrikken maar uiteindelijk zou ik er best overheen kunnen stappen, denk ik.
bij vrouwen die lesbische seks hebben kun je -dacht ik- hiv oplopen door beffen tijdens de menstruatie. Of bij het uitwisselen van speeltjes. Verder is het inderdaad verwaarloosbaar tenzij 1 van de dames ook seks heeft met mannen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel persoon met HIV.
Ook wil ik iets vragen: jij schrijft dat HIV bij lesbienes vrij weinig voorkomt. Ik heb die indruk ook.
Enig idee hoe groot de kans is dat je HIV via een lesbisch contact oploopt?
Is die kans te verwaarlozen, of moet je daar speciale aandacht aan schenken?
Stel dat ze HIV besmet is, en we niet beffen tijdens mensturatie. Is er dan kans op?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
bij vrouwen die lesbische seks hebben kun je -dacht ik- hiv oplopen door beffen tijdens de menstruatie. Of bij het uitwisselen van speeltjes. Verder is het inderdaad verwaarloosbaar tenzij 1 van de dames ook seks heeft met mannen.
Ik zou zeggen dat die kans verwaarloosbaar is... maar het hiv virus zit niet alleen in bloed maar ook in vagina vocht en speeksel, alleen in veel mindere maten. Zo klein dat je er niet ziek van kunt worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Stel dat ze HIV besmet is, en we niet beffen tijdens mensturatie. Is er dan kans op?
Ik denk wel dat veel lesbisch contact niet beschermd is.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat die kans verwaarloosbaar is... maar het hiv virus zit niet alleen in bloed maar ook in vagina vocht en speeksel, alleen in veel mindere maten. Zo klein dat je er niet ziek van kunt worden.
Maar goed... ik weet het ook niet precies. Misschien moet je die vraag eens stellen bij soa/aids Nederland.
als je levensmoe bent, dan kun je met minder lijden ook gewoon een trein koppen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef donthate het volgende:
Een vriendin van mij heeft al een tijdj hiv.Kheb der opzich geen problemen mee
Zouden jullie er gewoon mee kunnen om gaan of een all dan niet een relatie met iemand kunnen hebben die hiv? heeft al dan niet met sex erbij? .Of is het toch een hele grote not done? Ik zelf zou er ook geen probleem mee hebben
Oh. Dit topic ging er nou net over hoe je zo veel mogelijk mensen mee kunt nemen...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je levensmoe bent, dan kun je met minder lijden ook gewoon een trein koppen.
ik denk dat je hem teveel vleit daarmee, reken maar op lbo-zwakstroom.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:19 schreef Adolecens het volgende:
Hoe oud is TS?
Je taalgebruik, zinsopbouw en spelling suggereren een VMBO niveau van ongeveer 14 jaar.
meh, ik meen 't serieus, losers als TS kunnen wat mij betreft niet snel genoeg een trein koppen, als je zo laks omgaat met je eigen lichaam (en dat van anderen waarmee je later in contact komt), dan verdien je niet beter.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh. Dit topic ging er nou net over hoe je zo veel mogelijk mensen mee kunt nemen...
Kan... ik ben niet zo heel bekend in de lesbische seksscene.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk wel dat veel lesbisch contact niet beschermd is.
met meer niet, gelet op die onzin die je hierboven neerplempt.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef peleetje het volgende:
[..]
Kan... ik ben niet zo heel bekend in de lesbische seksscene.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef peleetje het volgende:
[..]
Kan... ik ben niet zo heel bekend in de lesbische seksscene.
En ken jij ook HIV gevallen van vrouw op vrouw contact?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
meh, ik meen 't serieus, losers als TS kunnen wat mij betreft niet snel genoeg een trein koppen, als je zo laks omgaat met je eigen lichaam (en dat van anderen waarmee je later in contact komt), dan verdien je niet beter.
ik heb in de praktijk al vaak genoeg de gevolgen gezien, té vaak al doordat het door een ander z'n schuld zo is gekomen.
Nee dat is zo... daar is ook niet echt een automaat voor. En als je in de kruitvat aan de verkoopster aan haar jasje trekt en naar beflapjes vraagt kijkt ze je waarschijnlijk ook aan alsof ze water ziet branden.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:41 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Ik weet uit ervaring dat condooms vaak wel voorhanden zijn, maar zgn beflapjes (wat een naar woord!) eigenlijk nooit.
geen probleem, ik heb ook een serieuze kant.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
En ken jij ook HIV gevallen van vrouw op vrouw contact?
Serieuze vraag.
Die kans is verwaarloosbaar. Gewoon niet beffen als mensen ongesteld zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
En ken jij ook HIV gevallen van vrouw op vrouw contact?
Serieuze vraag.
Idd, zo redeneer ik ook. Ken geen vrouwen met HIV via vr/vr contact. JIj wel?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die kans is verwaarloosbaar. Gewoon niet beffen als mensen ongesteld zijn.
Precies dat.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
bij vrouwen die lesbische seks hebben kun je -dacht ik- hiv oplopen door beffen tijdens de menstruatie. Of bij het uitwisselen van speeltjes. Verder is het inderdaad verwaarloosbaar tenzij 1 van de dames ook seks heeft met mannen.
Nee. In Vlaanderen is er nog nooit een vrouw via VV contact besmet geraakt.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd, zo redeneer ik ook. Ken geen vrouwen met HIV via vr/vr contact. JIj wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |