Zou ik ook niet doen, ik was 23 toen ik mijn eerste huis kocht en vertrok uit huis bij mijn ouders, studeerde in utrecht en ouders woonden in bunnik.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Ach, ik ben bijna 18, ik heb nog eventjes
. Trouwens, ik ga niet uit huis voordat ik een fatsoenlijk salaris heb, geen vakkenvullersloon
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
En is Waylon beetje leuk?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Op mijn 18e had ik al een normaal salarisquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Ach, ik ben bijna 18, ik heb nog eventjes
. Trouwens, ik ga niet uit huis voordat ik een fatsoenlijk salaris heb, geen vakkenvullersloon
Neuh daar kan ik nog enigszins inkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind de d'd en t's veel ergerDat kan echt niet
Nee, bijna nog doder als Dode slaapgastquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
Kunnen we niet beoordelen hij doet niets.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
quote:SeriousRequest Psssst! Geheimpje, niet verder vertellen: het moment van SR-2009 is in de maak ... je hebt het niet van ons! #sr09
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ofyles2 is binnen. Ik herhaal: Ofyles2 is binnen.
Hij is in slaap gevallen geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef cheese. het volgende:
Wie zit er nu?
Dat is het erge je pas je uitgave patroon aan je inkomsten, als je dan ontslagen wordt dan is dat vreselijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op mijn 18e had ik al een normaal salaris, en daar leefde ik ook naar
, helaas merk ik nu dat ik me toch maar wat meer moet inbinden omdat de hypotheek ed er elke maand af moet
.
Dat bedoel ikquote:
Wake up little suzyquote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is in slaap gevallen geloof ik
[ afbeelding ]
danquote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, bijna nog doder als Dode slaapgast
Dat is de Wayloff-stand zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is in slaap gevallen geloof ik
[ afbeelding ]
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ofyles2 is binnen. Ik herhaal: Ofyles2 is binnen.
Heel tof idd hoe het geluid is gemixtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prettig dit met oordopjes. Van links naar rechts![]()
Hoe heette die van Ghosts? Die was suuupermooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat !!!!!!!!!!1 we hadden al Ghosts (nooit een hit) en nu
Man, man wat een track !!!!
wat wil je met zo'n kop?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, bijna nog doder als Dode slaapgast
Giel moet het tijdstip redelijk gewend zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ekdom zeker? Dan moet Giel dus 2x bijna achter elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |