Pleonasmequote:
quote:
Dumb and dumberquote:
Wij doen surprises en gedichten met kerstquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm ik kan me vergissen maar volgens mij zijn surprises voor sinterklaas dus dan ben je te laat.
Jup, want ze zouden niet passen in het schema van SR. Maar als ze wel in het GH staan en wat liedjes mogen spelen dan gaat het spoken op de GMquote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet via 3FM is geregeld?
sommigen vieren kerst ipv sinterklaas. kan tocho ok wel met surprisesquote:
Tja, dat heb ik ook gezien/gehoord ja. Met een Ajaxfan in huis.... Daarna FC Twente, ook een FC Twentefan in huis.quote:
Kennelijk. Mensen luisteren ook naar Gerard Joling dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sommigen vieren kerst ipv sinterklaas. kan tocho ok wel met surprises
Niet passen in het schemaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, want ze zouden niet passen in het schema van SR. Maar als ze wel in het GH staan en wat liedjes mogen spelen dan gaat het spoken op de GM
maar als iets eerst met 1 stijgt en daarna met 2, en daarna met 3 neemt de stijging ook toe!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Stijgingen zijn altijd toenemend.
Als ik een berg beklim stijg ik, ja tochquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PleonasmeEen stijging is altijd toenemend
Suprises met kerst , vergis je je niet met sinterklaasquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Een beetje druk hier met van alles...dus weinig tijd gehad om te posten. Zo aan de slag met de suprises voor kerst.
OH DE GROTE MARKT. Ik vraag me al sinds ik het heb gezien af wat GM is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, want ze zouden niet passen in het schema van SR. Maar als ze wel in het GH staan en wat liedjes mogen spelen dan gaat het spoken op de GM
Beetje op blijven letten he.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Suprises met kerst , vergis je je niet met sinterklaas
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen surprises en gedichten met kerstSinterklaas is voor de kleine kinderen... met Sinterklaas thuis en cadeautjes in een grote jute zak.
Ramon ook altijd met z'n we zijn nog altijd positief gedoequote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je haalt er nou iets bij wat met de natuur te maken heefquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik een berg beklim stijg ik, ja toch,
maar terwijl ik stijg, daalt de temperatuur.
Jou opmerking klopt dus niet.
Tussen de 35e en 45e had je het toch redelijk rustigquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn iphone bleef afgaan met GOAAAAL!
veel meer heb ik hem ook nog niet horen zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ramon ook altijd met z'n we zijn nog altijd positief gedoe
Ik typte het eerst steeds uit, maar dat heb ik opgegevenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OH DE GROTE MARKT. Ik vraag me al sinds ik het heb gezien af wat GM is.
Jullie hadden niet gedefinieerd bij dat antwoord dat het over taal gingquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je haalt er nou iets bij wat met de natuur te maken heefWe hadden het over taal
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
OH DE GROTE MARKT. Ik vraag me al sinds ik het heb gezien af wat GM is.
iPhonequote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn iphone bleef afgaan met GOAAAAL!
Dat kan toch helemaal niet Timur!!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
veel meer heb ik hem ook nog niet horen zeggen
alleen al de eerste helft bleef mijn telefoon om de paar minuten juichen , moest lachen om tegendoelpuntquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tussen de 35e en 45e had je het toch redelijk rustig
Ik dacht dat het een typfout was voor GH maar toen zag ik het vaker staan.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik typte het eerst steeds uit, maar dat heb ik opgegeven
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jullie hadden niet gedefinieerd bij dat antwoord dat het over taal ging.
Hallo Nederland!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet Timur!!
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |