Uhmmm ik kan me vergissen maar volgens mij zijn surprises voor sinterklaas dus dan ben je te laat.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Een beetje druk hier met van alles...dus weinig tijd gehad om te posten. Zo aan de slag met de suprises voor kerst.
Pleonasmequote:
quote:
Dumb and dumberquote:
Wij doen surprises en gedichten met kerstquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm ik kan me vergissen maar volgens mij zijn surprises voor sinterklaas dus dan ben je te laat.
Jup, want ze zouden niet passen in het schema van SR. Maar als ze wel in het GH staan en wat liedjes mogen spelen dan gaat het spoken op de GMquote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet via 3FM is geregeld?
sommigen vieren kerst ipv sinterklaas. kan tocho ok wel met surprisesquote:
Tja, dat heb ik ook gezien/gehoord ja. Met een Ajaxfan in huis.... Daarna FC Twente, ook een FC Twentefan in huis.quote:
Kennelijk. Mensen luisteren ook naar Gerard Joling dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sommigen vieren kerst ipv sinterklaas. kan tocho ok wel met surprises
Niet passen in het schemaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, want ze zouden niet passen in het schema van SR. Maar als ze wel in het GH staan en wat liedjes mogen spelen dan gaat het spoken op de GM
maar als iets eerst met 1 stijgt en daarna met 2, en daarna met 3 neemt de stijging ook toe!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Stijgingen zijn altijd toenemend.
Als ik een berg beklim stijg ik, ja tochquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PleonasmeEen stijging is altijd toenemend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |