Ik zag in het weekend nog een flits van het Jeugdjournaal waar werd getoond dat boot Guppy weer in het water ligt met een trotse Laura erop. Ze zal wel balen.quote:
Dan ben ik toch benieuwd waar het aan schort, aangezien ze precies weet waar ze aan moet voldoen. Nog steeds geen ehbocursus gedaan ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:36 schreef slashdotter3 het volgende:
Laura is druk bezig met de voorbereidingen, maar die zijn volgens het hof niet voldoende om de risico's van haar solozeiltocht rond de wereld weg te nemen.
Dat zegt haar advocaat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef Disana het volgende:
Radio 1:
Haar soloreis staat gepland voor 1 juli en er lijkt niets in de weg te liggen voor die datum.
Ik had bij voorlopig een ander tijdsbestek in gedachten dan een vertrek op 1 juliquote:Laura Dekker blijft onder toezicht van Bureau Jeugdzorg staan. Het zeilmeisje mag van het gerechtshof in Arnhem voorlopig niet op wereldreis.
Nee, zei de presentator. Ik vond het vreemd want als het hoger beroep net is afgewezen is juli toch veel te dichtbij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zegt haar advocaat?
![]()
[..]
Ik had bij voorlopig een ander tijdsbestek in gedachten dan een vertrek op 1 juli
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef Disana het volgende:
Radio 1:
Haar soloreis staat gepland voor 1 juli 2014 en er lijkt niets in de weg te liggen voor die datum.
Nee, want die australische is al rond en is 16.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar dat wereldrecord verbreken zit er dan niet meer in.
Dan is ze in elk geval volwassen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik niet, dus wat weet jij dat wij niet weten over 2014.
18 jaar... volwassen (voor de wet) .... vrijheid blijheidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik niet, dus wat weet jij dat wij niet weten over 2014.
Och, dat zit er nu toch al niet meer in. Dus ze kan haar plannen net zo goed laten varen. Vaart er toch nog iets.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
18 jaar... volwassen (voor de wet) .... vrijheid blijheid
Maar dan zal ze er wel geen zin meer in hebben, omdat ze dan toch geen wereldrecord meer kan halen
Verminkt? Dat is niet niks. Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
"Na de uitspraak van de rechtbank heeft Laura zichzelf in december meerdere keren op school verminkt, blijkt uit het vonnis van het hof. Haar vader schakelde geen hulp in omdat de problemen volgens hem werden veroorzaakt door tegenwerking van Bureau Jeugdzorg."
Pfff.. Vermoeiende mensen..
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
"Na de uitspraak van de rechtbank heeft Laura zichzelf in december meerdere keren op school verminkt, blijkt uit het vonnis van het hof. Haar vader schakelde geen hulp in omdat de problemen volgens hem werden veroorzaakt door tegenwerking van Bureau Jeugdzorg."
Pfff.. Vermoeiende mensen..
Gewoon in hetzelfde artikeltje:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Verminkt? Dat is niet niks. Waar lees je dat?
Daar snap ik ook helemaal niets van.. Jezelf verwonden op school. Dat moet toch een schreeuw om aandacht zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Verminkt? Op wat voor manier dan?
En die vader.
Dankjewel. Misschien heb ik over het hoofd gezien dat dat al was gepost.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gewoon in hetzelfde artikeltje:
http://www.nu.nl/binnenla(...)niet-wereldreis.html
Is dat dan de schuld van de media?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
Goed gedaan, media. Nu verminkt het meisje zichzelf.
Graag gedaan! En ik hoop idd. dat ze heel goed begeleid wordt. Er is heel wat aan de hand met het arme kind..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Misschien heb ik over het hoofd gezien dat dat al was gepost.
ik denk dat Laura best eens naar een kinderpsychiater mag onderhand. Of zou daarin al voorzien zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |