abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75988128
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je je als busschauffeur niet kan concentreren met lawaai in je voertuig, dan moet je maar een andere baan zien te vinden. De vrouw is verantwoordelijk voor het kind, maar het is niet altijd mogelijk om als ouder je kind in een keer stil te krijgen. Stel dat het kind enorme pijn heeft of iets dergelijks en ze dus onderweg zijn naar een ziekenhuis. Word je gewoon de bus uit gezet, lekker dan!
Ja dag, daar zit ook een grens aan hoor.
Chauffeur of niet, het blijven mensen. Als je dit soort dingen niet wil moet je machines achter het stuur hangen.
Iedereen heeft zijn goede dagen en zijn slechte dagen, en als alles achter elkaar gewoon even kut gaat dan ontplof je gewoon wel eens.
pi_75988158
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je je als busschauffeur niet kan concentreren met lawaai in je voertuig, dan moet je maar een andere baan zien te vinden. De vrouw is verantwoordelijk voor het kind, maar het is niet altijd mogelijk om als ouder je kind in een keer stil te krijgen. Stel dat het kind enorme pijn heeft of iets dergelijks en ze dus onderweg zijn naar een ziekenhuis. Word je gewoon de bus uit gezet, lekker dan!
wat een onzin, de regel dat je de chauffeur niet af mag leiden is er niet voor niks, en als er íets afleidend is is het wel kindergekrijs.. daar heeft ieder normaal mens last van, en laten buschauffeurs ook maar gewoon mensen zijn

en als een kind zo ontzettend veel pijn heeft dat ie niet meer op kan houden met huilen ben je sowieso al slecht bezig als je met het ov gaat, dan vraag je een vriend, de buurman of een collega om naar het ziekenhuis te rijden, of anders desnoods een taxi.
plus als het echt zo veel pijn heeft zie je dat er echt wel aan, en ik kan me niet voorstellen dat ie ze er dan ook uitgezet zou hebben.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_75988517
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja dag, daar zit ook een grens aan hoor.
Chauffeur of niet, het blijven mensen. Als je dit soort dingen niet wil moet je machines achter het stuur hangen.
Iedereen heeft zijn goede dagen en zijn slechte dagen, en als alles achter elkaar gewoon even kut gaat dan ontplof je gewoon wel eens.
Chauffeurs zijn professionals, die moeten daarmee om kunnen gaan. Net als dat een cipier om moet kunnen gaan met gestoorde gekken, een cassiere om moet kunnen gaan met geld (en het tellen daarvan). Als je een slechte dag hebt, neem je maar vrij ofzo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75989047
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Chauffeurs zijn professionals, die moeten daarmee om kunnen gaan. Net als dat een cipier om moet kunnen gaan met gestoorde gekken, een cassiere om moet kunnen gaan met geld (en het tellen daarvan). Als je een slechte dag hebt, neem je maar vrij ofzo.
Ja.

Zie je het al gebeuren?
Ik neem vandaag vrij want ik heb een kutdag.
Baas: ok jongen.

pi_75989168
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja.

Zie je het al gebeuren?
Ik neem vandaag vrij want ik heb een kutdag.
Baas: ok jongen.

Dan moet je dus niet zeuren en gewoon je werk doen, ook al heb je ene kutdag.
Allah Al Watan Al Malik
pi_75989227
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er blijkt nergens uit dat het kind krijst omdat het iets niet krijgt, daarom vind ik de conclusies die er hier getrokken worden zeer voorbarig. Sowieso, hoe ga je dat dan doen met babies van 6 maanden in je bus? Ook weigeren?
Ik denk niet dat die chauffeur met het vuur in zin ogen naar achteren gerend is om die vrouw en dr kutkind aan hun nek dwars door de ruit naar buiten te gooien, daar is vast wel een dialoog aan vooraf gegaan of aan te pas gekomen. (Geluids)overlast moet gewoon beperkt worden, wie dat veroorzaakt maakt niet uit. In de trein kan je, als je geluk hebt, nog een andere coupe pakken, maar in de bus ben je gewoon zwaar de lul als er zon blerend kutkind in zit. Prima actie van de chauffeur, zouden er meer moeten doen
  woensdag 23 december 2009 @ 21:56:34 #47
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75989299
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat voor werk heb jij? Kom ik eens een dag lang treiteren. Moet je immers tegen kunnen.
pi_75989467
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wat voor werk heb jij? Kom ik eens een dag lang treiteren. Moet je immers tegen kunnen.
Ik krijg niet te maken met klanten van 3 jaar. En dat was al duidelijk voordat ik aan mijn huidige baan begon.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 23 december 2009 @ 22:03:51 #49
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_75989673
quote:
Mirjam schreef:een kind van 3 kan prima tot stilte gemaand worden.
Je hebt echt geen ervaring met kinderen he
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  woensdag 23 december 2009 @ 22:34:31 #50
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75991354
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Je hebt echt geen ervaring met kinderen he
kan wel , in het vliegtuig krijgen ze ook de meest krijsende baby's stil op z'n vlucht.
oke zal maar niet vertellen hoe dat in z'n werking gaat
Want dan komen er wel meer dingen los in dit topic gedeelte
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  woensdag 23 december 2009 @ 22:41:52 #51
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75991727
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik krijg niet te maken met klanten van 3 jaar. En dat was al duidelijk voordat ik aan mijn huidige baan begon.
Het kind is in deze ook niet de klant. De moeder is dat.
pi_75991969
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Schunckelstar het volgende:
dus moet die moeder de veratwoordelijkheid nemen voor haar kind, en het óf stil zien te krijgen, of dan desnoods maar uitstappen en de volgende bus pakken als dat ding stil is...
Dat zie je in restaurants en in kerken vaak wel inderdaad, dat ouders even met een kind naar buiten gaan als het te erg krijst.
  donderdag 24 december 2009 @ 08:57:40 #53
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_76003871
Ongelooflijk al die mensen die de tolerantie niet hebben om te gaan met een krijsend kind. Vast zelf nooit jong geweest. Of tokkie ouders die ofwel altijd alles goed vonden of er eenvoudigweg op mepten.
Juist als je je kind opvoedt zal het wel eens jengelen of huilen omdat het zijn zin niet krijgt. Dat is een periode waar je doorheen moet. Daar worden het later leukere zelfbewuste mensen van.
Life is what you make it.
pi_76007972
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:57 schreef Schanulleke het volgende:Daar worden het later leukere zelfbewuste mensen van.
Jij gaat er van uit dat het kind 1 of 2x gejengeld heeft. Ik ga er vanuit dat dat kind nonstop aan het krijsen is geweest.
pi_76008266
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Jij gaat er van uit dat het kind 1 of 2x gejengeld heeft. Ik ga er vanuit dat dat kind nonstop aan het krijsen is geweest.
So what? Oververmoeide kinderen, kinderen die tegen ziek zijn aanhangen, kinderen die tandjes krijgen doen dat nu eenmaal, hoort erbij en heeft nul komma niks te maken met opvoeding.
Als je daar niet tegen kan neem je maar een ander baantje waar je geen kleine kinderen tegen kan komen
pleased to meet you
pi_76008795
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef moussie het volgende:

[..]

So what? Oververmoeide kinderen, kinderen die tegen ziek zijn aanhangen, kinderen die tandjes krijgen doen dat nu eenmaal, hoort erbij en heeft nul komma niks te maken met opvoeding.
Als je daar niet tegen kan neem je maar een ander baantje waar je geen kleine kinderen tegen kan komen
Als een ouder een klein tyfusterrorblaag op de wereld gezet heeft is dat zijn/haar verantwoording. En niet de last van anderen. Als je dat niet kan snappen moeten ze je castreren/steriliseren. En dat kind van een of 3 dan maar ietwat laat aborteren.
  donderdag 24 december 2009 @ 12:28:40 #57
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76009544
Dit zal inderdaad geen standaard "mamma ik wil een lollie" zijn. Ze krijgen zoveel mensen in de bus per dag, en gooien juist dit kind eruit, ik vermoed dat er een reden achter zit.
En voor de kneuzen die vinden dat het kind alles bij elkaar mag schreeuwen: je bent in het openbaar, daar hoor je je te gedragen!
  donderdag 24 december 2009 @ 12:29:45 #58
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76009580
quote:

[..]

Opvoeding opvoeding opvoeding & respect tonen voor de omgeving.
  donderdag 24 december 2009 @ 12:34:58 #59
1602 Fransie
blue is not red
pi_76009755
Buschauffeur.
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_76010576
quote:

[..]

je bent echt een ontzettende asociaal als je vind dat de hele bus maar heeft te luisteren naar zo'n schreeuwend kind
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')