Het kind is in deze ook niet de klant. De moeder is dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik krijg niet te maken met klanten van 3 jaar. En dat was al duidelijk voordat ik aan mijn huidige baan begon.
Dat zie je in restaurants en in kerken vaak wel inderdaad, dat ouders even met een kind naar buiten gaan als het te erg krijst.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Schunckelstar het volgende:
dus moet die moeder de veratwoordelijkheid nemen voor haar kind, en het óf stil zien te krijgen, of dan desnoods maar uitstappen en de volgende bus pakken als dat ding stil is...
Jij gaat er van uit dat het kind 1 of 2x gejengeld heeft. Ik ga er vanuit dat dat kind nonstop aan het krijsen is geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:57 schreef Schanulleke het volgende:Daar worden het later leukere zelfbewuste mensen van.
So what? Oververmoeide kinderen, kinderen die tegen ziek zijn aanhangen, kinderen die tandjes krijgen doen dat nu eenmaal, hoort erbij en heeft nul komma niks te maken met opvoeding.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat het kind 1 of 2x gejengeld heeft. Ik ga er vanuit dat dat kind nonstop aan het krijsen is geweest.
Als een ouder een klein tyfusterrorblaag op de wereld gezet heeft is dat zijn/haar verantwoording. En niet de last van anderen. Als je dat niet kan snappen moeten ze je castreren/steriliseren. En dat kind van een of 3 dan maar ietwat laat aborteren.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef moussie het volgende:
[..]
So what? Oververmoeide kinderen, kinderen die tegen ziek zijn aanhangen, kinderen die tandjes krijgen doen dat nu eenmaal, hoort erbij en heeft nul komma niks te maken met opvoeding.
Als je daar niet tegen kan neem je maar een ander baantje waar je geen kleine kinderen tegen kan komen
Opvoeding opvoeding opvoeding & respect tonen voor de omgeving.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef moussie het volgende:
[..]
So what? Oververmoeide kinderen, kinderen die tegen ziek zijn aanhangen, kinderen die tandjes krijgen doen dat nu eenmaal, hoort erbij en heeft nul komma niks te maken met opvoeding.
Als je daar niet tegen kan neem je maar een ander baantje waar je geen kleine kinderen tegen kan komen
je bent echt een ontzettende asociaal als je vind dat de hele bus maar heeft te luisteren naar zo'n schreeuwend kindquote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef moussie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat een onzin, de regel dat je de chauffeur niet af mag leiden is er niet voor niks, en als er íets afleidend is is het wel kindergekrijs..
Zeker vergeten dat je zelf ook kind geweest bent?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je bent echt een ontzettende asociaal als je vind dat de hele bus maar heeft te luisteren naar zo'n schreeuwend kind
nogmaals, dan moet die moeder haar verantwoordelijkheid maar nemen en de bus uitstappen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maak dat een kind van DRIE even wijs jongen.![]()
Volgens mij snappen sommige mensen echt niet dat een kind van drie zich niet in kan leven in bepaalde situaties zoals oudere kinderen of volwassenen kunnen.
En guttegut, wat weten ze allemaal toch goed hoe ze een kind moeten opvoeden. De beste stuurlui staan aan wal.
nee, mijn moeder is vaak genoeg een restaurant of iets dergelijks uitgelopen om anderen niet tot vervelens toe tot last te zijn...quote:Op donderdag 24 december 2009 13:10 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat je zelf ook kind geweest bent?
Een restaurant is iets anders dan een rijdende bus. Ik zou ook uit het restaurant lopen om mijn kind vervolgens goed duidelijk te maken dat ze rustiger aan moet doen. Als ik daarentegen met de bus naar de dokter ga met een kind wat pijn lijdt dan heeft de rest maar even pech.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, mijn moeder is vaak genoeg een restaurant of iets dergelijks uitgelopen om anderen niet tot vervelens toe tot last te zijn...
tokkiequote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Een restaurant is iets anders dan een rijdende bus. Ik zou ook uit het restaurant lopen om mijn kind vervolgens goed duidelijk te maken dat ze rustiger aan moet doen. Als ik daarentegen met de bus naar de dokter ga met een kind wat pijn lijdt dan heeft de rest maar even pech.
dat is op zich niet erg, maar zieke kinderen die op weg zijn naar de dokter meenemen in de bus is toch wel een behoorlijke faalquote:Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef Leonos het volgende:
Oja, ouders die kinderen nemen zonder dat ze een rijbewijs + auto hebben
Wat een kul, als je kind van drie om de een of andere reden huilt en niet stil te krijgen is hoef je de bus niet uit, omdat er tegenwoordig mensen zijn die nergens meer tegen kunnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nogmaals, dan moet die moeder haar verantwoordelijkheid maar nemen en de bus uitstappen.
ze pakt de volgende bus maar als dat ding stil is, waarom zou de hele bus last moeten hebben van één iemand.
wat een tokkie ben je dan
Ik ga er van uit dat de chauffeur een kansloze Tokkie is die een schrikbarend laag tolerantieniveau heeft.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat het kind 1 of 2x gejengeld heeft. Ik ga er vanuit dat dat kind nonstop aan het krijsen is geweest.
wie zegt dat de moeder uberhaupt er iets aan deed? hij zal dr vast niet eruit hebben gegooid als ze echt probeerde het kind stil te krijgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een kul, als je kind van drie om de een of andere reden huilt en niet stil te krijgen is hoef je de bus niet uit, omdat er tegenwoordig mensen zijn die nergens meer tegen kunnen.![]()
O jee, een kind huilt in de bus. En sommige mensen krijgen al moordneigingen. Dan moet je toch even bij jezelf nagaan of je wel helemaal lekker bent als je je door zulke alledaagse dingen uit het veld laat slaan.
Dan maar een Tokkie.quote:
waar precies zie je staan dat ik moordneigingen krijgquote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat een kul, als je kind van drie om de een of andere reden huilt en niet stil te krijgen is hoef je de bus niet uit, omdat er tegenwoordig mensen zijn die nergens meer tegen kunnen.![]()
O jee, een kind huilt in de bus. En sommige mensen krijgen al moordneigingen. Dan moet je toch even bij jezelf nagaan of je wel helemaal lekker bent als je je door zulke alledaagse dingen uit het veld laat slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |