abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2009 @ 22:41:52 #51
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75991727
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik krijg niet te maken met klanten van 3 jaar. En dat was al duidelijk voordat ik aan mijn huidige baan begon.
Het kind is in deze ook niet de klant. De moeder is dat.
pi_75991969
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Schunckelstar het volgende:
dus moet die moeder de veratwoordelijkheid nemen voor haar kind, en het óf stil zien te krijgen, of dan desnoods maar uitstappen en de volgende bus pakken als dat ding stil is...
Dat zie je in restaurants en in kerken vaak wel inderdaad, dat ouders even met een kind naar buiten gaan als het te erg krijst.
  donderdag 24 december 2009 @ 08:57:40 #53
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_76003871
Ongelooflijk al die mensen die de tolerantie niet hebben om te gaan met een krijsend kind. Vast zelf nooit jong geweest. Of tokkie ouders die ofwel altijd alles goed vonden of er eenvoudigweg op mepten.
Juist als je je kind opvoedt zal het wel eens jengelen of huilen omdat het zijn zin niet krijgt. Dat is een periode waar je doorheen moet. Daar worden het later leukere zelfbewuste mensen van.
Life is what you make it.
pi_76007972
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:57 schreef Schanulleke het volgende:Daar worden het later leukere zelfbewuste mensen van.
Jij gaat er van uit dat het kind 1 of 2x gejengeld heeft. Ik ga er vanuit dat dat kind nonstop aan het krijsen is geweest.
pi_76008266
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Jij gaat er van uit dat het kind 1 of 2x gejengeld heeft. Ik ga er vanuit dat dat kind nonstop aan het krijsen is geweest.
So what? Oververmoeide kinderen, kinderen die tegen ziek zijn aanhangen, kinderen die tandjes krijgen doen dat nu eenmaal, hoort erbij en heeft nul komma niks te maken met opvoeding.
Als je daar niet tegen kan neem je maar een ander baantje waar je geen kleine kinderen tegen kan komen
pleased to meet you
pi_76008795
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef moussie het volgende:

[..]

So what? Oververmoeide kinderen, kinderen die tegen ziek zijn aanhangen, kinderen die tandjes krijgen doen dat nu eenmaal, hoort erbij en heeft nul komma niks te maken met opvoeding.
Als je daar niet tegen kan neem je maar een ander baantje waar je geen kleine kinderen tegen kan komen
Als een ouder een klein tyfusterrorblaag op de wereld gezet heeft is dat zijn/haar verantwoording. En niet de last van anderen. Als je dat niet kan snappen moeten ze je castreren/steriliseren. En dat kind van een of 3 dan maar ietwat laat aborteren.
  donderdag 24 december 2009 @ 12:28:40 #57
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76009544
Dit zal inderdaad geen standaard "mamma ik wil een lollie" zijn. Ze krijgen zoveel mensen in de bus per dag, en gooien juist dit kind eruit, ik vermoed dat er een reden achter zit.
En voor de kneuzen die vinden dat het kind alles bij elkaar mag schreeuwen: je bent in het openbaar, daar hoor je je te gedragen!
  donderdag 24 december 2009 @ 12:29:45 #58
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76009580
quote:

[..]

Opvoeding opvoeding opvoeding & respect tonen voor de omgeving.
  donderdag 24 december 2009 @ 12:34:58 #59
1602 Fransie
blue is not red
pi_76009755
Buschauffeur.
Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
---===Official Oldbie===---
pi_76010576
quote:

[..]

je bent echt een ontzettende asociaal als je vind dat de hele bus maar heeft te luisteren naar zo'n schreeuwend kind
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_76010832
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

wat een onzin, de regel dat je de chauffeur niet af mag leiden is er niet voor niks, en als er íets afleidend is is het wel kindergekrijs..

Maak dat een kind van DRIE even wijs jongen.

Volgens mij snappen sommige mensen echt niet dat een kind van drie zich niet in kan leven in bepaalde situaties zoals oudere kinderen of volwassenen kunnen.
En guttegut, wat weten ze allemaal toch goed hoe ze een kind moeten opvoeden. De beste stuurlui staan aan wal.
pi_76010914
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:59 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

je bent echt een ontzettende asociaal als je vind dat de hele bus maar heeft te luisteren naar zo'n schreeuwend kind
Zeker vergeten dat je zelf ook kind geweest bent?
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_76010935
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maak dat een kind van DRIE even wijs jongen.

Volgens mij snappen sommige mensen echt niet dat een kind van drie zich niet in kan leven in bepaalde situaties zoals oudere kinderen of volwassenen kunnen.
En guttegut, wat weten ze allemaal toch goed hoe ze een kind moeten opvoeden. De beste stuurlui staan aan wal.
nogmaals, dan moet die moeder haar verantwoordelijkheid maar nemen en de bus uitstappen.
ze pakt de volgende bus maar als dat ding stil is, waarom zou de hele bus last moeten hebben van één iemand.
wat een tokkie ben je dan
pi_76010965
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:10 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Zeker vergeten dat je zelf ook kind geweest bent?
nee, mijn moeder is vaak genoeg een restaurant of iets dergelijks uitgelopen om anderen niet tot vervelens toe tot last te zijn...
pi_76011038
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:11 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nee, mijn moeder is vaak genoeg een restaurant of iets dergelijks uitgelopen om anderen niet tot vervelens toe tot last te zijn...
Een restaurant is iets anders dan een rijdende bus. Ik zou ook uit het restaurant lopen om mijn kind vervolgens goed duidelijk te maken dat ze rustiger aan moet doen. Als ik daarentegen met de bus naar de dokter ga met een kind wat pijn lijdt dan heeft de rest maar even pech.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_76011068
Hij had dat kind voor z'n wiel moeten zetten.
Kut kinderen en belachelijke ouders in de bus
pi_76011132
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Een restaurant is iets anders dan een rijdende bus. Ik zou ook uit het restaurant lopen om mijn kind vervolgens goed duidelijk te maken dat ze rustiger aan moet doen. Als ik daarentegen met de bus naar de dokter ga met een kind wat pijn lijdt dan heeft de rest maar even pech.
tokkie
pi_76011171
Oja, ouders die kinderen nemen zonder dat ze een rijbewijs + auto hebben
pi_76011213
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef Leonos het volgende:
Oja, ouders die kinderen nemen zonder dat ze een rijbewijs + auto hebben
dat is op zich niet erg, maar zieke kinderen die op weg zijn naar de dokter meenemen in de bus is toch wel een behoorlijke faal
pi_76011784
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:10 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nogmaals, dan moet die moeder haar verantwoordelijkheid maar nemen en de bus uitstappen.
ze pakt de volgende bus maar als dat ding stil is, waarom zou de hele bus last moeten hebben van één iemand.
wat een tokkie ben je dan
Wat een kul, als je kind van drie om de een of andere reden huilt en niet stil te krijgen is hoef je de bus niet uit, omdat er tegenwoordig mensen zijn die nergens meer tegen kunnen.

O jee, een kind huilt in de bus. En sommige mensen krijgen al moordneigingen. Dan moet je toch even bij jezelf nagaan of je wel helemaal lekker bent als je je door zulke alledaagse dingen uit het veld laat slaan.
  donderdag 24 december 2009 @ 13:32:12 #71
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_76011816
quote:
Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat de chauffeur een kansloze Tokkie is die een schrikbarend laag tolerantieniveau heeft.
Life is what you make it.
  donderdag 24 december 2009 @ 13:32:54 #72
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76011845
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat een kul, als je kind van drie om de een of andere reden huilt en niet stil te krijgen is hoef je de bus niet uit, omdat er tegenwoordig mensen zijn die nergens meer tegen kunnen.

O jee, een kind huilt in de bus. En sommige mensen krijgen al moordneigingen. Dan moet je toch even bij jezelf nagaan of je wel helemaal lekker bent als je je door zulke alledaagse dingen uit het veld laat slaan.
wie zegt dat de moeder uberhaupt er iets aan deed? hij zal dr vast niet eruit hebben gegooid als ze echt probeerde het kind stil te krijgen.
pi_76012020
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:15 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

tokkie
Dan maar een Tokkie.
pi_76012198
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

waar precies zie je staan dat ik moordneigingen krijg
maar goed, de poll en de reacties hier zeggen al genoeg... veruit de meeste mensen vinden het een goede actie gelukkig
alleen slechte opvoeders niet blijkbaar, die vinden maar dat iedereen er maar last van moet hebben "want het zijn maar kinderen" ( )

als er een puber met te harde muziek de bus uit was gezet had iedereen het prachtig gevonden, maar omdat dit een kind is moeten we het allemaal maar heel lief kusjekroel normaal vinden want zo zijn kinderen nu eenmaal terwijl dat geschreeuw 10x erger is dan muziek

en nu ben ik weg, deze discussie heeft toch geen zin.
ik verander niet van mening, en jij ook niet, dus dan heeft erover doorzagen weinig zin
pi_76012541
Ongelofelijk hoeveel mensen er in dit topic zitten die alleen maar in zwart wit kunnen denken en geen enkele tolerantie tegenover een kind van 3 kunnen opbrengen. Denken jullie nou echt dat zulk asociaal gedrag jullie een beter mens maakt of is het bashen van een kind van 3 de enige manier die jullie kennen om je beter over jezelf te voelen? Ik heb medelijden met jullie.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')