Dat mag je niet zeggen. Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Mensen die 22 jong vinden. Dan moet je toch inmiddels wel aardig geleefd hebben, met je middelbareschooltijd achter de rug en op het punt staan om binnen 1 a 2 jaar af te studeren. Als je dan nog moet beginnen met "experimenteren", echt
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
Je hoeft niet zo minderwaardig te doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Mensen die 22 jong vinden. Dan moet je toch inmiddels wel aardig geleefd hebben, met je middelbareschooltijd achter de rug en op het punt staan om binnen 1 a 2 jaar af te studeren. Als je dan nog moet beginnen met "experimenteren", echt
Het zou me niks verbazen als jij nog maagd bent, anders reageer je niet zo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Ja echt, ik ben nog ongelofelijk maagdquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als jij nog maagd bent, anders reageer je niet zo.
(of je bent nogal simpel kan ook)
Dat is nou eenmaal voor iedereen anders. Zolang je de reden(en) niet weet, mag je ook niet oordelen. Iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Doe je het weer!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:46 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ja echt, ik ben nog ongelofelijk maagd_!
Doe niet zo bijzonder over iets wat voor iedereen gewoon de normaalste zaak van de wereld is, joh.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Ik kende een gozer daarbij ging het echt niet gebeuren, hebben we met ze allen geld bijgelegd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:22 schreef GimmeGore het volgende:
Liever een gozer van 26 die nog maagd is dan eentje van 22 die alles neukt waar een gat in zit.
22 en maagd zou triest zijn?
Ik ken een gozer die zich heeft laten ontmaagden door een hoer, zodat hij tenminste kon zeggen dattie geen maagd meer is.
Dát vind ik pas triest
kijk deze fokker dan hijs echt kk stoer jongen hij neukt alle smatjes zonder problemen, respect man voor jou skills jij weet waar het leven over gaat man. jij hebt echt dingen meegemaakt jongen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef Brickboy het volgende:
Maar je zou je ook stoppen met de relatie als de seks slecht is?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef GoodGovernance het volgende:
Op mijn 17de en nu op mijn 20ste trek ik dezelfde conclusie: neuken is overrated.Ik kan niet voorstellen dat ik een (jonge)man zou afwijzen vanwege zijn non-existent seksleven.
Mmm dan hebben ze elkaar ontzettend snel na het begin van de relatie ten huwelijk gevraagd, dat zie je in 'normale' relaties waar je gewoon sex met elkaar hebt ongeacht de huwelijkse staat, niet zoveelquote:Op zaterdag 26 december 2009 08:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaartje later. 46 en 31 dus. En das alweer iets van 12 jaar geleden
Gefeliciteerd, u heeft zojuist een groot cliché uit de kast getrokken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:19 schreef Edwinuss het volgende:
op elk potje past een deksel.
ik had mijn vrienden de nek omgedraaid als ze mij richting de hoeren zouden willen sturen. Flikker op, ik heb nog wel een beetje eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik kende een gozer daarbij ging het echt niet gebeuren, hebben we met ze allen geld bijgelegd.
Triest: beetje wel ja.
Nodig: absoluut hij werd een beetje frusti.
Nou, het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Gelúkt?
Het is geen doel wat je moet bereiken oid....
Inderdaad, het is uiteindelijk maar een gegeven. Net zoals het een gegeven is dat een mens slaapt en eet. De ophef die erover wordt gemaakt (typerend parodistisch voorbeeld is zo'n film als American Pie) kent geen rechtvaardiging. Ik wil de betekenis en rol ervan niet afvlakken, maar de poeha (quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef GoodGovernance het volgende:
Op mijn 17de en nu op mijn 20ste trek ik dezelfde conclusie: neuken is overrated.Ik kan niet voorstellen dat ik een (jonge)man zou afwijzen vanwege zijn non-existent seksleven.
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik had mijn vrienden de nek omgedraaid als ze mij richting de hoeren zouden willen sturen. Flikker op, ik heb nog wel een beetje eigenwaarde.
Genieten is een zonde en derhalve doet het afbreuk aan eigenwaarde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.
Naar de hoeren gaan is niet mijn definitie van genieten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Durven genieten is ook een vorm van eigenwaarde.
Voor veel mensen wel natuurlijk. Wat dacht jij, dat die maagden denken 'Im a virgin and proud of it'? Die mensen zijn vaak wanhopig, en terecht. Iedereen wil seks, het is een behoefte. Ik heb nog nooit een twintigjarige maagd gekend die dat wel prima vond. En als ze dat roepen komt 't toch over als een verbloeming, omdat niemand met een gezond seksleven zich dat meer kan voorstellen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Gelúkt?
Het is geen doel wat je moet bereiken oid....
QFTquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:22 schreef GimmeGore het volgende:
Liever een gozer van 26 die nog maagd is dan eentje van 22 die alles neukt waar een gat in zit.
22 en maagd zou triest zijn?
Ik ken een gozer die zich heeft laten ontmaagden door een hoer, zodat hij tenminste kon zeggen dattie geen maagd meer is.
Dát vind ik pas triest
Dat het jouw ding niet is wil niet zeggen dat het minderwaardig is van zo'n dienst gebruik te maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan is niet mijn definitie van genieten.
Er zijn ook mensen die om wat voor reden dan ook geen behoefte hebben aan seks. Of wachten op de ware.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Voor veel mensen wel natuurlijk. Wat dacht jij, dat die maagden denken 'Im a virgin and proud of it'? Die mensen zijn vaak wanhopig, en terecht. Iedereen wil seks, het is een behoefte. Ik heb nog nooit een twintigjarige maagd gekend die dat wel prima vond. En als ze dat roepen komt 't toch over als een verbloeming, omdat niemand met een gezond seksleven zich dat meer kan voorstellen.
Dus jij zou het wel goed vinden als je volgende vriend zich heeft laten ontmaagden door een hoer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat het jouw ding niet is wil niet zeggen dat het minderwaardig is van zo'n dienst gebruik te maken.
Wel als die gozer er mee zit en seks wil ervaren maar sociaal niet capabel is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
QFT![]()
Het maakt geen donder uit wanneer je ontmaagd. Lekker belangrijk.
Ik kan mij ook zoveel niet voorstellen, maar dat betekent niet dat mijn kijk op de zaak de norm is. Ook al zou ik dat nog zo graag willen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Voor veel mensen wel natuurlijk. Wat dacht jij, dat die maagden denken 'Im a virgin and proud of it'? Die mensen zijn vaak wanhopig, en terecht. Iedereen wil seks, het is een behoefte. Ik heb nog nooit een twintigjarige maagd gekend die dat wel prima vond. En als ze dat roepen komt 't toch over als een verbloeming, omdat niemand met een gezond seksleven zich dat meer kan voorstellen.
Mijn mannen hebben dat niet nodig gehad. Maar ik zou het geen bezwaar vinden, nee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zou het wel goed vinden als je volgende vriend zich heeft laten ontmaagden door een hoer.
Toevallig ben ik sociaal niet echt capabel. En heb geen enkel moment de behoefte gehad om naar de hoeren te gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wel als die gozer er mee zit en seks wil ervaren maar sociaal niet capabel is.
Dat is mooi. Menig vrouw zou een man daarom afwijzen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mijn mannen hebben dat niet nodig gehad. Maar ik zou het geen bezwaar vinden, nee.
Ik doe juist niet bijzonder. Ik probeer juist aan te geven dat het vrij normaal is om voor je 20e seks te hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Doe niet zo bijzonder over iets wat voor iedereen gewoon de normaalste zaak van de wereld is, joh.
Nee, klopt. Dus?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mmm dan hebben ze elkaar ontzettend snel na het begin van de relatie ten huwelijk gevraagd, dat zie je in 'normale' relaties waar je gewoon sex met elkaar hebt ongeacht de huwelijkse staat, niet zoveel.
Daar ken ik wel een stapeltje van inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het huwelijk is ook alleen maar een handtekeningquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Alleen ze wilden wegens de leeftijd snel aan kinderen beginnen en vinden (zoals wel velen met hun) dat kinderen het best binnen een huwelijk geboren kunnen worden.
Trouwen is ook: naam van je partner aan de kinderen geven, een belofte van jouw kant om bij haar te blijven, zorgen dat je kinderen bij je partner terechtkomen als er iets met jou gebeurt enz. Dus ook een sociaal vangnet voor je kinderen dus. Niet trouwen, wel kinderen en alles goed op papier hebben staan geeft een boel rompslomp...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Het huwelijk is ook alleen maar een handtekening. Of ben je ineens een ander mens als je trouwt
? Ik vind het maar een vreemde redenatie.
Goh, jou heb ik al een tijdje niet meer zien posten. Terug van weggeweest, of ben ik gek?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Doe niet zo bijzonder over iets wat voor iedereen gewoon de normaalste zaak van de wereld is, joh.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar ken ik wel een stapeltje van inderdaad
En ik moet zeggen dat ik dat een gezondere houding vind dan alles neuken wat los en vast zit.
Ik vind het krom, aan de ene kant zeggen 'het is maar seks' en het dus 'gewoon' met allerlei mensen doen. En aan de andere kant het blijkbaar wel héél belangrijk vinden om ontmaagd te zijn. Het was toch 'maar seks'
Maar wordt het dan al niet snel betekenisloos, als je het met jan en alleman doet? Ik zou het jammer vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!11!11! Het is een zonde om te genieten?
Wie had het over zondequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
Het punt is dat het onzinnig is je uit principe te onthouden van seks, juist omdat het 'maar seks' is.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar wordt het dan al niet snel betekenisloos als je het met jan en alleman doet? Ik zou dat jammer vinden.
Lust en liefde vallen prima te scheiden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Wie had het over zonde![]()
Ik denk gewoon niet dat mensen gelukkiger worden van alles wat los en vast zit neuken....
En daarbij vind ik seks wél iets bijzonders, het is iets heel intiems wat je met iemand deelt.
Lust en liefde samen is toch veel leuker lijkt mij? Waarom dan niet gewoon op zoek gaan naar een leuk meisje voor een relatie ipv een beetje rondneuken met meisjes die je niet goed kent?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Lust en liefde vallen prima te scheiden.
Door mannen vaak een stuk makkelijker dan vrouwen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Lust en liefde vallen prima te scheiden.
By the same token: Ik was ook niet ineens een ander mens na mn ontmaagding. Sterker nog; ik vond het allemaal wel vrij ontnuchterend, zo van "allemaal lief, leuk en lekker hoor schat, maarehh, als dit het allemaal dan is, waarom lopen we al dan allemaal zo'n heisa om die eerste keer te maken? Nergens voor nodig...". Waarom de popiejopies er dan weer zo'n groot verhaal van maken als het toch "alleen maar neuken" is, is mij dan weer een groot raadsel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:59 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Het huwelijk is ook alleen maar een handtekening. Of ben je ineens een ander mens als je trouwt
? Ik vind het maar een vreemde redenatie.
volgens mij ben je nu de verkeerde aan het quoten en replyen ;')quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
Het punt is dat het onzinnig is je uit principe te onthouden van seks, juist omdat het 'maar seks' is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |