abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76033558
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk wel liev als een jongen nog maagd is. Heb ik op dit moment liever dan iemand met veel ervaring.
Maar meestal zegt het ook wat over de persoon zelf. En zijn de meest 'populaire' (gewilde) (?)mensen dat niet.
pi_76033850
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:49 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Stuk voor stuk domme kortzichtige bekrompen chicks toch in dat topic die er een probleem van maken?Nou dan...
Waar maak je je druk om joh? Relax... (en je bent zo maagd af)
Punt is wel dat die dames bang zijn dat zo'n jongen geen sociale ontwikkeling heeft doorgemaakt.
Geen onterechte angst denk ik toch.

Hier in de straat woont bijvoorbeeld een jongen van in de veertig nog altijd bij zijn moeder.
Ze hebben een handgeschilderd bordje met hun voornamen op de deur. Wanneer je er langs loopt denk je dat er een jong stel woont.

En dit beeld hebben sommige mensen bij een maagd van in de dertig, denk ik.
Het hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk.
  donderdag 24 december 2009 @ 23:29:03 #78
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_76036478
quote:
Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Punt is wel dat die dames bang zijn dat zo'n jongen geen sociale ontwikkeling heeft doorgemaakt.
Geen onterechte angst denk ik toch.

Hier in de straat woont bijvoorbeeld een jongen van in de veertig nog altijd bij zijn moeder.
Ze hebben een handgeschilderd bordje met hun voornamen op de deur. Wanneer je er langs loopt denk je dat er een jong stel woont.

En dit beeld hebben sommige mensen bij een maagd van in de dertig, denk ik.
Het hoeft helemaal niet zo te zijn natuurlijk.
Maar het is wel vaak het geval. Want laten we eerlijk zijn, hoe vaak kom je een maagd tussen de 30 en 40 jaar tegen die verder normaal is? Ze sporen bijna altijd niet helemaal. Vaak in sociale zin, en soms zijn ze gewoon lelijk.
Stenen gooien, is mijn hobby.
pi_76036839
quote:
Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef synnath het volgende:

[..]

Maar meestal zegt het ook wat over de persoon zelf. En zijn de meest 'populaire' (gewilde) (?)mensen dat niet.
Ach, ik val toch niet op de typisch populaire jongens. Misschien juist omdat ze zo gewild zijn, dat weet ik niet zeker. Hou niet zo van die concurrentie, en ik denk dat zo iemand niet bij mij past. Ik weet het allemaal niet precies. Maar wat stillere jongens vind ik veel interessanter, het is ook wat meer een uitdaging misschien.
  vrijdag 25 december 2009 @ 12:57:12 #80
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76047083
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk wel liev als een jongen nog maagd is. Heb ik op dit moment liever dan iemand met veel ervaring.

lol 1992...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:00:11 #81
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76047157
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach, ik val toch niet op de typisch populaire jongens. Misschien juist omdat ze zo gewild zijn, dat weet ik niet zeker. Hou niet zo van die concurrentie, en ik denk dat zo iemand niet bij mij past. Ik weet het allemaal niet precies. Maar wat stillere jongens vind ik veel interessanter, het is ook wat meer een uitdaging misschien.

Probeer je nou een "stille" jongen goed te praten?? Iets met introvert en autisme is eerste wat er bij mij opkomt.

En jij komt met een "uitdaging". Heerlijk dat er nog mensen zijn zoals jij die nog een onbevlekte kijk op de wereld hebben...
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:00:54 #82
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_76047183
Hmmm, begrijp het wel dat het op een gegeven moment gaat knagen dat je nog steeds maagd bent. Uit eigen ervaring kan ik ook zeggen dat het toch best wel een opluchting is als het eindelijk gebeurd is, soms kan dat toch wel als een bepaalde last op je schouders worden ervaren, ook al geef je dat natuurlijk niet toe
Don't let my username fool you...
pi_76047384
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:57 schreef Montelly het volgende:

[..]

lol 1992...
Ja, wat? Er zijn genoeg meiden van mijn leeftijd die liever een jongen met ervaring willen hoor, daar heb ik het er wel eens met ze over gehad.
pi_76047411
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, wat? Er zijn genoeg meiden van mijn leeftijd die liever een jongen met ervaring willen hoor, daar heb ik het er wel eens met ze over gehad.
1992 . ...
pi_76047477
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:00 schreef Montelly het volgende:

[..]

Probeer je nou een "stille" jongen goed te praten?? Iets met introvert en autisme is eerste wat er bij mij opkomt.

En jij komt met een "uitdaging". Heerlijk dat er nog mensen zijn zoals jij die nog een onbevlekte kijk op de wereld hebben...
Wat een nare toon sla je aan zeg....

Een stille jongen goed te praten? Iemand die wat stiller is in de klas heeft helemaal geen goedpraten nodig. En dat jij meteen het verband trekt met autisme is ook typisch. Nee, ik val niet op autisten, maar ik ben gewoon sneller nieuwsgierig naar stille jongens. Die zullen dan wel introverter zijn, dat ben ik zelf ook, dus zo iemand past beter bij mij. Ik ben trouwens niet stil door verlegenheid, maar ik interesseer me niet voor iedereen en ik heb niet zo de behoefte op aandacht.
pi_76047494
quote:
Op donderdag 24 december 2009 02:09 schreef apenkutkop het volgende:
vreselijk, zo wil ik echt niet eindigen! ik ben nu sinds een maand 17, en mijn goede voornemen voor het jaar is om die maagdelijkheid kwijt te raken. ik ben toch echt al aan de late kant, maar bij mij heeft het allemaal met m'n eigen twijfels over seksualiteit te maken etc. maar ik heb besloten dat ik dat altijd nog later kan uitvissen. ik wil geen maagd van 22 worden, en zeker niet eentje van 30!

ps: no offence
pi_76047500
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:09 schreef synnath het volgende:

[..]

1992 . ...
Zeg dat dan maar tegen hen. 18 jaar oehh, dan kun je dat soort uitspraken niet doen natuurlijk!
Want uiteraard, welke 18 jarige heeft er nou al veel ervaring met sex!
Tegenwoordig hebben meiden toch al sex op hun 13e.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:13:54 #88
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76047554
TT: Nee

Tenzij je er ECHT mee zit en er gebeurt maar niks. Dan ben je WEL triest.
pi_76047671
Ik vind het eerder een pré als een jongen niet met zomaar iedereen het bed in duikt!
pi_76047673
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeg dat dan maar tegen hen. 18 jaar oehh, dan kun je dat soort uitspraken niet doen natuurlijk!
Want uiteraard, welke 18 jarige heeft er nou al veel ervaring met sex!
Tegenwoordig hebben meiden toch al sex op hun 13e.
Misschien de mensen uit jouw omgeving...
pi_76047733
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef synnath het volgende:

[..]

Misschien de mensen uit jouw omgeving...

Mensenkennis heet dat. Mijn vriendinnen zijn niet zo, maar ik zie er genoeg die wél zo zijn. Neem nou het vriendinnetje van m'n broertje, en haar vriendinnetjes uit het rookhok. Kun je wel dom vinden, maar de leeftijd ligt steeds lager. Maar ga vooral door met lekker snel oordelen.
pi_76047835
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik vind het eerder een pré als een jongen niet met zomaar iedereen het bed in duikt!
Ja klopt, maar als (in de meeste gevallen) tiener jongens de kans krijgen, zullen ze dat toch wel doen.
Hormonen, funny thing..
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:25:00 #93
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76047847
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mensenkennis heet dat. Mijn vriendinnen zijn niet zo, maar ik zie er genoeg die wél zo zijn. Neem nou het vriendinnetje van m'n broertje, en haar vriendinnetjes uit het rookhok. Kun je wel dom vinden, maar de leeftijd ligt steeds lager. Maar ga vooral door met lekker snel oordelen.
De gevolgen van "het is maar seks"... Met een beetje pech loopt het uit op maar een kind krijgen...

Schrikbarend eigenlijk hoe snel die kids al willen neuken tegenwoordig. En veel eisen lijken ze wederzijds niet te hebben... :S
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:41:36 #94
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_76048360
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

............... Mijn vriendinnen zijn niet zo.............
1992 ...
pi_76048407
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:41 schreef Montelly het volgende:

[..]

1992 ...
Rot op.
  vrijdag 25 december 2009 @ 13:49:11 #96
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_76048571
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

De gevolgen van "het is maar seks"... Met een beetje pech loopt het uit op maar een kind krijgen...

Schrikbarend eigenlijk hoe snel die kids al willen neuken tegenwoordig. En veel eisen lijken ze wederzijds niet te hebben... :S
Dat is ook mijn idee, al weet ik dat toen ik 15/16 was ik vriendinnen had die precies hetzelfde waren. Veel te vroeg erbij en weinig veeleisend.

En kunnen we ophouden met mensen bashen? Dit is geen ONZ of KLB ofzo, dus doe normaal en laat elkaar in zijn of haar waarde!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_76048683
quote:
Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Maar het is wel vaak het geval. Want laten we eerlijk zijn, hoe vaak kom je een maagd tussen de 30 en 40 jaar tegen die verder normaal is? Ze sporen bijna altijd niet helemaal. Vaak in sociale zin, en soms zijn ze gewoon lelijk.
We kennen allemaal wel een vaag niet sporend figuur waarvan je wel een idee hebt maar dat wil niet zeggen dat elke oudere maagd in dit beeld past. Ik ken IRL geen mensen die bij een bak koffie even uit de doeken doen dat ze maagd zijn. Ik kan er dus niet over oordelen.
pi_76055996
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja klopt, maar als (in de meeste gevallen) tiener jongens de kans krijgen, zullen ze dat toch wel doen.
Hormonen, funny thing..
Ja, en daarom vind ik het stoerder als een jongen daar als tiener gewoon ook 'nee' tegen weet te zeggen
pi_76056515
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:41 schreef Montelly het volgende:

[..]

1992 ...
ONZ/KLB-trolletjes
pi_76056679
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 13:52 schreef Stali het volgende:

[..]

We kennen allemaal wel een vaag niet sporend figuur waarvan je wel een idee hebt maar dat wil niet zeggen dat elke oudere maagd in dit beeld past. Ik ken IRL geen mensen die bij een bak koffie even uit de doeken doen dat ze maagd zijn. Ik kan er dus niet over oordelen.
Mijn zwager, goed uitziend, bijzonder intelligent, sociaal leuk wezen en veel vrienden was, toen hij mijn zus ontmoette nog maagd. Hij was 45. Gewoon nog niet de juiste vrouw tegengekomen. Mijn zus (toen 30) was overigens ook nog maagd.
Allebei zeer groot voorstander van 'seks is geweldig, maar binnen het huwelijk'
Waren die even blij dat ze beiden nog maagd waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')