Ik neem hem op in HQ en zet hem in HQ op Youtubequote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Geniet nog van de avond, mensen!
Ik ga er vandoorEn hoop dat Ekdom 'Living Doll' nog gaat doen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Cee het volgende:
Ha!
WAT LEES IK HIER. Ik kom net binnenvallen. Waylon, haar, scheren?
Neeeeeen!
GM is 75% horecaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het Plein in Den Haag was dan ook gewoon een slechte locatie, met een beperkte hoeveelheid horeca om het huis heen.
PM me dan even het linkje!!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem hem op in HQ en zet hem in HQ op Youtube
Beter voor de dj's, en toch weer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het Plein in Den Haag was dan ook gewoon een slechte locatie, met een beperkte hoeveelheid horeca om het huis heen, en de temperatuur was net als dit jaar ook niet al te best.
Zoals ik Corton hoorde zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Joesse het volgende:
[..]
den haag was qua publiek wel een dieptepunt volgens mij
quote:
Kut qua publiek ja, maar qua Glazen Huis-bewoners absoluut niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoals ik Corton hoorde zeggen
"....Eerlijk gezegd....Den Haag was kut."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |