Ik ben bang dat iedereen haar dan toch voor een trol aanziet.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef 9611Niels het volgende:
Zeg even dat ze een account op Fok moet aanmaken
wat een populistisch arrogante snol is het zegquote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Haar nummer heb ik dan weer niet, maar hier is de recentste pm geschiedenis:
[..]
[..]
Dankje.
Meestal kun je dat met 1 woord al zeggen: aandachtshoerquote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef wise het volgende:
[..]
wat een populistisch arrogante snol is het zeg
Ben jij even blij.quote:
of hoer, kan ookquote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Meestal kun je dat met 1 woord al zeggen: aandachtshoer
Dan maakt ze toch eventjes een Youtube filmpje.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen haar dan toch voor een trol aanziet.
Ik heb haar al gepm'd of ze een account hier aanmaakt, aangezien ze erg in de smaak valt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dan maakt ze toch eventjes een Youtube filmpje.
Leuk, moet ze doenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik heb haar al gepm'd of ze een account hier aanmaakt, aangezien ze erg in de smaak valt.
Ben benieuwd naar de reply.
Ze worden gewoon ingelicht man, of ben je echt zo dom dat je dat niet snapt?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Zero17 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die mensen zichzelf op Fok! vinden.
Googelen ze hun eigen naam vaak of zoeken ze de hele tijd op 'aandachtshoer' of 'snol' ofzo?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze worden gewoon ingelicht man, of ben je echt zo dom dat je dat niet snapt?
Ze hebben een heel netwerk aan mboys (mooiboys, duh) die in alle takken van de maatschappij te vinden zijn juweetzelluf toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Zero17 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die mensen zichzelf op Fok! vinden.
Googelen ze hun eigen naam vaak of zoeken ze de hele tijd op 'aandachtshoer' of 'snol' ofzo?
Brittany? Die is afgelopen week gestorvenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef am1b het volgende:
Ja waar is Brittanny? Die Shirley begint me de strot uit te komen eigenlijk.
Verstandigquote:Op donderdag 24 december 2009 15:23 schreef Apebeer het volgende:
John_Q ik ga dus geen chicks posten van die spange chicks van gisteren.
Dit omdat ik nog wel een kans wil maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |