Die doet 'ie toch wel, het is weer een marketingtruc. Vast voor hij het doet nog even geld door die brievenbus zien te krijgenquote:
Ik heb 'm al verwijderd en gebanned.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef iBenny het volgende:
Iemand loopt een beetje te fucken in de eventlog
Het is toch wel een gevalletje nooit meer wat van gehoord, of heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay! vond het al een beetje vreemd want ook jij bent helemaal weg van de plaat
IP blocken?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef iBenny het volgende:
Iemand loopt een beetje te fucken in de eventlog
Klopt! nooit een echte hit geworden (onbegrijpelijk). Naja, de plaat blijft briljantquote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is toch wel een gevalletje nooit meer wat van gehoord, of heb ik dat gemist?
Nee dat zei Timur op z'n oud Hollandsch over de tussenstand van het bedrag.quote:
ja echt hehquote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef VanderMeulen het volgende:
Dat naar dakar toe rijden, daar had fok ook *bijna* aan meegedaan.
Als een bepaalde hoge pief op fok niet zo moeilijk gedaan had
Dat verhaal hebben we vanmiddag van Jimbo gehoord iddquote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef VanderMeulen het volgende:
Vertel.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:03 schreef VanderMeulen het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef Piles het volgende:
Deze plaat heeft Annemieke gepakt denk ik, want een klassieker van de bovenste plank![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef Piles het volgende:
Deze plaat heeft Annemieke gepakt denk ik, want een klassieker van de bovenste plank![]()
oke mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm al verwijderd en gebanned.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef drummerdude het volgende:
Callcenter staat op 218533 euro, live doorgegeven op de chat!
Overdreven gedoe met die cheque's zegquote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Vindicat zie ik staan met een enorme cheque, maar ook een enorm bedrag?
Mijn nietquote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Verbaast me dat de overheid nog niks toegevoegd/beloofd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |