Nee, helaas.quote:
Mega Mindy hoor je nooit ja, en N&S dagelijjksquote:
Hammondquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef BoerBert het volgende:
Die keyboard(of orgel?)-riff van Light my Fire is zo briljant he.
Het is en blijf een campingzenderquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
Wat een SBSvragen toch weer. Wat is het hoogtepunt deze dagen
.
Je was me voorquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
.
hé, historisch moment, wel hebben een stukje muzikale agreementquote:
Kap eens met spammenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef cobain1994 het volgende:
http://lichtsnel.nl/seriousrequest/ Even inloggen(geen reg.etc nodig)..Ze gaan voor een nieuw record..Nog 27 chatters nodig..
ik denk die brandweer met roel, flaaaaaauwquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
.
Zo kansloos inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
.
Boulevard heeft ook niks gedoneerd. Alleen schoenen van Doutzen Kroes.quote:
Luister maarquote:
Neem je het gewoon op van de stream? Dan is het stukken sneller om dmv. AsfBin direct in het Windows Media-bestand te knippen. Als interface daarvoor gebruik ik Cut Assistant.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:42 schreef Captain_Slow het volgende:
De tussenstand van de 21e staat nu online:
Bekijk deze YouTube-video
Die van gister is nog aan het uploaden, maar Premiere heeft daar een bestand van 1,2 gig van gemaaktDie van vandaag zal ik nog wel doen vanavond of morgen
Dit soort juweeltjes mag en kun je niet ontkennenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hé, historisch moment, wel hebben een stukje muzikale agreement
Precies!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is en blijf een campingzender
Ja, en meer vertraging en slechter geluid als de 3FM headlines uit de studioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |