Over losse nummers zijn we het wel vaker eens denk ik, maar ik doelde nu op de Hammond in het algemeenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit soort juweeltjes mag en kun je niet ontkennen
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Whahahahahahha 3FM jocks![]()
![]()
Little Lion Man![]()
![]()
De beste plaat van het moment, imho !
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Je hoorde Gerard ook vragen of ze al weg waren.![]()
.
quote:
Dat sowieso en uiteraard wel met Lesliequote:Op woensdag 23 december 2009 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Over losse nummers zijn we het wel vaker eens denk ik, maar ik doelde nu op de Hammond in het algemeen
We hebben die link hier nu wel vaak genoeg gezien...quote:Op woensdag 23 december 2009 19:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Spammen voor een goed doel mag toch wel een keer?
De eerste twee zijn direct opgenomen en de verschillende veiling tv's ook, maar deze maak ik dan uit de stream die er is van de afgelopen uren die ik eerst met VLC laat opslaan en dan ga ik erin knippen. Zal idd wel veel makkelijker kunnenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neem je het gewoon op van de stream? Dan is het stukken sneller om dmv. AsfBin direct in het Windows Media-bestand te knippen. Als interface daarvoor gebruik ik Cut Assistant.
spam en 1 keer in 1 zin, dat kan nooit goed zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 19:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Een keerquote:Op woensdag 23 december 2009 19:46 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je hoort al meer dagen slechte muziek tochquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een keer![]()
Maar ik zie het al 3 dagen de hele tijd
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Persoonljk vind ik dit zoveel toffer dan die Ryan Shaw... Heerlijk up-tempo plaat. Deze plaat moet je ook gewoon keihard draaien
Preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Persoonljk vind ik dit zoveel toffer dan die Ryan Shaw... Heerlijk up-tempo plaat. Deze plaat moet je ook gewoon keihard draaien
Aha.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:46 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De eerste twee zijn direct opgenomen en de verschillende veiling tv's ook, maar deze maak ik dan uit de stream die er is van de afgelopen uren die ik eerst met VLC laat opslaan en dan ga ik erin knippen. Zal idd wel veel makkelijker kunnen
Dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Joesse het volgende:
Ik moet die cd van Mumford & Sons maar eens aanschaffen
True.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Piles het volgende:
Dit had het Anthem moeten zijn, wat een track
Nog maar 20 chatters nodig..quote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
spam en 1 keer in 1 zin, dat kan nooit goed zijn
Ik zet er alleen geen linkjes bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hoort al meer dagen slechte muziek toch
Hier idem! Wat een track. damn!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muziek staat nu echt zo hard he.. OMG wat heerlijk dit!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woei !quote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
1-9 eigen goal
LLM is niet eens het leukste nummer van het album. Prachtplaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat dus
Ik ga de plaat steeds leuker vinden!
Tja, je moet toch watquote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
Van Velzen grappen zijn niet meer leuk Giel, die hebben we allemaal al eens gemaakt
Ga ergens anders heenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef cobain1994 het volgende:
http://lichtsnel.nl/seriousrequest/ Even inloggen(geen reg.etc nodig)..Ze gaan voor een nieuw record..Nog 27 chatters nodig..
Misschien heeft ie gewoon dat topic uitgeprint voor zich?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
Van Velzen grappen zijn niet meer leuk Giel, die hebben we allemaal al eens gemaakt
Keihard, de lekkerste hehquote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Paar lekkere platen achter elkaarGa zo door zou ik zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |