quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom zo snel? Het is leuker als je moet wachten
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Tozzzzzzz die wikwakka 2 is echt langzaam.
Jullie spreken jezelf tegen, ik vertrouw deze keer maar gewoon de vrouwquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie spreken jezelf tegen, ik vertrouw deze keer maar gewoon de vrouw. Boks, mocro18.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet wat ik heb gezegd over Marokkaanse vrouwen he.
Dat ze uiterst betrouwbaar zijn en altijd gelijk hebben?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet wat ik heb gezegd over Marokkaanse vrouwen he.
We zijn geen heilige drie-eenheid ofzo hoor...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie spreken jezelf tegen, ik vertrouw deze keer maar gewoon de vrouw. Boks, mocro18.
Ohquote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
We zijn geen heilige drie-eenheid ofzo hoor...
Zo maak je geen goede indruk op de marokkaanse chicks, hè!?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb niks boeiends te melden. Eigenlijk ben ik maar een saaie pik.
Echt wel ! Saai=betrouwbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo maak je geen goede indruk op de marokkaanse chicks, hè!?
Koop een nieuwe, die dingen kosten geen drolquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb zo'n USB-stick van 4 GB die het alleen doet als ie er zin in heeft. Echt rete irritant.
Ja maar, ja maar. Hij doet het, soms. En ik heb er eentje van 2 GB met dezelfde problemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe, die dingen kosten geen drol.
Volgens mij maakt dat nog steeds geen indrukquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt wel ! Saai=betrouwbaar
Nee, die 4 GB stick heb ik al een jaartje of 3. Zet er muziek op en stop het dan in mijn auto-radio. Stuk makkelijker dan 400039 cd's. Volgens mij heeft het ding iets tegen de kou.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef griskay het volgende:
heb je het bij expert gekocht? Daar waren ze afgeprijs voor 12 euro, heb meteen gekocht maar het is zo'n dun ding dat het zo kapot gaat/
Sinds wanneer is het de taak van de mannen om indruk te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat nog steeds geen indruk, of wel soms, mutant?
Koop dan ook geen swift (of hoe heet dat baggermerk pc-spul ook alweer?)quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, die 4 GB stick heb ik al een jaartje of 3. Zet er muziek op en stop het dan in mijn auto-radio. Stuk makkelijker dan 400039 cd's. Volgens mij heeft het ding iets tegen de kou.
Dat schijnt hedendaags de norm te zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het de taak van de mannen om indruk te maken.
Sweex bedoel je. Nee dat soort spul koop ik niet. Tis een Kingston USB stick. Destijds ook behoorlijk prijzig.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop dan ook geen swift (of hoe heet dat baggermerk pc-spul ook alweer?).
[..]
Dat schijnt hedendaags de norm te zijn, ik vind het een beetje de omgekeerde wereld.
Hoezo, emancipatie van de vrouw. Ze horen gewoon te werken toch (en daar hoort ook het spelen van een charmeur bij)! Wel de lusten en niet de lasten, maar zo werkt dat niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat schijnt hedendaags de norm te zijn, ik vind het een beetje de omgekeerde wereld.
Ja, onvoorstelbaar eigenlijk dat ik destijds de eerste persoon in mijn klas was die een 512 (!!!!) MB usb-stick hadquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sweex bedoel je. Nee dat soort spul koop ik niet. Tis een Kingston USB stick. Destijds ook behoorlijk prijzig.
Helaas is het in de praktijk anders, tenzij je Bradd Pit of George Clooney heetquote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo, emancipatie van de vrouw. Ze horen gewoon te werken toch (en daar hoort ook het spelen van een charmeur bij)! Wel de lusten en niet de lasten, maar zo werkt dat niet!
Nee, leuk om te weten?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
Wist je trouwens dat Marokkanen een 5x grotere kans hebben op schizofrenie dan Nederlanders.
Door twee dingen. Ten eerste trouwen Marokkanen vaker met neef/nicht, waardoor je sneller dat gen krijgt. Ten tweede hebben Marokkanen vaker last van stress e.d. door dat ze vaak en snel van rol moeten veranderen. Thuis de heilige jongen en buiten de loverboy, bijv.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, leuk om te weten?![]()
Waar komt dat dan door?
Interessant weetje. Kan ik dit indien nodig tegen bontkraagjes op straat gebruiken?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
Wist je trouwens dat Marokkanen een 5x grotere kans hebben op schizofrenie dan Nederlanders.
Van mij mag je. Het zal denk ik niet zonder risico zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Interessant weetje. Kan ik dit indien nodig tegen bontkraagjes op straat gebruiken?
Dat vind ik zo vies he..quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door twee dingen. Ten eerste trouwen Marokkanen vaker met neef/nicht, waardoor je sneller dat gen krijgt. Ten tweede hebben Marokkanen vaker last van stress e.d. door dat ze vaak en snel van rol moeten veranderen. Thuis de heilige jongen en buiten de loverboy, bijv.
Hey, wat is deze!? Een stoot onder de riem, mattie, een keiharde stoot onder de riem.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
Wist je trouwens dat wikwakka2 last heeft van winderigheid?
En dat er vrouwen zijn die poepen?
Ja ik ook. EEEEEEEEEEUW!!quote:
Dat ook. Maar ik had het over die neef- nicht huwelijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat loverboys thuis het heilige boontje spelen?
Wat, de vrouwen die poepen?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hey, wat is deze!? Een stoot onder de riem, mattie, een keiharde stoot onder de riem.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ik ook. EEEEEEEEEEUW!!
Kijk ik heb echt super knappe achternichtjes in de familie, maar het gaat echt geheel tegen mijn principes in om daarmee te gaan trouwen enzo.
Weet ik. Kijk eens naar posticonsquote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik had het over die neef- nicht huwelijken
Sorry!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik. Kijk eens naar posticons.
Ik begrijp best veel, maar dit niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef griskay het volgende:
Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in." - Godfried Bomans.
jouw naam
Hoe vaak heb ik dit al gezegd? Het gaat er bij jou zeker het ene oor in en het andere weer eruit.quote:
Pooierboys heet dat tegenwoordig toch weer? Klinkt wel een stuk stoerder vind ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat loverboys thuis het heilige boontje spelen?
Maar met dipsaus is het wel heerlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat stinkt deze zeg !
Ik zou even toegang vragen tot KEL.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, wat ben ik ook een kluns. Is er iemand die mij vrijwillig met een morgenster of zweep wil pijnigen?
Er worden al maandenlang geen nieuwe mensen meer toegelaten. Althans, dat las ik een half jaar terug in een KLB-topicquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zou even toegang vragen tot KEL.
Het Keldertje, dé plaats voor fokkers met rare fetishen om pics uit te wisselen en samen SM te bedrijven.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het Keldertje, dé plaats voor fokkers met rare fetishen om pics uit te wisselen en samen SM te bedrijven.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, wat ben ik ook een kluns. Is er iemand die mij vrijwillig met een morgenster of zweep wil pijnigen?
Ik heb alles weer verpestquote:
Is dit je nieuwe strategie? Je dacht: er omheen draaien werkt blijkbaar niet bij marok18, dus nu vraag ik het maar gewoon even recht voor zijn (haar) raapquote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse18. Waar blijft je aanzoek?
Wat!?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse18. Waar blijft je aanzoek?
Wat dan? Verteeeeeelquote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alles weer verpest.
[..]
Is dit je nieuwe strategie? Je dacht: er omheen draaien werkt blijkbaar niet bij marok18, dus nu vraag ik het maar gewoon even recht voor zijn (haar) raap.
O, als hij het nu zou vragen zou je zeker wel op je knietjes 'aiwa, aiwa!' roepenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat!?
Nooit van mn leven !, wie is hier nou de man joh !
Het is veel te technisch, johquote:
Wat ken je me toch weer goed?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, als hij het nu zou vragen zou je zeker wel op je knietjes 'aiwa, aiwa!' roepen.
[..]
Het is veel te technisch, joh.
Inderdaad, de vrouw moet voortaan gewoon het initiatief nemen, dit is absurd gewoon. Ik ben blij dat ik nog een paar jaartjes kan wachten, maar ik voel met jou en je huwelijksproblemen mee, vergeet dat nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Tis toch niet normaal meer wikwakka2, wat je ook doet... niks werkt.
Wat zit je nou te "quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat ken je me toch weer goed?![]()
Oh, ja laat dan maar zitten ahahaha.
E-MAN-CI-PA-TIE!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat!?
Nooit van mn leven !, wie is hier nou de man joh !
Ah gossie tochquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te ""-en
, nu voel ik mij nog een tikkeltje verdrietiger
.
Ik zou dat tegen jou moeten zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou bijna "roch et te shed tegne" tegen Marokkaanse19 willen zeggen, maar ik doe het maar niet.
Oh, is ze al 19 dan? Te oud voor mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou bijna "roch et te shed tegne" tegen Marokkaanse19 willen zeggen, maar ik doe het maar niet.
Speciaal voor jou gezongen:quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou dat tegen jou moeten zeggen
En waarom zou ik mijn kont moeten eten?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou dat tegen jou moeten zeggen
je denkt toch niet dat ik dat serieus ga beluisteren?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gezongen:
Ik hoop dat je hem helemaal afluistert en zodoende mijn emoties kunt begrijpen. Let maar niet op mijn zangtalent, mijn 'message' is belangrijker.
Omdat je raar doetquote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En waarom zou ik mijn kont moeten eten?
Luister nou, en durf dan nóg met droge ogen te beweren dat ik geen man (mét gevoelens) ben. Ik krijg het lied zelfs al niet meer uit mijn hoofdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat serieus ga beluisteren?
Weer ja, vorig jaar ook al.quote:
Ook nu naar 2M aan het kijken?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weer ja, vorig jaar ook al.
De RN2 tussen Tanger en Tetouan is ook ondergelopen.
Omdat haar mobieltje thuis ligt.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Praten is haram.
Maar waarom zoeken als je ook kan bellen?
Dan wil ze niet gevonden worden, denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat haar mobieltje thuis ligt.
Jawel, was leeg en ze is al thuisquote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan wil ze niet gevonden worden, denk ik.
Dan heb je volgens mij niet echt gezocht (of juist supersnel). Je wist zeker al waar je moest zoekenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel, was leeg en ze is al thuis.
Ik kwam haar om de hoek tegen ahahquote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij niet echt gezocht (of juist supersnel). Je wist zeker al waar je moest zoeken?
Nee, ik vind dat echt dikke onzin.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef o.us het volgende:
Wie van jullie allemaal gaat er kerst vieren?
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt dikke onzin.
Bij ons is het kerst/sinterklaas aangezien het dan de eerste keer in maanden is dat de hele familie samen isquote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef o.us het volgende:
Wie van jullie allemaal gaat er kerst vieren?
Het hoeft toch niet geforceerd te zijn, het kan ook best leuk zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Beetje geforceerd gezellig gaan doen, nee ik pas. Ik houd sowieso niet van feestdagen.
Je moet het ook niet forceren, je moet het gewoon gezellig maken. Bij ons gaat het niet veel dieper dan samen vet lekker en uitgebreid etenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Beetje geforceerd gezellig gaan doen, nee ik pas. Ik houd sowieso niet van feestdagen.
Dit klopt helemaal Rookert.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Rookert het volgende:
Marokkaanse18 wil een liefdevolle, dominante man, liefst met een baardje en ogen waarin ze kan verdrinken samen met sterke armen om haar te redden en mee te nemen naar de horizon en verder...
eBayquote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal Rookert.![]()
Hij moet ook slimmer dan ik zijn en grappig![]()
Waar kan ik er zo één halen?
*lacht*quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen account daar
Ja, zal ik doen hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik maak er nog wel een keertje 1 aan, blijf zoeken..
Wattes? Daar ging mijn post niet over.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef Rookert het volgende:
Ja hé, ik beslis nog wel over mijn zaken hoor, ik ga maar 1x in mijn leven door mijn knieën
Dat scheelt weerquote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wattes? Daar ging mijn post niet over.![]()
Ik kan niet slapen..vandaar''''
Je kunt makkelijker quoten door de quote-knop rechtsboven een post te gebruiken:quote:Op donderdag 24 december 2009 09:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
hey verdwaalde kaaskop,
voortaan als je iets te melden hebt over mij moet je dat wel op de desbetreffende topic doen.
en niet schijnheilig hier komen posten.
En wat betreft Sala-din rah atouched dkouzit!!!
Ik snap je punt niet echt, aangezien jij dit topic ook gewoon leest. Dus van achter iemands rug om posten is geen sprake geweest.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net uit verveling dit topic doorgenomen De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?
Nadia heeft een aparte gedachtegang Dat dus.
Zijn er hier Marokkaanse moslims die het er mee eens zijn?
Ik vind het wel een beetje frappant hoor, ik durf te wedden dat als ze zo'n grote bek in een willekeurig moslimland overal zou hebben dat ze toch wel een paar flinke vuistslagen tussen de ogen zou hebben gekregen. Ik dacht eerst dat ze gewoon aan het trollen was, maar later werd wel duidelijk van niet .
hey verdwaalde kaaskop,
voortaan als je iets te melden hebt over mij moet je dat wel op de desbetreffende topic doen.
Nog makkelijker is quick quote, maar dan moet je wel de nieuwe layout gebruiken. Alleen werkt dat niet bij topics die al dicht zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je kunt makkelijker quoten door de quote-knop rechtsboven een post te gebruiken: [ afbeelding ] en je reactie onder de quote te typen.
Ik had express in dit topic gepost omdat ik er vanuit ging dat je toch zou lezen.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net uit verveling dit topic doorgenomen De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?
Nadia heeft een aparte gedachtegang Dat dus.
Zijn er hier Marokkaanse moslims die het er mee eens zijn?
Ik vind het wel een beetje frappant hoor, ik durf te wedden dat als ze zo'n grote bek in een willekeurig moslimland overal zou hebben dat ze toch wel een paar flinke vuistslagen tussen de ogen zou hebben gekregen. Ik dacht eerst dat ze gewoon aan het trollen was, maar later werd wel duidelijk van niet .
hey verdwaalde kaaskop,
Nee, hij is een bekende badmintonnerquote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef Sala-adin het volgende:
Is Sjaakz de rapper himself of een of andere over geile Sjaak fan?
Schrijf "overgeile" [zo]als het hoort: één woord.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef Sala-adin het volgende:
Is Sjaakz de rapper himself of een of andere over geile Sjaak fan?
Blame it on google chrome die gaf een spelfout toen ik het als 1 woord ging typen, dus vandaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Schrijf "overgeile" [zo]als het hoort: één woord.
Ik breng kennis die je hoofd doorboort.
quote:Don't blame it on sunshine
Don't blame it on moonlight
Don't blame it on good times
Blame it on the google
Ah, de rapper himself dusquote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat... wat, wat, wil je doen dan?
BO BO BO BO BO BOquote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Jaqueline. Zo heette een meisje met een bruine lange vlecht en een net iets te dikke kont bij ons in de buurt, waar ik in die tijd één hele leuke nacht mee heb beleefd.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef Sala-adin het volgende:
Noem eens 1 andere naam van de tijd toen je bij de chillers rapte
Pas 5 januari.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey sjaak, had jij nou nog met Egyptair gevlogen? Wat vond je ervan?
Oh, nou succes dan maar alvast. Ik en mijn broer hebben er allebei mee gevlogen (aparte vluchten). Beide vluchten hadden een uur vertraging en bij mij was de landing echt "quote:
Ik neem denk ik wel een PSP en extra kussentje mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, nou succes dan maar alvast. Ik en mijn broer hebben er allebei mee gevlogen (aparte vluchten). Beide vluchten hadden een uur vertraging en bij mij was de landing echt "", verder was het wel oke. Alleen jammer dat ze geen tv'tjes hebben, maar mijn netbook + films bleek een beter alternatief.
Hoe lang gaat zo'n PSP-batterij gemiddeld eigenlijk mee? Vloog je niet naar Indonesië? Dat worden aardig wat uurtjesquote:Op donderdag 24 december 2009 18:45 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik neem denk ik wel een PSP en extra kussentje mee.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, jij ook een vrolijk kerstfeest, hoor.
Een extra grote kapsalon, vers van de turk.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Duuuuuus..wat ga ik zo eten?
Net of die nu nog open is?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een extra grote kapsalon, vers van de turk.
Alsof Turken kerstmis vierenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of die nu nog open is?![]()
Ik zit aan een bruine boterham met kaas en goeiemorgen en dan zometeen sultana en chips
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof Turken kerstmis vieren.
Heerlijk is dat hier in Egypte, bijna alles is minstens tot na 12'en open, en supermarkten 24/7.
En ik dacht dat ik soms vraatzucht had, je mag blij zijn dat je geen dikkertje bent geworden.
Ik ben vandaag 4 keer naar de supermarkt geredenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Supermarkten 24/7? Omg..wat is dat heerlijk. Want soms word je toch wakker 's nachts en denk je ''damn..ik heb echt trek in *vul in*''
la7fhad-afkloppen
Wat had je gehaald:D?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 4 keer naar de supermarkt gereden. De laatste twee keer besteedde ik welgeteld 3 euro per keer
. De man achter de kassa moest wel lachen
.
Eerst twee keer boodschappen voor mijn moeder, daarna een blikje cola (quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat had je gehaald:D?
Ja daar ben ik serieus nieuwsgierig naar
Hahaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eerst twee keer boodschappen voor mijn moeder, daarna een blikje cola () en daarna twee chocoladekerstmannen
. Ik heb jaren niet zoveel chocola gegeten.
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik had geen trek in chocola..maar nu wel
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens: ieder pondje gaat door het mondje. Een wijs gezegde, denk daaraan als je je volgende bak chocola of zak chips opeet, mischien helpt het. Dat doe ik ook, maar dan denk ik: boeiend
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens: ieder pondje gaat door het mondje. Een wijs gezegde, denk daaraan als je je volgende bak chocola of zak chips opeet, mischien helpt het. Dat doe ik ook, maar dan denk ik: boeiend
.
Doe maar gewoon waar je zin in hebt, als je wilt eten dan doe je datquote:Op donderdag 24 december 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke ik ga niks meer eten. Haha nu heb ik me toch al redelijk volgepropt
6 uur ofzo, maar ik kan opladen in Caïro en Kuala Lumpurquote:Op donderdag 24 december 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat zo'n PSP-batterij gemiddeld eigenlijk mee? Vloog je niet naar Indonesië? Dat worden aardig wat uurtjes.
Nee niet zo laat in de avond nog..f niet. I have 2 stay skinnyquote:Op donderdag 24 december 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe maar gewoon waar je zin in hebt, als je wilt eten dan doe je dat. Ik heb net pizza op, dus zit voor de rest van de avond vol
.
Eet zequote:Op donderdag 24 december 2009 22:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee niet zo laat in de avond nog..f niet. I have 2 stay skinny![]()
Oke fuck it haha.
Slaap zacht..toeeee maar sportief!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eet ze, ik ga slapen, morgenochtend vroeg tennissen
.
Yeah, you shouldquote:
Hij bedoelt met baby zeker 1 van die wijven die met hun tieten staan te schudden?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zat dus wat kansloze muziek te beluisteren..maar toen kwam ik dit tegen![]()
Zeg ik lekker nietquote:Op donderdag 24 december 2009 23:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij bedoelt met baby zeker 1 van die wijven die met hun tieten staan te schudden?![]()
Welke muziek luisterde jij in godsnaam dat je hier terechtkwam?Baby van Dio?
Hit me baby one more time?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zeg ik lekker nieten nee dat was em niet.
Jij gaat niet in op mijn avances, dus moet je het maar alleen zien te doen dame!quote:
Nederlanders met hun stomme Kerst ! Gezellig hoor beetje wijn drinken en cadeautjes uitpakken bij de openhaard terwijl je moeder zich in de keuken uitslooft.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is gewoon niet gezellig bij jou, hier wel
Jij probeert het bij iedereen..ik wil iemand die alleen maar mij wil snappiee?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij gaat niet in op mijn avances, dus moet je het maar alleen zien te doen dame!
Geen cadeautjes, open haard hebben we niet (quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nederlanders met hun stomme Kerst ! Gezellig hoor beetje wijn drinken en cadeautjes uitpakken bij de openhaard terwijl je moeder zich in de keuken uitslooft.
Oke dat klinkt indd gezellig hahaha.
Leugens. Echt typisch weer Marokkaanse dames, gelijk weer gaan liegen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij probeert het bij iedereen..ik wil iemand die alleen maar mij wil snappiee?
Ben blij voor jequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen cadeautjes, open haard hebben we niet () en mijn moeder laat me haar niet eens helpen
En dat is gezellig ja
Stomme bal!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leugens. Echt typisch weer Marokkaanse dames, gelijk weer gaan liegen!
Ik ook, denk dat je het niet haalt, maar het beginnen is het moeilijkst, dus dat verdient al respectquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Om 15:00 ga ik leren..horen jullie mij !! En dan ga ik 200 bladzijdes leren en dan ..dan ben ik trots op mezelf
Wat een vertrouwen in mijquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook, denk dat je het niet haalt, maar het beginnen is het moeilijkst, dus dat verdient al respect
Ik heb week 1 tentamens, wil pas na kerst beginnen
I will bi-atch! Whahah maar H2 en H3 sla ik wel over..wantuh dat is te vermoeiend om nu te lezenquote:
Daar ga je alquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
I will bi-atch! Whahah maar H2 en H3 sla ik wel over..wantuh dat is te vermoeiend om nu te lezen![]()
En H1 tja..das denk niet zo belangrijk..dus ik begin bij H4
Bladiebla..heb je al cadeautjes gehad?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je verpest het alleen maar voor jezelf met zulke gedachten!
Goeie attitude heb je alquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
I will bi-atch! Whahah maar H2 en H3 sla ik wel over..wantuh dat is te vermoeiend om nu te lezen![]()
En H1 tja..das denk niet zo belangrijk..dus ik begin bij H4
Jahoor..zo weinig?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daar ga je al
Ik moet geloof ik 1 boek kennen van 200 pagina's en een reader van 233 pagina's![]()
Heb jij nog vrij in januari?
Pas na het avondeten, en wij doen niet aan cadeau's tijdens kerst. Alleen is deze kerst een uitzondering en doen we aan suprises (omdat we tijdens sinterklaas niet in hetzelfde land waren)quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bladiebla..heb je al cadeautjes gehad?
Hebben jullie multiple choice of open vragen? Voor multiple choice is doorlezen alleen al genoeg om het te halen. Voor open vragen... Nou ja, succes dan maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jahoor..zo weinig?![]()
Ik moet een boek van 900 bladzijdes kennen voor SR en voor RG 4 boekjes van uhm bij elkaar 700 bladzijdes?
En die fucking readers ga ik niet doornemen hoor
Ja, gelukkig doen ze hier aan kwaliteit boven kwantiteitquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jahoor..zo weinig?![]()
Ik moet een boek van 900 bladzijdes kennen voor SR en voor RG 4 boekjes van uhm bij elkaar 700 bladzijdes?
En die fucking readers ga ik niet doornemen hoor
Fucking open vragen..oke dit wordt dus niks. Ik moet binnenkort echt even uitzoeken wat ik volgend jaar ga studeren..quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben jullie multiple choice of open vragen? Voor multiple choice is doorlezen alleen al genoeg om het te halen. Voor open vragen... Nou ja, succes dan maar.
Blabla.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, gelukkig doen ze hier aan kwaliteit boven kwantiteit
Reader is het enige leesvoer van dat vak, werkgroepshizzle is wel belangrijk. Wanneer zijn je tentamens?
Open vragen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fucking open vragen..oke dit wordt dus niks. Ik moet binnenkort echt even uitzoeken wat ik volgend jaar ga studeren..
Yup open vragen..en ook echt maar 5 open vragen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Open vragen?![]()
Je had naar Leiden moeten gaan
Oe, dat is wel flink kutquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Fucking open vragen..oke dit wordt dus niks. Ik moet binnenkort echt even uitzoeken wat ik volgend jaar ga studeren..
Hmm, valt misschien onder Encylopedie van de rechtsvinding, ging best veel over geschiedenis enzo, ging een beetje te ver voor mijquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blabla.
Lucky bastard..heb jij Rechtsgeschiedenis al gehad? Dat slaat echt nergens op..
IbCom? Dat houdt in?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oe, dat is wel flink kut. Aan de ene kant haat ik multiple choice omdat je er niet echt veel van leert, maar aan de andere kant is het toch wel makkelijk
.
Ga anders IBCom doen, schijnt wel leuk te zijn heb ik gehoord!
Wat een onzin, verwachten ze ook dat je hele essays gaat neer pennen zeker?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yup open vragen..en ook echt maar 5 open vragen.![]()
![]()
![]()
Ja, zeker. Misschien dat ik volgend jaar wel van uni ga veranderen ook.![]()
Weet nog niet..zie wel
Jaa f serieus ik had 2 zinnen opgeschreven vorige keerquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een onzin, verwachten ze ook dat je hele essays gaat neer pennen zeker?
Denk dat de opzet in Leiden meer geschikt is voor jou
Deed zo'n jongen op de middelbare school bij mij ook altijd, had ie alsnog een 6 en ik een 7,5 met 5 zinnen, volgepropt met feitjes die soort van wat met elkaar te maken haddenquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa f serieus ik had 2 zinnen opgeschreven vorige keer![]()
Zie ik mensen echt gewoon BOEKEN inleveren..zoveel tekst was 't
International Bachelor of Communication and Media, wel in het Engels, maar het schijnt wat minder stampwerk te zijn dan rechtenquote:
Nahh bedankt hahahquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
International Bachelor of Communication and Media, wel in het Engels, maar het schijnt wat minder stampwerk te zijn dan rechten.
Laat het dan maar zitten, dit komt niet meer goed. Je moet nu óf chillen óf gaan leren, die kruising ertussen dat je aan het soggen bent geeft zo'n nutteloos gevoel achteraf als je niks hebt gedaan, terwijl je dat niet hebt als je 100% ging chillen, snap je?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nog nieeeeeeeeet![]()
Ik heb trouwens honger
Jij hebt zo erg helemaal gelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Laat het dan maar zitten, dit komt niet meer goed. Je moet nu óf chillen óf gaan leren, die kruising ertussen dat je aan het soggen bent geeft zo'n nutteloos gevoel achteraf als je niks hebt gedaan, terwijl je dat niet hebt als je 100% ging chillen, snap je?
Ik ga vanavond schranzen
Wikwakka2, gaan jullie uitgebreid aan de linzensoep?
Nee, mijn vader kookt en die kookt lekkere dingenquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Laat het dan maar zitten, dit komt niet meer goed. Je moet nu óf chillen óf gaan leren, die kruising ertussen dat je aan het soggen bent geeft zo'n nutteloos gevoel achteraf als je niks hebt gedaan, terwijl je dat niet hebt als je 100% ging chillen, snap je?
Ik ga vanavond schranzen
Wikwakka2, gaan jullie uitgebreid aan de linzensoep?
Je weet toch dat thuis leren niet werkt? Ga naar de bieb of zo, dan ga je tenminste niet fokken raak je tenminste niet afgeleidquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij hebt zo erg helemaal gelijk![]()
Ik ga chillen tot het avondeten en dan knallen tot een uur of 10/11 en dan morgen heeeeel de fucking dag
Dat is toch geen nieuwsquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij hebt zo erg helemaal gelijk![]()
Ik ga chillen tot het avondeten en dan knallen tot een uur of 10/11 en dan morgen heeeeel de fucking dag
Wij ook, menu staan in turkentopicquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, mijn vader kookt en die kookt lekkere dingen.
Bij ons is het altijd een verrassingquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij ook, menu staan in turkentopic
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Rookert en Wikwakke....zijn jullie van die tata's die altijd in de buurt van allochtonen rondhangen?
Want slowchatten mag alleen met mensen van je eigen ´soort´?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Rookert en Wikwakke....zijn jullie van die tata's die altijd in de buurt van allochtonen rondhangen? Met jullie overdreven obsessie voor Marokkanen en Turken.![]()
Ik weet exact wie je bedoeltquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Rookert en Wikwakke....zijn jullie van die tata's die altijd in de buurt van allochtonen rondhangen? Met jullie overdreven obsessie voor Marokkanen en Turken.![]()
Ze smacht naar jequote:Op vrijdag 25 december 2009 15:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka wanneer kom je eigenlijk weer naar NL?
Ik vlieg op 1 januari, 's ochtendsquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka wanneer kom je eigenlijk weer naar NL?
Wilde gewoon de sfeer veranderenquote:
Dat wordt dus niet slapen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vlieg op 1 januari, 's ochtends.
*ranzige duitse zware stem* Een beetje meer...candlelight..."quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wilde gewoon de sfeer veranderen![]()
De manier waarop huppelepup die vraag stelde was echt zo ''''
Je had vroeger zo'n radioprogramma dat Candlelight heette en dan ging zo'n gast met een zware stem gedichten voorlezen, heb ooit nog een cd voor m'n verjaardag gekregen met een gedicht voor iemand met mijn naam, was ranzig en komisch tegelijkquote:
Hahahah ranzig en komisch tegelijk...prachtigquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had vroeger zo'n radioprogramma dat Candlelight heette en dan ging zo'n gast met een zware stem gedichten voorlezen, heb ooit nog een cd voor m'n verjaardag gekregen met een gedicht voor iemand met mijn naam, was ranzig en komisch tegelijk
lolquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:38 schreef AryaMehr het volgende:
Je moet eens een horrorfilm met vrienden kijken, ook ranzig en komisch. Horrorfilms met vrienden zijn de beste comedy'squote:Op vrijdag 25 december 2009 15:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahah ranzig en komisch tegelijk...prachtig
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had vroeger zo'n radioprogramma dat Candlelight heette en dan ging zo'n gast met een zware stem gedichten voorlezen, heb ooit nog een cd voor m'n verjaardag gekregen met een gedicht voor iemand met mijn naam, was ranzig en komisch tegelijk
Ik kijk alleen horrors met vrienden, anders vind ik er nooit wat aanquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet eens een horrorfilm met vrienden kijken, ook ranzig en komisch. Horrorfilms met vrienden zijn de beste comedy's
Ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen horrors met vrienden, anders vind ik er nooit wat aan.
Hij is niet eng? Oh ik hoorde dat die wél eng was..maar dat was de mening van een chick dussu..quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook
Had laatst Paranormal Activity gedownload, maar die is niet eens engIn bioscoop waarschijnlijk meer omdat je er dan niet aan kan ontsnappen.. Het is echt zo'n film waar je als jongen naartoe gaat in de hoop dat je chick tegen je aan gaat kruipen
Ik vond van niet, maar je mag wel mee en tegen me aan kruipen hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij is niet eng? Oh ik hoorde dat die wél eng was..maar dat was de mening van een chick dussu..
De vrouw of de klerenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Kijk dan hoe nice u guys!
![]()
[ afbeelding ]
Marokkaanse ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik had het over de kleding!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Marokkaanse ofzo?
Best knap, maar gezichtsuitdrukking mag ik niet
Britse humor
Bedankt dat je me helpt herinneren: ik heb nog allebei de seizoenen van the IT crowd op mijn laptop staan, dat wordt kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Marokkaanse ofzo?
Best knap, maar gezichtsuitdrukking mag ik niet
Britse humor
Oh het is één pak, dat is wat minderquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Haha allebei maar ik had het over die jumpsuit
Ohquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik had het over de kleding!
Das classyquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh het is één pak, dat is wat minder. Ze is toch geen astronaut of vuilnisvrouw of zo
?
Het zijn er 3quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt dat je me helpt herinneren: ik heb nog allebei de seizoenen van the IT crowd op mijn laptop staan, dat wordt kijken.
Het is 1 stuk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Das classy![]()
Mn zusje vindt het ook al niks
mooiquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nou en! Daar gaat het niet om..quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is 1 stuk?![]()
Dat is toch niet praktisch?
Je zusje heeft gelijk, jumpsuits doen mij hieraan denken:quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Das classy![]()
Mn zusje vindt het ook al niks
Da's wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou en! Daar gaat het niet om..
Neuh! Hij is nog goedkoop ook..maar oke niet in mijn maat nogmaalsquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Da's wel duidelijk ja
Maar als je het kan hebbenKost zeker ook 800 euro ofzo?
Wat een perenvormquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zusje heeft gelijk, jumpsuits doen mij hieraan denken:
[ afbeelding ]
Ik zocht een beter plaatje, maar kon er geen vinden. Wortelbroeken, dus.
Balen meidquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh! Hij is nog goedkoop ook..maar oke niet in mijn maat nogmaals
Hè, wat jammer nouquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neuh! Hij is nog goedkoop ook..maar oke niet in mijn maat nogmaals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |