quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom zo snel? Het is leuker als je moet wachten
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
Tozzzzzzz die wikwakka 2 is echt langzaam.
Jullie spreken jezelf tegen, ik vertrouw deze keer maar gewoon de vrouwquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie spreken jezelf tegen, ik vertrouw deze keer maar gewoon de vrouw. Boks, mocro18.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet wat ik heb gezegd over Marokkaanse vrouwen he.
Dat ze uiterst betrouwbaar zijn en altijd gelijk hebben?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
Je weet wat ik heb gezegd over Marokkaanse vrouwen he.
We zijn geen heilige drie-eenheid ofzo hoor...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie spreken jezelf tegen, ik vertrouw deze keer maar gewoon de vrouw. Boks, mocro18.
Ohquote:Op woensdag 23 december 2009 19:00 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
We zijn geen heilige drie-eenheid ofzo hoor...
Zo maak je geen goede indruk op de marokkaanse chicks, hè!?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb niks boeiends te melden. Eigenlijk ben ik maar een saaie pik.
Echt wel ! Saai=betrouwbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo maak je geen goede indruk op de marokkaanse chicks, hè!?
Koop een nieuwe, die dingen kosten geen drolquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb zo'n USB-stick van 4 GB die het alleen doet als ie er zin in heeft. Echt rete irritant.
Ja maar, ja maar. Hij doet het, soms. En ik heb er eentje van 2 GB met dezelfde problemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop een nieuwe, die dingen kosten geen drol.
Volgens mij maakt dat nog steeds geen indrukquote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt wel ! Saai=betrouwbaar
Nee, die 4 GB stick heb ik al een jaartje of 3. Zet er muziek op en stop het dan in mijn auto-radio. Stuk makkelijker dan 400039 cd's. Volgens mij heeft het ding iets tegen de kou.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef griskay het volgende:
heb je het bij expert gekocht? Daar waren ze afgeprijs voor 12 euro, heb meteen gekocht maar het is zo'n dun ding dat het zo kapot gaat/
Sinds wanneer is het de taak van de mannen om indruk te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat nog steeds geen indruk, of wel soms, mutant?
Koop dan ook geen swift (of hoe heet dat baggermerk pc-spul ook alweer?)quote:Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, die 4 GB stick heb ik al een jaartje of 3. Zet er muziek op en stop het dan in mijn auto-radio. Stuk makkelijker dan 400039 cd's. Volgens mij heeft het ding iets tegen de kou.
Dat schijnt hedendaags de norm te zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het de taak van de mannen om indruk te maken.
Sweex bedoel je. Nee dat soort spul koop ik niet. Tis een Kingston USB stick. Destijds ook behoorlijk prijzig.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koop dan ook geen swift (of hoe heet dat baggermerk pc-spul ook alweer?).
[..]
Dat schijnt hedendaags de norm te zijn, ik vind het een beetje de omgekeerde wereld.
Hoezo, emancipatie van de vrouw. Ze horen gewoon te werken toch (en daar hoort ook het spelen van een charmeur bij)! Wel de lusten en niet de lasten, maar zo werkt dat niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat schijnt hedendaags de norm te zijn, ik vind het een beetje de omgekeerde wereld.
Ja, onvoorstelbaar eigenlijk dat ik destijds de eerste persoon in mijn klas was die een 512 (!!!!) MB usb-stick hadquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sweex bedoel je. Nee dat soort spul koop ik niet. Tis een Kingston USB stick. Destijds ook behoorlijk prijzig.
Helaas is het in de praktijk anders, tenzij je Bradd Pit of George Clooney heetquote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo, emancipatie van de vrouw. Ze horen gewoon te werken toch (en daar hoort ook het spelen van een charmeur bij)! Wel de lusten en niet de lasten, maar zo werkt dat niet!
Nee, leuk om te weten?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
Wist je trouwens dat Marokkanen een 5x grotere kans hebben op schizofrenie dan Nederlanders.
Door twee dingen. Ten eerste trouwen Marokkanen vaker met neef/nicht, waardoor je sneller dat gen krijgt. Ten tweede hebben Marokkanen vaker last van stress e.d. door dat ze vaak en snel van rol moeten veranderen. Thuis de heilige jongen en buiten de loverboy, bijv.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, leuk om te weten?![]()
Waar komt dat dan door?
Interessant weetje. Kan ik dit indien nodig tegen bontkraagjes op straat gebruiken?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
Wist je trouwens dat Marokkanen een 5x grotere kans hebben op schizofrenie dan Nederlanders.
Van mij mag je. Het zal denk ik niet zonder risico zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Interessant weetje. Kan ik dit indien nodig tegen bontkraagjes op straat gebruiken?
Dat vind ik zo vies he..quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door twee dingen. Ten eerste trouwen Marokkanen vaker met neef/nicht, waardoor je sneller dat gen krijgt. Ten tweede hebben Marokkanen vaker last van stress e.d. door dat ze vaak en snel van rol moeten veranderen. Thuis de heilige jongen en buiten de loverboy, bijv.
Hey, wat is deze!? Een stoot onder de riem, mattie, een keiharde stoot onder de riem.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
Wist je trouwens dat wikwakka2 last heeft van winderigheid?
En dat er vrouwen zijn die poepen?
Ja ik ook. EEEEEEEEEEUW!!quote:
Dat ook. Maar ik had het over die neef- nicht huwelijkenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat loverboys thuis het heilige boontje spelen?
Wat, de vrouwen die poepen?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hey, wat is deze!? Een stoot onder de riem, mattie, een keiharde stoot onder de riem.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ik ook. EEEEEEEEEEUW!!
Kijk ik heb echt super knappe achternichtjes in de familie, maar het gaat echt geheel tegen mijn principes in om daarmee te gaan trouwen enzo.
Weet ik. Kijk eens naar posticonsquote:Op woensdag 23 december 2009 19:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik had het over die neef- nicht huwelijken
Sorry!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik. Kijk eens naar posticons.
Ik begrijp best veel, maar dit niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef griskay het volgende:
Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in." - Godfried Bomans.
jouw naam
Hoe vaak heb ik dit al gezegd? Het gaat er bij jou zeker het ene oor in en het andere weer eruit.quote:
Pooierboys heet dat tegenwoordig toch weer? Klinkt wel een stuk stoerder vind ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat loverboys thuis het heilige boontje spelen?
Maar met dipsaus is het wel heerlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat stinkt deze zeg !
Ik zou even toegang vragen tot KEL.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, wat ben ik ook een kluns. Is er iemand die mij vrijwillig met een morgenster of zweep wil pijnigen?
Er worden al maandenlang geen nieuwe mensen meer toegelaten. Althans, dat las ik een half jaar terug in een KLB-topicquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zou even toegang vragen tot KEL.
Het Keldertje, dé plaats voor fokkers met rare fetishen om pics uit te wisselen en samen SM te bedrijven.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het Keldertje, dé plaats voor fokkers met rare fetishen om pics uit te wisselen en samen SM te bedrijven.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, wat ben ik ook een kluns. Is er iemand die mij vrijwillig met een morgenster of zweep wil pijnigen?
Ik heb alles weer verpestquote:
Is dit je nieuwe strategie? Je dacht: er omheen draaien werkt blijkbaar niet bij marok18, dus nu vraag ik het maar gewoon even recht voor zijn (haar) raapquote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse18. Waar blijft je aanzoek?
Wat!?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Marokkaanse18. Waar blijft je aanzoek?
Wat dan? Verteeeeeelquote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb alles weer verpest.
[..]
Is dit je nieuwe strategie? Je dacht: er omheen draaien werkt blijkbaar niet bij marok18, dus nu vraag ik het maar gewoon even recht voor zijn (haar) raap.
O, als hij het nu zou vragen zou je zeker wel op je knietjes 'aiwa, aiwa!' roepenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat!?
Nooit van mn leven !, wie is hier nou de man joh !
Het is veel te technisch, johquote:
Wat ken je me toch weer goed?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, als hij het nu zou vragen zou je zeker wel op je knietjes 'aiwa, aiwa!' roepen.
[..]
Het is veel te technisch, joh.
Inderdaad, de vrouw moet voortaan gewoon het initiatief nemen, dit is absurd gewoon. Ik ben blij dat ik nog een paar jaartjes kan wachten, maar ik voel met jou en je huwelijksproblemen mee, vergeet dat nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Tis toch niet normaal meer wikwakka2, wat je ook doet... niks werkt.
Wat zit je nou te "quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat ken je me toch weer goed?![]()
Oh, ja laat dan maar zitten ahahaha.
E-MAN-CI-PA-TIE!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat!?
Nooit van mn leven !, wie is hier nou de man joh !
Ah gossie tochquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te ""-en
, nu voel ik mij nog een tikkeltje verdrietiger
.
Ik zou dat tegen jou moeten zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou bijna "roch et te shed tegne" tegen Marokkaanse19 willen zeggen, maar ik doe het maar niet.
Oh, is ze al 19 dan? Te oud voor mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou bijna "roch et te shed tegne" tegen Marokkaanse19 willen zeggen, maar ik doe het maar niet.
Speciaal voor jou gezongen:quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou dat tegen jou moeten zeggen
En waarom zou ik mijn kont moeten eten?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zou dat tegen jou moeten zeggen
je denkt toch niet dat ik dat serieus ga beluisteren?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gezongen:
Ik hoop dat je hem helemaal afluistert en zodoende mijn emoties kunt begrijpen. Let maar niet op mijn zangtalent, mijn 'message' is belangrijker.
Omdat je raar doetquote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En waarom zou ik mijn kont moeten eten?
Luister nou, en durf dan nóg met droge ogen te beweren dat ik geen man (mét gevoelens) ben. Ik krijg het lied zelfs al niet meer uit mijn hoofdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat serieus ga beluisteren?
Weer ja, vorig jaar ook al.quote:
Ook nu naar 2M aan het kijken?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weer ja, vorig jaar ook al.
De RN2 tussen Tanger en Tetouan is ook ondergelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |