abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76052535
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

.

Want uitgaan kan alleen maar betekenen dat je stronlazerus wordt .
Voorspelbare reactie, dat hoeft het niet te betekenen, maar beter vermijden. Wat is het probleem, hij kan toch ook met alleen mannelijke vrienden alleen zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_76052553
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:30 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Hoe kan je uitgaan in godsnaam als afknapper zien?

Als hij de verleiding niet aan kan tijdens uitgaan houdt hij niet echt van je (of is hij jou niet waard) en als uitgaan op voorhand een afknapper is dan kan er nooit sprake zijn van (wederzijds) vertrouwen, zoiets kan je toch onmogelijk een gezonde relatie noemen?

Heb jij ooit wel een relatie gehad als ik vragen mag?
Er zijn genoeg mannen die de verleiding kunnen weerstaan, maar dit betekent niet dat ze toch even kijken. Dat toch even kijken moet ook vermeden worden. We hebben blijkbaar een ander idee van een gezonde relatie, ik ken genoeg gezonde relaties waarin de mag niet wil en mag uitgaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76052567
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Voorspelbare reactie, dat hoeft het niet te betekenen, maar beter vermijden. Wat is het probleem, hij kan toch ook met alleen mannelijke vrienden alleen zijn?
Want uitgaan moet per se met schaars geklede vrouwen? Met vrienden poolen is toch óók uitgaan ?
Cool story, Hansel.
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:35:50 #279
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76052585
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mannen die de verleiding kunnen weerstaan, maar dit betekent niet dat ze toch even kijken. Dat toch even kijken moet ook vermeden worden. We hebben blijkbaar een ander idee van een gezonde relatie, ik ken genoeg gezonde relaties waarin de mag niet wil en mag uitgaan.
omg hoe zielig
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_76052586
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Want uitgaan moet per se met schaars geklede vrouwen? Met vrienden poolen is toch óók uitgaan ?
De vrouwen hoeven niet schaars gekleed te zijn, waar haal jij dat vandaan? Als er geen vrouwen aanwezig zijn is het goed. Met uitgaan haalde ik even het idee van gemengd dansen erbij.
Ik ben een pure Turk.
pi_76052600
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:35 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

omg hoe zielig
Jij vindt het zielig, onze ideeen over een gezonde relatie verschillen, je hoeft me daarvoor niet zielig te noemen, je verlaagt jezelf alleen maar. Bedankt.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:38:32 #282
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76052637
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij vindt het zielig, onze ideeen over een gezonde relatie verschillen, je hoeft me daarvoor niet zielig te noemen, je verlaagt jezelf alleen maar. Bedankt.
Geloof me, als je je vriend verbied uit te gaan ben je zielig.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_76052683
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:38 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Geloof me, als je je vriend verbied uit te gaan ben je zielig.
Vertel me eens wat jij daar nou van weet? Er bestaan genoeg mannen die niet willen uitgaan om dezelfde reden als ik. Zij zijn het ook niet met jou eens over het idee van een gezonde relatie, je hoeft me daarvoor niet zielig te noemen, je maakt jezelf belachelijk, want de man kan het er ook gewoon mee eens zijn.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:42:22 #284
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_76052703
Een cute/mooi meisje bij in de klas zei ooit in een politieke discussie: "Ja ik ben namelijk rechts." Vanaf dat moment kijk ik anders tegen haar aan.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:44:49 #285
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76052742
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Uitgaan (discotheken, bars, cabarets) (avondjes weg met vrienden is no problemo)

shit die zag ik over het hoofd, voldoe ik toch niet

avondjes weg met vrienden mag wel, maar dan niet naar discotheken en bars? en wat is er mis met cabaret?
Ze is bang dat je opgewonden wordt van Theo of Herman ofzo
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_76052776
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:42 schreef Id_do_her het volgende:
Een cute/mooi meisje bij in de klas zei ooit in een politieke discussie: "Ja ik ben namelijk rechts." Vanaf dat moment kijk ik anders tegen haar aan.
Van de linkerkant? Dat is voor haar rechts, dan ziet je misschien

Verder verschillen Bilmiyorem haar gedachten over mannen die naar vrouwen kijken nogal van 95% van de Nederlanders, discussie is onmogelijk

Eindigt altijd met:
Zij: "Islam "
Ik : " "

vrijdag 25 december 2009 @ 16:48:16 #287
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76052795
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Vertel me eens wat jij daar nou van weet? Er bestaan genoeg mannen die niet willen uitgaan om dezelfde reden als ik. Zij zijn het ook niet met jou eens over het idee van een gezonde relatie, je hoeft me daarvoor niet zielig te noemen, je maakt jezelf belachelijk, want de man kan het er ook gewoon mee eens zijn.
Wat ik ervan weet is dat ik dit nog nooit gehoord heb, en natuurlijk zullen er altijd wel een stel gekken zijn die het liefst hun partner helemaal niet buiten zien komen, bang dat er wellicht een meisje langs komt waar ze naar kijken

En dat een relatie gebaseerd is op liefde en vertrouwen is niet meer dan normaal en misschien kom je daar ooit nog wel eens zelf achter, ik hoop het voor je.
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:48:44 #288
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76052804
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik begrijp de overdreven reacties hier echt niet.
wind jullie niet zo op,het is tenslotte mijn leven.
ik mag toch zelf wel bepalen wat voor eisen ik zal stellen aan mijn toekomstige echtgenoot.

leef en laat leven zou ik zeggen.
Je bent gewoon achterlijk. Niets mis mee, maar wel wanneer jij je achterlijkheid in het openbaar uit.
pi_76052812
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:47 schreef Rookert het volgende:

[..]

Van de linkerkant? Dat is voor haar rechts, dan ziet je misschien

Verder verschillen Bilmiyorem haar gedachten over mannen die naar vrouwen kijken nogal van 95% van de Nederlanders, discussie is onmogelijk

Eindigt altijd met:
Zij: "Islam "
Ik : " "

Discussie is inderdaad onmogelijk, het is zo. Jij vindt het niet logisch, ik wel. Je snapt het.
Ik ben een pure Turk.
pi_76052875
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:48 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Wat ik ervan weet is dat ik dit nog nooit gehoord heb, en natuurlijk zullen er altijd wel een stel gekken zijn die het liefst hun partner helemaal niet buiten zien komen, bang dat er wellicht een meisje langs komt waar ze naar kijken

En dat een relatie gebaseerd is op liefde en vertrouwen is niet meer dan normaal en misschien kom je daar ooit nog wel eens zelf achter, ik hoop het voor je.
Ik stel je dezelfde vraag nogmaals: wat weet jij nou van een gezonde relatie? Je hebt hier waarschijnlijk nog nooit van gehoord omdat we niet uit dezelfde omgeving komen. Ik hoop dat je er nog ooit in je leven mee in aanraking komt en er zelf ook naar gaat leven. M'n partner zou sowieso wel een andere vrouw zien, dat kun je niet voorkomen, maar zoveel voorkomen als mogelijjk is het beste. Hij kan toch ook iets leuks met zijn mannelijke vrienden gaan doen en niet in het bijzijn van het vrouwelijk geslacht. Jij denkt dat jouw idee van een gezonde relatie normaal is, maar dat is niet waar, hopelijk kom je daar nog eens achter. Nogmaals: onze ideeen over een gezonde relatie verschillen nogal, probeer me niet belachelijk te maken.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:56:02 #291
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76052932
Ach, wat verwachten de mensen hier dan ook. Gastarbeiders uit landen als Turkije en Marokko halen en denken dat je de intellectuele elite binnen heb gehaald. Het zijn niets meer dan nazaten van conservatieve en analfabete boeren die ergens in de jaren '60 uit het achterland van Turkije en Marokko zijn weggeplukt.
pi_76052952
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:56 schreef AryaMehr het volgende:
Ach, wat verwachten de mensen hier dan ook. Gastarbeiders uit landen als Turkije en Marokko halen en denken dat je de intellectuele elite binnen heb gehaald. Het zijn niets meer dan nazaten van conservatieve en analfabete boeren die ergens in de jaren '60 uit het achterland van Turkije en Marokko zijn weggeplukt.
Hebben we hem ook weer. Wat weet jij nou over mijn ouders? Het zijn geen analfabeten en ze zijn zeker niet dom. Mijn ideeen over een gezonde relatie maken me niet minder intellectueel dan jullie.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:58:02 #293
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76052959
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik stel je dezelfde vraag nogmaals: wat weet jij nou van een gezonde relatie? Je hebt hier waarschijnlijk nog nooit van gehoord omdat we niet uit dezelfde omgeving komen. Ik hoop dat je er nog ooit in je leven mee in aanraking komt en er zelf ook naar gaat leven. M'n partner zou sowieso wel een andere vrouw zien, dat kun je niet voorkomen, maar zoveel voorkomen als mogelijjk is het beste. Hij kan toch ook iets leuks met zijn mannelijke vrienden gaan doen en niet in het bijzijn van het vrouwelijk geslacht. Jij denkt dat jouw idee van een gezonde relatie normaal is, maar dat is niet waar, hopelijk kom je daar nog eens achter. Nogmaals: onze ideeen over een gezonde relatie verschillen nogal, probeer me niet belachelijk te maken.
Ik heb zelf genoeg relaties gehad en heb op het moment ook een leuke vriendin. Maar ik ga meerdere keren per week uit, altijd met een groep vrienden. Natuurlijk kom je wel eens in de verleiding, maar dan is het juist de kunst die verleiding te weerstaan en trouw te blijven, ook als zij er niet bij is. Als je zo kunt leven geeft dat pas blijk van oprechte liefde, en niet het verbieden ervan.

Vraagje: vind jij het goed (of normaal) als mensen door hun familie voor de rest van hun leven aan elkaar gekoppeld worden?
  vrijdag 25 december 2009 @ 16:59:32 #294
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76052980
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hebben we hem ook weer. Wat weet jij nou over mijn ouders? Het zijn geen analfabeten en ze zijn zeker niet dom. Mijn ideeen over een gezonde relatie maken me niet minder intellectueel dan jullie.
Je ideeën zeggen alles. En waar haal je het lef vandaan om je relatie te bestempelen als iets ''gezonds''?
pi_76052986
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:58 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Ik heb zelf genoeg relaties gehad en heb op het moment ook een leuke vriendin. Maar ik ga meerdere keren per week uit, altijd met een groep vrienden. Natuurlijk kom je wel eens in de verleiding, maar dan is het juist de kunst die verleiding te weerstaan en trouw te blijven, ook als zij er niet bij is. Als je zo kunt leven geeft dat pas blijk van oprechte liefde, en niet het verbieden ervan.

Vraagje: vind jij het goed als mensen die door hun familie voor de rest van hun leven aan elkaar gekoppeld worden?
Het is inderdaad een kunst om de verleiding te weerstaan, maar het "opzoeken" is ook niet verstandig, op straat snap ik het, maar ga dan niet uit als er ook vrouwen zijn.

Antwoord: nee.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:01:32 #296
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76053010
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is inderdaad een kunst om de verleiding te weerstaan, maar het "opzoeken" is ook niet verstandig, op straat snap ik het, maar ga dan niet uit als er ook vrouwen zijn.

Antwoord: nee.
Dus normaal met iemand van het andere geslacht omgaan bestaat niet? Het is bij jou of helemaal niet, of er gelijk vol op springen? Een tussenweg bestaat er niet?
pi_76053014
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:56 schreef AryaMehr het volgende:
Daar zit wel wat in ja, het waren de mensen die uit pure noodzaak hierheen moesten komen om het werk te doen waar wij te lui voor waren

Over de kinderen zegt het weinig, mijn moeder deed mavo, vader havo en ze hebben 3 kinderen die vwo gymnasium doen/deden en studeren
pi_76053016
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:59 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je ideeën zeggen alles. En waar haal je het lef vandaan om je relatie te bestempelen als iets ''gezonds''?
Ik zou me eerder afvragen hoe mensen hier mijn ideeen van een relatie als ongezond durven te bestempelen. Het is toch MIJN idee, dat heeft niets met intellectueel zijn te maken, maar wel de waarheid zien. Mensen die de verleiding opzoeken zijn gewoon ziek en denken dat ze gelukkig zijn, maar hopelijk komen ze er ooit achter dat dat niet zo is. Natuurlijk moet Aryaatje de vraag altijd aan Turken en Marokkanen stellen en later altijd ontkennen dat hij natuurlijk niets tegen ze heeft en aan het trollen is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76053032
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:01 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Dus normaal met iemand van het andere geslacht omgaan bestaat niet? Het is bij jou of helemaal niet, of er gelijk vol op springen?
Je snapt m'n punt niet. Ik ga hem zulke dingen niet verbieden, ik ga gewoon geen relatie aan als hij dit wel normaal vindt.
Ik ben een pure Turk.
pi_76053052
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 17:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in ja, het waren de mensen die uit pure noodzaak hierheen moesten komen om het werk te doen waar wij te lui voor waren

Over de kinderen zegt het weinig, mijn moeder deed mavo, vader havo en ze hebben 3 kinderen die vwo gymnasium doen/deden en studeren
Waar jouw voorouders te lui voor waren, want jij hebt niets meer voor Nederland betekent dan wij. Niet zo lopen pochen. Natuurlijk zegt het over de kinderen weinig, want de gastarbeiders waren niet per se allemaal dom.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')