wat een nerdquote:Op woensdag 23 december 2009 17:30 schreef bijdehand het volgende:
Mensen die dat toch steeds kijken![]()
Klacht: pokémonkijkende mensen
[ afbeelding ]
Daar moest ik ook aan denkenquote:
10 jaar later:quote:Op woensdag 23 december 2009 17:30 schreef bijdehand het volgende:
Mensen die dat toch steeds kijken![]()
Klacht: pokémonkijkende mensen
[ afbeelding ]
Serie was dus zeer tegenvallend als je ziet hoe tof alle spellen waren.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:54 schreef John_Q het volgende:
Hoe kan je nou weer haten op Pokémon
Yellow, Gold enz waren gewoon hard om te spelen die serie is ook baas.
Chris-Chan is ENG. Echt ongelooflijk die jongenquote:
Op de gameboycolorquote:
Op fok wordt met 2 maten gemetenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef Teezie het volgende:
Ik maakte hier gister een topic over en die werd gelijk verwijderd binnen 2 posts. Beetje raar dat deze dan mag blijven vinden jullie niet?
Eerder met tachtig duizend verschillende maten.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Op fok wordt met 2 maten gemeten
Ben ik ook al verscheidene keren achter gekomen
OMGquote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef Pinkerton het volgende:
Ik ken zo'n gast die serieus tot z'n 18e Pokémon kaarten spaarde, die had er meer dan ¤1000,- ingestoken
Ja die zijn echt lelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef bijdehand het volgende:
Kijk, da's nou ook het jammere he. Het was een ijzersterk spel, een van de beste spellen ooit. Met die serie en de kaarten en andere zooi eromheen hebben ze het gewoon verpest. Net als met die nieuwe rare pokémon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua kaartspellen is Magic ongeëvenaardquote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef bijdehand het volgende:
Kijk, da's nou ook het jammere he. Het was een ijzersterk spel, een van de beste spellen ooit. Met die serie en de kaarten en andere zooi eromheen hebben ze het gewoon verpest. Net als met die nieuwe rare pokémon.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja die zijn echt lelijk.Ik ook. Neemt niet weg dat het allemaal kutpokémon zijn. De eerste kende ik allemaal, en nu dacht ik bij alle pokémon: wtf!!!!!! en dat is jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Terecht.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Neemt niet weg dat het allemaal kutpokémon zijn. De eerste kende ik allemaal, en nu dacht ik bij alle pokémon: wtf!!!!!! en dat is jammer.
151quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef MYV het volgende:
Ik ken alle 150 van de eerste![]()
Nu niet meer, ze verzinnen lelijke kut Pokemons tegenwoordig
Die liedjes pokéraps kende ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef MYV het volgende:
Ik ken alle 150 van de eerste![]()
Nu niet meer, ze verzinnen lelijke kut Pokemons tegenwoordig
HET IS OMANYTEquote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die liedjes pokéraps kende ik ook.
Charmeleon, wartortle, mewtwo, tentacruel, aerodactyl, almanyte, slowpoke (oid)![]()
![]()
.
Ik had blauw op de Gameboy Pocket en mijn broer had Red op de Gameboy Color.. Hij had toen 8 kleuren en toen was ik jaloers en gingen we ruzie maken om wie op welke mocht spelen..quote:
Wat heb jij met strontquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Koko_Banana het volgende:
Doet me eraan denken, hebben ze een stront-pokémon?
Digimon heeft Numemon dus ik vind dat Pokémon nu ook iets moet na-apen!
QFTquote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef bijdehand het volgende:
Het is gewoon het beste wat op deze planeet is.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat heb jij met stront![]()
Een poepachu
Wat is dan het hardcore Pokémon-product? Niet de serie? De serie en de kaarten zijn trouwensquote:
Digimon was echt om te jankenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Koko_Banana het volgende:
Doet me eraan denken, hebben ze een stront-pokémon?
Digimon heeft Numemon dus ik vind dat Pokémon nu ook iets moet na-apen!
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Pokemon meesters [ afbeelding ]
Eens. Blastoise en Venusaur waren ookquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[ afbeelding ]
Verreweg de beste starterspokémon ooit, al die nieuwe zijn slecht en lelijk
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou ik ook posten. Veel van dat soort figuren lijken meteen op SunChaser
.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Yondaime het volgende:
gewoon een kut anime, waarom laat je je eigen dieren vechten als jij niet zelf kan vechten? pikachu ik kies jou!echt een waardeloos serie, ik keek liever dragonball z waar vegeta veel vloekt en majin buu
majin buu: tik tik tik
vegeta: who is it?
majin buu: Buuu!
vegeta: buu who?
majin buu: aaah dont cry![]()
![]()
![]()
Over ironie gesproken.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Yondaime het volgende:
gewoon een kut anime, waarom laat je je eigen dieren vechten als jij niet zelf kan vechten? pikachu ik kies jou!echt een waardeloos serie, ik keek liever dragonball z waar vegeta veel vloekt en majin buu
majin buu: tik tik tik
vegeta: who is it?
majin buu: Buuu!
vegeta: buu who?
majin buu: aaah dont cry![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Slechte klacht trouwensPokemon
Als je de making of ziet dan is dat wel 100x gebeurdquote:Op donderdag 24 december 2009 03:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat ze nog nooit op pikachu zijn gaan staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |