Suedes vind ik erg mooi met een topcoat!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef Mirjam het volgende:
lincoln park after dark suede binnen
hij's mooi
thanks stormqueen
ik had er met you don't know jacques 2quote:Op donderdag 24 december 2009 13:01 schreef tliciouz het volgende:
Hoe veel laagjes doen jullie die suede lakjes?
auwquote:Op donderdag 24 december 2009 12:58 schreef P.F het volgende:
Ik heb alleen een hele zielige nagel nu, kan ik daar nog iets aan doen? Hij is echt naar afgescheurd nadat hij dubbel was geklapt
[ afbeelding ]
Ja ik lig in bed
Volgens mij is dat lak!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
auw
ik heb geen idee, maar heb jij nou zo veel witte strepen op je nagels?
Nee dat is een oud restje Princesses Rulequote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
auw
ik heb geen idee, maar heb jij nou zo veel witte strepen op je nagels?
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie al gestemd?
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Je kunt bijv. op SDB stemmen!!
[1] shinydiscoball (punten: 3)
[ afbeelding ]
Je gaat goedquote:
Ik vind vooral je vingers er EXTREEM droog uit zien, zou bijna handcreme op mijn scherm gaan smerenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Gisteren Nfu Oh 45. ben er niet echt kapot van helaas....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag, OPI Ate Berries in the Canaries, echt een van m'n favo's!
[ afbeelding ]
Toevoeging: behalve wat handcreme doe ik echt niks met mijn nagels, ik duw mijn nagelriemen nooit terug etc.... Wie van de dames met verstand van zaken kan zeggen of mijn handen er wel een beetje verzorgd uitzien en wat voor tips ik kan gebruiken? (mag gerust eerlijk hoor, ik kan wel wat hebben)
echt? Ik vind ze er namelijk best gehydrateert uitzienquote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind vooral je vingers er EXTREEM droog uit zien, zou bijna handcreme op mijn scherm gaan smeren.
.
ohja, dat theezakjesverhaal.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Maar ik kan mijn nagel niet fixen? Wat is dat gedoe met theezakjes dan? Ik heb thee?!
Die lipsmackers zijn lekker ja!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Mirjam het volgende:
ze hadden er van de week ook leuke kerstoorbellen, véél te duur, kom ik er vandaag, bleken ze allemaal vet afgeprijsd, allemaal uitverkocht natuurlijk
e ze hebben er lipsmackers, tofheid.
Ik heb geen superlijm.. Helaas..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dat theezakjesverhaal.
dat komt hiervandaan http://beaut.ie/blog/?p=4820
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |