quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Loqi het volgende:
Lingerie foto (bloot met een doorzichtig laagje)
[ afbeelding ]
En mijn kerstcreatie. Ik vind dat afwisselende wel mooi![]()
Nfu-oh 45 en 56 over zwart met een laag David
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is echt leuk.quote:
Oeh, die FAIL kwam sneller dan ik had verwacht!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaaf!
Ugh, ik heb net iets te veel lakjes gekocht voor m'n bakje.En dan te bedenken dat ik kerstcadeautjes voor anderen ging kopen.
![]()
[ afbeelding ]
Nieuw. Eindelijk lakjes in andere kleurtjes dan roze.
Dit is echt te erg. Ik had hier niet moeten posten.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik echt een heel mooi zwart lingeriesetje gehaald net126 euro!
is toch eigenlijk belachelijk veel geld voor wat kant
![]()
Jamaar daar heb IK alleen wat aanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is ook duur. Ik ben ook altijd zoveel kwijt voor lingerie.Bedenk eens hoeveel nagellakjes je daarvan had kunnen kopen..
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Allemaal weer mooie kerstnageltjes...![]()
![]()
Bijna kerstavond!!!
Seksai! Kantquote:Op donderdag 24 december 2009 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
er is een stuk gel van mijn wijsvinger gechipt![]()
Maargoed ik denk dat ie gescheurd was als er geen gel op had gezeten, dus ff bijvijlen en dichtgooien met gel
Oh en ik echt een heel mooi zwart lingeriesetje gehaald net126 euro!
is toch eigenlijk belachelijk veel geld voor wat kant
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:52 schreef _evenstar_ het volgende:
mooie nagels weer enzo![]()
Jullie gaan veel te snel
I'm in love with dorothy who
Bewijs: de bult en blauwe plekken op scheen been en knie, toen ik een snoekduik maakte omdat het potje bijna van de kast viel![]()
ah, ik heb bijna hetzelfde probleemquote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Da's weer het voordeel van maat 48 en 95E hebben... sexy lingerie is onvindbaar, dus hoef ik daar geen geld aan uit te geven
dan zal je wel geen xxl hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ik heb bijna hetzelfde probleem
alhoewel in wel 2 erg mooie setjes van marlies dekkers heb, daar slaag ik soms wel
jawelquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zal je wel geen xxl hebben
hyves?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is die foto op je hyves een hoax of gewoon al een oudje dan?
ik durf dat echt niet online te kopen... zelfs in een echte lingeriezaak zit 80% van de BH's in mijn maat gewoon van geen kantenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef _evenstar_ het volgende:
http://www.bravissimo.com/default.aspx sexy betaalbaar voor grote maten
dan heb je een naamdubbelganger in je stadquote:Op donderdag 24 december 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hyves?
wie wat waar, ik heb heul geen hyves?
lolquote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb je een naamdubbelganger in je stad![]()
![]()
Mocht je een keer naar london gaan zit er een winkel, sowieso daar bij asda destijds paar beha's gekocht zit op F en vind je hier niks leuks voor of ram duurquote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik durf dat echt niet online te kopen... zelfs in een echte lingeriezaak zit 80% van de BH's in mijn maat gewoon van geen kanten![]()
Ik heb nogal appeltieten en de meeste BH's zijn zo laag gesneden dat het lijkt of ik er vier heb ipv twee
Maar dit is wel offtopic geneuzel, sorry
Ik heb 75F probeer dat eensquote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Da's weer het voordeel van maat 48 en 95E hebben... sexy lingerie is onvindbaar, dus hoef ik daar geen geld aan uit te geven
meh, mijn beste vriendin heeft 70F, da's inderdaad al helemaal niet te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb 75F probeer dat eensmeestal slaag ik alleen bij de PABO
(maar die hebben weer slechte pasvorm...)
Die had ik laatst gezien...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef Daph_ het volgende:
Chanty wat heb je een mooie nagels! Mooi kleurtje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |