quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Miss Sporty, getoond op gestreepte Herman en zwarte Sjoerd.. dan komt de kleur zo mooi uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had geen zin om de lijst erbij te pakkenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef bernies het volgende:
[..]
jaaaaa ik heb de DS! ook die van nintendo trouwens
Je weet waar ik woon Daph!
Mooi!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Miss Sporty, getoond op gestreepte Herman en zwarte Sjoerd.. dan komt de kleur zo mooi uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de lijst erbij te pakken
Inmiddels wel gedaan: beetje ver weg, jammer![]()
Naisquote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het topic in m'n ondertitel staan foto's enzoquote:
Hehe, tof! Foto's van de ingerichte Helmer?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef Lindytje het volgende:
Helmer nummer 2 in the house!!!!
is 'm nu in elkaar aan het knutselen, ik moet mijn nagels lakken...
![]()
Ik heb trouwens ook de action lakjes, 1rode en twee topcoats, daarmee kan ik dan lekker (losse) glitters smeren, zonder mijn goede tc's te vernaggelen![]()
Debsterrr en Maria, mooie kleurtjes!!
Hoeveel heb je erin? Ik heb nu ook die bovenladerbak gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Mirjam het volgende:
hmm, de inlaybak van m'n nageldoos trekt wat krom waardoor hij niet meer goed blijft hangen
een zooi lakjes ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe, tof! Foto's van de ingerichte Helmer?
[..]
Hoeveel heb je erin? Ik heb nu ook die bovenladerbak gehaald, en doe bovenin alle rommeltjes zoals vijlen, topcoats, bokkepootjes etc. En onderin alle gewone lakjes.
Het is wel IKEA hèquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een zooi lakjes ook
misschien moeten die er maar uit
De nagelriemen op mijn duimen zijn ook vierkant hoor. En scheef.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoe krijgen jullie de nagelriemen zo mooi rond? Ik duw wel met een bokkenpootje maar zeker mijn duimnagels blijven gewoon enorm vierkant..
Bovenladerbak voor de Helmer? Bestaat dat? Is Ikea open met de kerst?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Debsterr het volgende:
Hoeveel heb je erin? Ik heb nu ook die bovenladerbak gehaald, en doe bovenin alle rommeltjes zoals vijlen, topcoats, bokkepootjes etc. En onderin alle gewone lakjes.
Zondag zag ik net....quote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef mmascha het volgende:
[..]
Bovenladerbak voor de Helmer? Bestaat dat? Is Ikea open met de kerst?
Die heb ik er net vanaf gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben helemaal verliefd. Wát een moooooooooooie kleur![]()
![]()
[ afbeelding ]
we gaan een hoop plaatjes van Obli zien de komende tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ja, nu ben ik aan de beurt!![]()
Klote lak, klote kleur, maar nieuwe camera..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het gedaan maar het zag niet uit, dus maar meteen alle groen eraf gehaald.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doenmaar dan met nfu-ohs
ik vind de kleuren mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ja, nu ben ik aan de beurt!![]()
Klote lak, klote kleur, maar nieuwe camera..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |