quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Leandra het volgende:
-Update- Oorlogsverklaring door FOK! RLS in Duits restaurant.
De als onschuldige meeting verklaarde bezetting van een Duits restaurant is volledig uit de hand gelopen.
FOK! eigenaar Danny wilde zelf naar het restaurant komen om met de FOK! RLS users tot een overeenkomst te komen maar door ernstige sneeuwval is dit niet gelukt.
Hierdoor waren tevens de telefoonlijnen uitgevallen, aldus Danny van FOK!
Een speciaal team van TFT (Technology Felony Taskforce) heeft geprobeerd de bezetters te bereiken en zijn daar ook niet in geslaagd, Harm-Dirk Maes bij Ittersum van PACman heeft ook een poging gewaagd en is sindsdien niet meer teruggezien, er zijn berichten dat hij als gijzelaar door de FOK! RLS groep wordt vastgehouden.
Opvallend is wel dat de diverse supermarkten in de regio dagelijks goederen afleveren bij het restaurant en dit doen in vrachtwagens waar een Pacman poppetje aan de binnenspiegel bungelt.
De leveranciers weigeren commentaar te geven, één anonieme bron had het over een oorlogsverklaring van iemand waarvan hij dacht dat het zijn vriend was. De enorme teleurstelling bij deze anonieme bron gold vooral het feit dat zijn "vriend" opdracht had gegeven zijn champagnekelder leeg te halen, dit wegens gebrek aan champagne bij de locale winkeliers.
De anonieme bron wil er verder niets over kwijt, zegt vooral ernstig teleur gesteld te zijn in het verraad van zijn maatje, en dat na al hun gezamenlijke nachtelijke avonturen en de door hem betaalde dames van plezier.
Vooralsnog ziet het er naar uit dat de FOK! RLS meeting tot na de jaarwisseling zal duren, en ze niets tekort komen, om te voorkomen dat zaken escaleren wordt het leger op z'n vroegst na 6 januari ingezet.
Ik was de eerste die vandaag weer mocht rijden in Apeldoorn.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Opgehaald of had het CBR in Apeldoorn geen examenstop meer?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was de eerste die vandaag weer mocht rijden in Apeldoorn.
Vanmorgen mocht men de weg nog niet op.
Maar goed nu is het zaak om alles te versterken.
Owquote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd, Dementor!
En die cappuccino milkshake van de Mac smaakt amper naar cappuccino.
Dat is een crappuccino.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd, Dementor!
En die cappuccino milkshake van de Mac smaakt amper naar cappuccino.
Alsof het niets is!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
Zo.... rijbewijs gehaald.
Ja,in mijn hoofd zijn jullie erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tanken bij de Mac??? Waar rijdt jouw auto op?? Cola? Milkshakes??
Oh wacht.... frituurvet natuurlijk![]()
Even samenvatting in OP aubquote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Details volgen later.
Doet Tanja Niemijer ook mee?
Het is wel leuk maar mijn werk is een nog grotere uitdaging.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alsof het niets is!!![]()
Gefeliciteerd!!![]()
Ik heb 'm vorige week gekocht toen ik ging maclunchen met een collega, maar alleen in de laatste slok zat een zweem cappuccino. Maar misschien had ik een Macslukte, dat kan ook zomaar hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is wel leuk maar mijn werk is een nog grotere uitdaging.
Maar jij kunt het ook, als je maar geen hit van Johan opzet.
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
Zo.... rijbewijs gehaald.
Ha maak daar maar wat meer van.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het komt bij mij ook wel goed.
Ik denk altijd maar, elke janboerensnol kan d'r rijbewijs halen, en dan zou ik het niét kunnen?![]()
Niet om jouw prestatie van formaat te demoniseren natuurlijkIn 1x trouwens?
Dankje Meraquote:
Ik kom nooit bij de mac....nahhaaa....bijna nooit maar dit vond ik dan weer een feestelijke reden om er langs te gaan......dan maar nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige week gekocht toen ik ging maclunchen met een collega, maar alleen in de laatste slok zat een zweem cappuccino. Maar misschien had ik een Macslukte, dat kan ook zomaar hoor.
Ook bedankt Laysaquote:
Ik heb van onze correspondent begrepen dat nog niet duidelijk uit welke FOK! RLS gebruikers de groep bestaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Details volgen later.
Doet Tanja Niemijer ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |