quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Leandra het volgende:
-Update- Oorlogsverklaring door FOK! RLS in Duits restaurant.
De als onschuldige meeting verklaarde bezetting van een Duits restaurant is volledig uit de hand gelopen.
FOK! eigenaar Danny wilde zelf naar het restaurant komen om met de FOK! RLS users tot een overeenkomst te komen maar door ernstige sneeuwval is dit niet gelukt.
Hierdoor waren tevens de telefoonlijnen uitgevallen, aldus Danny van FOK!
Een speciaal team van TFT (Technology Felony Taskforce) heeft geprobeerd de bezetters te bereiken en zijn daar ook niet in geslaagd, Harm-Dirk Maes bij Ittersum van PACman heeft ook een poging gewaagd en is sindsdien niet meer teruggezien, er zijn berichten dat hij als gijzelaar door de FOK! RLS groep wordt vastgehouden.
Opvallend is wel dat de diverse supermarkten in de regio dagelijks goederen afleveren bij het restaurant en dit doen in vrachtwagens waar een Pacman poppetje aan de binnenspiegel bungelt.
De leveranciers weigeren commentaar te geven, één anonieme bron had het over een oorlogsverklaring van iemand waarvan hij dacht dat het zijn vriend was. De enorme teleurstelling bij deze anonieme bron gold vooral het feit dat zijn "vriend" opdracht had gegeven zijn champagnekelder leeg te halen, dit wegens gebrek aan champagne bij de locale winkeliers.
De anonieme bron wil er verder niets over kwijt, zegt vooral ernstig teleur gesteld te zijn in het verraad van zijn maatje, en dat na al hun gezamenlijke nachtelijke avonturen en de door hem betaalde dames van plezier.
Vooralsnog ziet het er naar uit dat de FOK! RLS meeting tot na de jaarwisseling zal duren, en ze niets tekort komen, om te voorkomen dat zaken escaleren wordt het leger op z'n vroegst na 6 januari ingezet.
Ik was de eerste die vandaag weer mocht rijden in Apeldoorn.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Opgehaald of had het CBR in Apeldoorn geen examenstop meer?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was de eerste die vandaag weer mocht rijden in Apeldoorn.
Vanmorgen mocht men de weg nog niet op.
Maar goed nu is het zaak om alles te versterken.
Owquote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd, Dementor!
En die cappuccino milkshake van de Mac smaakt amper naar cappuccino.
Dat is een crappuccino.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd, Dementor!
En die cappuccino milkshake van de Mac smaakt amper naar cappuccino.
Alsof het niets is!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
Zo.... rijbewijs gehaald.
Ja,in mijn hoofd zijn jullie erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tanken bij de Mac??? Waar rijdt jouw auto op?? Cola? Milkshakes??
Oh wacht.... frituurvet natuurlijk![]()
Even samenvatting in OP aubquote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Details volgen later.
Doet Tanja Niemijer ook mee?
Het is wel leuk maar mijn werk is een nog grotere uitdaging.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alsof het niets is!!![]()
Gefeliciteerd!!![]()
Ik heb 'm vorige week gekocht toen ik ging maclunchen met een collega, maar alleen in de laatste slok zat een zweem cappuccino. Maar misschien had ik een Macslukte, dat kan ook zomaar hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is wel leuk maar mijn werk is een nog grotere uitdaging.
Maar jij kunt het ook, als je maar geen hit van Johan opzet.
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
Zo.... rijbewijs gehaald.
Ha maak daar maar wat meer van.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het komt bij mij ook wel goed.
Ik denk altijd maar, elke janboerensnol kan d'r rijbewijs halen, en dan zou ik het niét kunnen?![]()
Niet om jouw prestatie van formaat te demoniseren natuurlijkIn 1x trouwens?
Dankje Meraquote:
Ik kom nooit bij de mac....nahhaaa....bijna nooit maar dit vond ik dan weer een feestelijke reden om er langs te gaan......dan maar nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige week gekocht toen ik ging maclunchen met een collega, maar alleen in de laatste slok zat een zweem cappuccino. Maar misschien had ik een Macslukte, dat kan ook zomaar hoor.
Ook bedankt Laysaquote:
Ik heb van onze correspondent begrepen dat nog niet duidelijk uit welke FOK! RLS gebruikers de groep bestaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Details volgen later.
Doet Tanja Niemijer ook mee?
Hej Pietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli Dementor, nice.
Hoi Bong.
Jep, ondanks het ontbreken van fatsoenlijke streams toch gezellig hierquote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Hej Piet
Nog steeds op je vaste stekkie als mod zie ik?
t zou pas echt lollig worden als ze hun nek braken over de chuba chuba lolly pops van ruud de wildquote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
grappig: Santa Run op Q-music. Paar duizend mensen in harte Rotterdam die een rondje rennen in kerstmannenpak![]()
Zou er ergens een live stream zijn?
Al iets bekend over een eventueel vervolg op TBO? (heb me nog niet ingelezen)quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, ondanks het ontbreken van fatsoenlijke streams toch gezellig hier. Hoeist met jou
?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Leandra het volgende:
A Dutch action group that calls itself FOK! RLS seized a German restaurant today.
The group was founded on a Dutch forum website called "FOK!"
Owner Danny says he has nothing to do with this specific sub forum and had no idea they were planning anything else than an innocent meeting, which was discussed openly on the RLS sub forum.
The sub forum was closed immediately and user data were handed over to the Dutch national security department.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
-Update- Midden-Duitsland, zaterdag 19 december 2009
De actiegroep die gisteren een restaurant in midden-Duitsland heeft bezet lijkt nog steeds ongrijpbaar.
Na onderzoek van het TFT (Technological Felony Taskforce), de opvolger van het in opspraak geraakte CRT (Cyber Recherche Team), is gebleken dat de leden van deze FOK! RLS groep nog niet allemaal bekend zijn, aldus woordvoerster Ursula Simons-Bovendijk.
Ook andere instanties hebben zich inmiddels gericht op het achterhalen van de identiteiten van de leden van deze FOK! RLS actiegroep.
Wij spraken met Harm-Dirk Maes bij Ittersum van het bedrijf Protect Against Crime Management, bij het grote publiek beter bekend als PACMan, en volgens Harm-Dirk is het ronduit schokkend dat een groep die als doel het omver werpen van de Duitse staat heeft, juist jongerenforum FOK! heeft gebruikt als medium, dit vooral omdat de gemiddelde leeftijd van de leden van de actiegroep ongeveer 35 blijkt te zijn. Volgens Harm-Dirk is het vooral een blamage dat een FOK! gebruiker die als tag "übermamamodadmindinges" heeft een van de leden van de actiegroep blijkt te zijn.
Een van de jongste actiegroepleden, die in het verleden de inmiddels dubieuze tag "Schnitzel" gebruikte, lijkt vooralsnog de inside-man te zijn, ook de invloed van een van de andere actiegroepleden die beduidend jonger is dan de rest lijkt vooralsnog groter dan gedacht, zijn bijnaam "crisismod" doet het ergste vermoeden.
FOK! eigenaar Danny zegt nog steeds niet beter te weten dan dat het om een onschuldige meeting ging, zoals wel vaker voorkomt tussen users van de diverse subfora.
Het verschil met deze meeting is slechts dat hij in Duitsland gehouden werd en niet in Utrecht.
Danny: als er een groep FOK!kers in de Stairway zit dan wordt er toch ook niet direct gesproken van een vijandelijke invasie?!
Inmiddels weigert Danny verdere userdata af te staan, het RLS subforum blijft voorlopig beperkt geopend.
Hmm waar woon je eigenlijk? (plaats)quote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Al iets bekend over een eventueel vervolg op TBO? (heb me nog niet ingelezen)
Hier gaat het prima, helaas nog steeds geen nieuwe baan maar ben lekker aan het rommelen met de Wii en daarom ook niet zo vaak meer online hier op FOK!
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Al iets bekend over een eventueel vervolg op TBO? (heb me nog niet ingelezen)
Hier gaat het prima, helaas nog steeds geen nieuwe baan maar ben lekker aan het rommelen met de Wii en daarom ook niet zo vaak meer online hier op FOK!
Je laat je muts zien?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
Mensen, ik moet nu even weg dus het was ff kort maar krachtig, ik laat straks nog wel even mijnzien
![]()
Dat hoort jaquote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stuur jij foto's dan als je daar een PM verzoek voor krijgt?!
Gezicht, neus??? is goed hoor Bongquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
Mensen, ik moet nu even weg dus het was ff kort maar krachtig, ik laat straks nog wel even mijnzien
![]()
Dit verdient eigenlijk gewoon een eigen topic.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef Leandra het volgende:
Ik voeg de delen 1 en 2 ook wel ff toe....... anders slaat deel 3 in de OP helemaal nergens op
[..]
[..]
Ja, maar wel met bijbehorende bazenOP, anders faalt 't jammerlijk en daar is 't te goed voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk gewoon een eigen topic.
Nou, ik kan dr wel een paar voor je verzinnenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef Dementor het volgende:
Ik ben gewoon nog niet helemaal tevreden he, zoek al meteen naar een nieuwe uitdaging.
Does Baas dan Pietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar wel met bijbehorende bazenOP, anders faalt 't jammerlijk en daar is 't te goed voor.
Neuh ik faal daar hard in, Ian of Lea of een andere baas moet je hebben.quote:
Ik ga zo de witte was doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, ik kan dr wel een paar voor je verzinnen
Nah, het is een onder ons dolletje en dat moet zo blijven.... on need to know basis onlyquote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk gewoon een eigen topic.
Caro?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh ik faal daar hard in, Ian of Lea of een andere baas moet je hebben.
As fas as I know is blauw baas dus be my guest.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar wel met bijbehorende bazenOP, anders faalt 't jammerlijk en daar is 't te goed voor.
Ik ben een Mietje ...ik ben een Mietjequote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het is een onder ons dolletje en dat moet zo blijven.... on need to know basis only
En voor teruglezende mietjes natuurlijk![]()
CarO, Noek en buuf zijn 't bazentrio. Maar das logischquote:
Heul.....en ook logisch is dat als je de bal hebt dat je dan scoort...logischquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
CarO, Noek en buuf zijn 't bazentrio. Maar das logisch.
Precies, als je niet schiet kan je ook niet scorenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
Heul.....en ook logisch is dat als je de bal hebt dat je dan scoort...logisch
Maar gewoon scoren praten ze niet over na.... alleen de doelpunten die bijna niet gemaakt zouden zijn blijven tot de verbeelding spreken.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heul.....en ook logisch is dat als je de bal hebt dat je dan scoort...logisch
Komt goed, momentje.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zonder doel ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, als je niet schiet kan je ook niet scoren
Never mind de rode sok!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, das wel heel goed geregeld.... 1 klein hintje en de was wordt gedaan
Ik denk niet dat 'm dat veel interesseert.quote:
hij heeft wel meer niet doorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'm dat veel interesseert.
Sterker nog, toen ie eerder nog thuis was, was altijd alle was weg als ik thuis kwam. En het bed opgemaakt, vaatwas opgeruimd, voor de beestjes gezorgd en al met het eten gestart, enz.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, das wel heel goed geregeld.... 1 klein hintje en de was wordt gedaan
Succes, het zal wel teringdruk zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er vandoor.... ik geloof dat we nog even naar de stad gaan om kerstcadeautjes te kopen, want daar is het de afgelopen weken dus helaas niet van gekomen.
* Schopt......quote:Op woensdag 23 december 2009 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet nog even naar het dorp (ja, zo noemen wij ons winkelcentrum hier) voor een paar laatste dingetjes, maar ik ben al vanaf half 6 vanmorgen aan het rondhollen en ben moe
![]()
Kan iemand me een schop onder mijn kont komen geven, zodat ik toch nog van mijn stoel kom?
FF bukken Deisquote:Op woensdag 23 december 2009 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet nog even naar het dorp (ja, zo noemen wij ons winkelcentrum hier) voor een paar laatste dingetjes, maar ik ben al vanaf half 6 vanmorgen aan het rondhollen en ben moe
![]()
Kan iemand me een schop onder mijn kont komen geven, zodat ik toch nog van mijn stoel kom?
Schip kan net zo goed, ik woon aan de Oude Maas, scheelt me weer parkeergeldquote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
FF bukken Deis[ afbeelding ]
Kut er stond schip
Ga nouquote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schip kan net zo goed, ik woon aan de Oude Maas, scheelt me weer parkeergeld
Tjuuussssquote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, ik ga de trossen los gooien![]()
[ afbeelding ]
Even dat TFT gebeuren gelezen maar heb geen flauw benul waar dat allemaal over gaatquote:
Het is ook een Hersenspinseltje...maar wel een leukequote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even dat TFT gebeuren gelezen maar heb geen flauw benul waar dat allemaal over gaatLijkt meer op een hoax
Wel érg origineel bedachtquote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is ook een Hersenspinseltje...maar wel een leuke
Ghehehequote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel érg origineel bedachtIk moest toch even goed lezen wat er stond dus eerst nam ik het wel serieus
![]()
Ik noem Wijchen het Dorpquote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik noem het centrum hier ook het dorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |