quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Leandra het volgende:
-Update- Oorlogsverklaring door FOK! RLS in Duits restaurant.
De als onschuldige meeting verklaarde bezetting van een Duits restaurant is volledig uit de hand gelopen.
FOK! eigenaar Danny wilde zelf naar het restaurant komen om met de FOK! RLS users tot een overeenkomst te komen maar door ernstige sneeuwval is dit niet gelukt.
Hierdoor waren tevens de telefoonlijnen uitgevallen, aldus Danny van FOK!
Een speciaal team van TFT (Technology Felony Taskforce) heeft geprobeerd de bezetters te bereiken en zijn daar ook niet in geslaagd, Harm-Dirk Maes bij Ittersum van PACman heeft ook een poging gewaagd en is sindsdien niet meer teruggezien, er zijn berichten dat hij als gijzelaar door de FOK! RLS groep wordt vastgehouden.
Opvallend is wel dat de diverse supermarkten in de regio dagelijks goederen afleveren bij het restaurant en dit doen in vrachtwagens waar een Pacman poppetje aan de binnenspiegel bungelt.
De leveranciers weigeren commentaar te geven, één anonieme bron had het over een oorlogsverklaring van iemand waarvan hij dacht dat het zijn vriend was. De enorme teleurstelling bij deze anonieme bron gold vooral het feit dat zijn "vriend" opdracht had gegeven zijn champagnekelder leeg te halen, dit wegens gebrek aan champagne bij de locale winkeliers.
De anonieme bron wil er verder niets over kwijt, zegt vooral ernstig teleur gesteld te zijn in het verraad van zijn maatje, en dat na al hun gezamenlijke nachtelijke avonturen en de door hem betaalde dames van plezier.
Vooralsnog ziet het er naar uit dat de FOK! RLS meeting tot na de jaarwisseling zal duren, en ze niets tekort komen, om te voorkomen dat zaken escaleren wordt het leger op z'n vroegst na 6 januari ingezet.
Ik was de eerste die vandaag weer mocht rijden in Apeldoorn.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Opgehaald of had het CBR in Apeldoorn geen examenstop meer?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was de eerste die vandaag weer mocht rijden in Apeldoorn.
Vanmorgen mocht men de weg nog niet op.
Maar goed nu is het zaak om alles te versterken.
Owquote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd, Dementor!
En die cappuccino milkshake van de Mac smaakt amper naar cappuccino.
Dat is een crappuccino.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd, Dementor!
En die cappuccino milkshake van de Mac smaakt amper naar cappuccino.
Alsof het niets is!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
Zo.... rijbewijs gehaald.
Ja,in mijn hoofd zijn jullie erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tanken bij de Mac??? Waar rijdt jouw auto op?? Cola? Milkshakes??
Oh wacht.... frituurvet natuurlijk![]()
Even samenvatting in OP aubquote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Details volgen later.
Doet Tanja Niemijer ook mee?
Het is wel leuk maar mijn werk is een nog grotere uitdaging.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alsof het niets is!!![]()
Gefeliciteerd!!![]()
Ik heb 'm vorige week gekocht toen ik ging maclunchen met een collega, maar alleen in de laatste slok zat een zweem cappuccino. Maar misschien had ik een Macslukte, dat kan ook zomaar hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is wel leuk maar mijn werk is een nog grotere uitdaging.
Maar jij kunt het ook, als je maar geen hit van Johan opzet.
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Dementor het volgende:
Zo.... rijbewijs gehaald.
Ha maak daar maar wat meer van.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het komt bij mij ook wel goed.
Ik denk altijd maar, elke janboerensnol kan d'r rijbewijs halen, en dan zou ik het niét kunnen?![]()
Niet om jouw prestatie van formaat te demoniseren natuurlijkIn 1x trouwens?
Dankje Meraquote:
Ik kom nooit bij de mac....nahhaaa....bijna nooit maar dit vond ik dan weer een feestelijke reden om er langs te gaan......dan maar nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige week gekocht toen ik ging maclunchen met een collega, maar alleen in de laatste slok zat een zweem cappuccino. Maar misschien had ik een Macslukte, dat kan ook zomaar hoor.
Ook bedankt Laysaquote:
Ik heb van onze correspondent begrepen dat nog niet duidelijk uit welke FOK! RLS gebruikers de groep bestaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Details volgen later.
Doet Tanja Niemijer ook mee?
Hej Pietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gefeli Dementor, nice.
Hoi Bong.
Jep, ondanks het ontbreken van fatsoenlijke streams toch gezellig hierquote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
Hej Piet
Nog steeds op je vaste stekkie als mod zie ik?
t zou pas echt lollig worden als ze hun nek braken over de chuba chuba lolly pops van ruud de wildquote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
grappig: Santa Run op Q-music. Paar duizend mensen in harte Rotterdam die een rondje rennen in kerstmannenpak![]()
Zou er ergens een live stream zijn?
Al iets bekend over een eventueel vervolg op TBO? (heb me nog niet ingelezen)quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, ondanks het ontbreken van fatsoenlijke streams toch gezellig hier. Hoeist met jou
?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Leandra het volgende:
A Dutch action group that calls itself FOK! RLS seized a German restaurant today.
The group was founded on a Dutch forum website called "FOK!"
Owner Danny says he has nothing to do with this specific sub forum and had no idea they were planning anything else than an innocent meeting, which was discussed openly on the RLS sub forum.
The sub forum was closed immediately and user data were handed over to the Dutch national security department.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:35 schreef Leandra het volgende:
-Update- Midden-Duitsland, zaterdag 19 december 2009
De actiegroep die gisteren een restaurant in midden-Duitsland heeft bezet lijkt nog steeds ongrijpbaar.
Na onderzoek van het TFT (Technological Felony Taskforce), de opvolger van het in opspraak geraakte CRT (Cyber Recherche Team), is gebleken dat de leden van deze FOK! RLS groep nog niet allemaal bekend zijn, aldus woordvoerster Ursula Simons-Bovendijk.
Ook andere instanties hebben zich inmiddels gericht op het achterhalen van de identiteiten van de leden van deze FOK! RLS actiegroep.
Wij spraken met Harm-Dirk Maes bij Ittersum van het bedrijf Protect Against Crime Management, bij het grote publiek beter bekend als PACMan, en volgens Harm-Dirk is het ronduit schokkend dat een groep die als doel het omver werpen van de Duitse staat heeft, juist jongerenforum FOK! heeft gebruikt als medium, dit vooral omdat de gemiddelde leeftijd van de leden van de actiegroep ongeveer 35 blijkt te zijn. Volgens Harm-Dirk is het vooral een blamage dat een FOK! gebruiker die als tag "übermamamodadmindinges" heeft een van de leden van de actiegroep blijkt te zijn.
Een van de jongste actiegroepleden, die in het verleden de inmiddels dubieuze tag "Schnitzel" gebruikte, lijkt vooralsnog de inside-man te zijn, ook de invloed van een van de andere actiegroepleden die beduidend jonger is dan de rest lijkt vooralsnog groter dan gedacht, zijn bijnaam "crisismod" doet het ergste vermoeden.
FOK! eigenaar Danny zegt nog steeds niet beter te weten dan dat het om een onschuldige meeting ging, zoals wel vaker voorkomt tussen users van de diverse subfora.
Het verschil met deze meeting is slechts dat hij in Duitsland gehouden werd en niet in Utrecht.
Danny: als er een groep FOK!kers in de Stairway zit dan wordt er toch ook niet direct gesproken van een vijandelijke invasie?!
Inmiddels weigert Danny verdere userdata af te staan, het RLS subforum blijft voorlopig beperkt geopend.
Hmm waar woon je eigenlijk? (plaats)quote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Al iets bekend over een eventueel vervolg op TBO? (heb me nog niet ingelezen)
Hier gaat het prima, helaas nog steeds geen nieuwe baan maar ben lekker aan het rommelen met de Wii en daarom ook niet zo vaak meer online hier op FOK!
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Al iets bekend over een eventueel vervolg op TBO? (heb me nog niet ingelezen)
Hier gaat het prima, helaas nog steeds geen nieuwe baan maar ben lekker aan het rommelen met de Wii en daarom ook niet zo vaak meer online hier op FOK!
Je laat je muts zien?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
Mensen, ik moet nu even weg dus het was ff kort maar krachtig, ik laat straks nog wel even mijnzien
![]()
Dat hoort jaquote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stuur jij foto's dan als je daar een PM verzoek voor krijgt?!
Gezicht, neus??? is goed hoor Bongquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
Mensen, ik moet nu even weg dus het was ff kort maar krachtig, ik laat straks nog wel even mijnzien
![]()
Dit verdient eigenlijk gewoon een eigen topic.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef Leandra het volgende:
Ik voeg de delen 1 en 2 ook wel ff toe....... anders slaat deel 3 in de OP helemaal nergens op
[..]
[..]
Ja, maar wel met bijbehorende bazenOP, anders faalt 't jammerlijk en daar is 't te goed voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk gewoon een eigen topic.
Nou, ik kan dr wel een paar voor je verzinnenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:12 schreef Dementor het volgende:
Ik ben gewoon nog niet helemaal tevreden he, zoek al meteen naar een nieuwe uitdaging.
Does Baas dan Pietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar wel met bijbehorende bazenOP, anders faalt 't jammerlijk en daar is 't te goed voor.
Neuh ik faal daar hard in, Ian of Lea of een andere baas moet je hebben.quote:
Ik ga zo de witte was doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, ik kan dr wel een paar voor je verzinnen
Nah, het is een onder ons dolletje en dat moet zo blijven.... on need to know basis onlyquote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit verdient eigenlijk gewoon een eigen topic.
Caro?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh ik faal daar hard in, Ian of Lea of een andere baas moet je hebben.
As fas as I know is blauw baas dus be my guest.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar wel met bijbehorende bazenOP, anders faalt 't jammerlijk en daar is 't te goed voor.
Ik ben een Mietje ...ik ben een Mietjequote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het is een onder ons dolletje en dat moet zo blijven.... on need to know basis only
En voor teruglezende mietjes natuurlijk![]()
CarO, Noek en buuf zijn 't bazentrio. Maar das logischquote:
Heul.....en ook logisch is dat als je de bal hebt dat je dan scoort...logischquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
CarO, Noek en buuf zijn 't bazentrio. Maar das logisch.
Precies, als je niet schiet kan je ook niet scorenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
Heul.....en ook logisch is dat als je de bal hebt dat je dan scoort...logisch
Maar gewoon scoren praten ze niet over na.... alleen de doelpunten die bijna niet gemaakt zouden zijn blijven tot de verbeelding spreken.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heul.....en ook logisch is dat als je de bal hebt dat je dan scoort...logisch
Komt goed, momentje.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zonder doel ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, als je niet schiet kan je ook niet scoren
Never mind de rode sok!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, das wel heel goed geregeld.... 1 klein hintje en de was wordt gedaan
Ik denk niet dat 'm dat veel interesseert.quote:
hij heeft wel meer niet doorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'm dat veel interesseert.
Sterker nog, toen ie eerder nog thuis was, was altijd alle was weg als ik thuis kwam. En het bed opgemaakt, vaatwas opgeruimd, voor de beestjes gezorgd en al met het eten gestart, enz.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, das wel heel goed geregeld.... 1 klein hintje en de was wordt gedaan
Succes, het zal wel teringdruk zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef Leandra het volgende:
En ik ben er vandoor.... ik geloof dat we nog even naar de stad gaan om kerstcadeautjes te kopen, want daar is het de afgelopen weken dus helaas niet van gekomen.
* Schopt......quote:Op woensdag 23 december 2009 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet nog even naar het dorp (ja, zo noemen wij ons winkelcentrum hier) voor een paar laatste dingetjes, maar ik ben al vanaf half 6 vanmorgen aan het rondhollen en ben moe
![]()
Kan iemand me een schop onder mijn kont komen geven, zodat ik toch nog van mijn stoel kom?
FF bukken Deisquote:Op woensdag 23 december 2009 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet nog even naar het dorp (ja, zo noemen wij ons winkelcentrum hier) voor een paar laatste dingetjes, maar ik ben al vanaf half 6 vanmorgen aan het rondhollen en ben moe
![]()
Kan iemand me een schop onder mijn kont komen geven, zodat ik toch nog van mijn stoel kom?
Schip kan net zo goed, ik woon aan de Oude Maas, scheelt me weer parkeergeldquote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
FF bukken Deis[ afbeelding ]
Kut er stond schip
Ga nouquote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schip kan net zo goed, ik woon aan de Oude Maas, scheelt me weer parkeergeld
Tjuuussssquote:Op woensdag 23 december 2009 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, ik ga de trossen los gooien![]()
[ afbeelding ]
Even dat TFT gebeuren gelezen maar heb geen flauw benul waar dat allemaal over gaatquote:
Het is ook een Hersenspinseltje...maar wel een leukequote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Even dat TFT gebeuren gelezen maar heb geen flauw benul waar dat allemaal over gaatLijkt meer op een hoax
Wel érg origineel bedachtquote:Op woensdag 23 december 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is ook een Hersenspinseltje...maar wel een leuke
Ghehehequote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel érg origineel bedachtIk moest toch even goed lezen wat er stond dus eerst nam ik het wel serieus
![]()
Ik noem Wijchen het Dorpquote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik noem het centrum hier ook het dorp
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Omdat jij in een grotere plaats woont.
Hierzo ookquote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik noem het centrum hier ook het dorp
Ik zeg nietsquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef Laysa het volgende:
Het is Harry's derde jaar op Zweinstein. Een gevaarlijke massamoordenaar, Sirius Black, is ontsnapt uit de Azkaban gevangenis en iedereen is ervan overtuigd dat hij eropuit is om Harry te vermoorden. Terwijl hij leert om te gaan met de Dementors die naar Zweinstein zijn gestuurd om de school te beschermen
Jij wel gok ik?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ken jij ook mensen uit Wijchen die Molenaar heten???
Wijchen is ietwat groter dan Volendamquote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ken jij ook mensen uit Wijchen die Molenaar heten???
Hoeveel inwoners hebben ze daar dan ong.??quote:Op woensdag 23 december 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wijchen is ietwat groter dan Volendam![]()
En daarbij...ik woon heel niet in wijchen...ik had ook best andere dorpen kunnen noemen die inmiddels ge-annexeerd zijn![]()
maar omwille van noemde ik dit dorp
Omdat het het oudste stuk bebouwde kom is en andere wijken heel lang "de nieuwbouw" zijn geweest? (tot er weer een volgende nieuwbouw kwam)quote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier noemen ze het ''De oude kom'' vraag me niet waarom....
Precies!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het het oudste stuk bebouwde kom is en andere wijken heel lang "de nieuwbouw" zijn geweest? (tot er weer een volgende nieuwbouw kwam)
Mietje aanwezigquote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het is een onder ons dolletje en dat moet zo blijven.... on need to know basis only
En voor teruglezende mietjes natuurlijk![]()
Ja, pas maar op!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef Laysa het volgende:
Het is Harry's derde jaar op Zweinstein. Een gevaarlijke massamoordenaar, Sirius Black, is ontsnapt uit de Azkaban gevangenis en iedereen is ervan overtuigd dat hij eropuit is om Harry te vermoorden. Terwijl hij leert om te gaan met de Dementors die naar Zweinstein zijn gestuurd om de school te beschermen
Excuses als mijn aanname op vooroordelen is gebaseerd, maar ik had jou ouder geschat dan ik nu denk dat je bentquote:
24.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Excuses als mijn aanname op vooroordelen is gebaseerd, maar ik had jou ouder geschat dan ik nu denk dat je bent
Ik dacht dat jij 30+ wasquote:
Nee dank je, ik sla een rondje overquote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef KRIBBET het volgende:
Tarzan Voorbind Penis
* Poef....zomaar...ineensquote:Op woensdag 23 december 2009 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij 30+ was
Maar dat had ik laatst ook met Ruud, die bleek ineens veel ouder te zijn.
K had daarnet een broodje garnalen met peper en een beetje cocktailsaus.....quote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kilo mosselen en een gerookte Noorse (want die zijn lekker vet) makreel voor strakkies![]()
Jammiequote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kilo mosselen en een gerookte Noorse (want die zijn lekker vet) makreel voor strakkies![]()
Obelisken.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Dementor, let je een beetje op voor gedenknaalden?
Hier sbs6quote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Hier staat HP and the halfblood prince op
Morgen mijn bestelling bij de visboer ophalen, lekker garnalen voor bij het gourmetten, die ik dan eerst een tijdje in de marinade laat staan, zalm en tonijnquote:Op woensdag 23 december 2009 20:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K had daarnet een broodje garnalen met peper en een beetje cocktailsaus.....Ze waren lekker groot trouwens.(makkelijker pellen...)
Hij had het over iets krijgen...of leasen..das me ontschotenquote:
Ik heb geen zin om het terug te gaan zoeken, maar krijgen is altijd leukquote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij had het over iets krijgen...of leasen..das me omtschoten
Is je lekkere Griekse logée er al, hoe heet hij ook alweer, Adonis?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef FANN het volgende:
![]()
Gefeliciteerd Bolle !
en geen brokken maken in het nieuwe jaar
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef FANN het volgende:![]()
Gefeliciteerd Bolle !
en geen brokken maken in het nieuwe jaar
Hij is zo gay als een deurquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Toch raar he dat degene die gay klinkt het niet is
Alhoewel...
Of polkabrokkenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat klinkt dat onsmakelijk...tenzij je speculaasbrokken bedoeld
Jij ook fijne dagen Fannquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef FANN het volgende:
Prettige Feetsdagen allemaal en tot het nieuwe jaar !
nog even en hij heet Papadopoulos van zijn achternaamquote:Op woensdag 23 december 2009 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je lekkere Griekse logée er al, hoe heet hij ook alweer, Adonis?
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen mijn bestelling bij de visboer ophalen, lekker garnalen voor bij het gourmetten, die ik dan eerst een tijdje in de marinade laat staan, zalm en tonijn
Dat is lastig zoeken.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nog even en hij heet Papadopoulos van zijn achternaam![]()
100 % waar maar die naam is net zoiets als Jansen of de Boer hier
er is een speciaal telefoonboek met Papadopoulos zo vaak komt hij voor
misschien, kweetnogniet krijg het druk...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook fijne dagen Fann![]()
Je komt toch nog wel langs voordat het 2010 is?
Jij ook fijne dagen, enne papaknoopielos is dat je vriend???quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien, kweetnogniet krijg het druk...
dus voor de zekerheid wens ik iedereen Nu maar vast een bladiebladiebla enzo![]()
Ik dacht Lamopoelos.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nog even en hij heet Papadopoulos van zijn achternaam![]()
100 % waar maar die naam is net zoiets als Jansen of de Boer hier
er is een speciaal telefoonboek met Papadopoulos zo vaak komt hij voor
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij ook fijne dagen, enne papaknoopielos is dat je vriend???
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij ook fijne dagen, enne papaknoopielos is dat je vriend???
Oke,quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
papaknoopielos![]()
nee neef van mijn man
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
papaknoopielos![]()
nee neef van mijn man
Het potje met al zijn schroeven staat in een potje op de kast, hij is er zo trots opquote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoe is t met je man afgelopen vandaag???Paar kilo lichter zonder al dat ijzer???
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het potje met al zijn schroeven staat in een potje op de kast, hij is er zo trots op
ik dacht al wie zou erover beginnenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eén bonk inteelt, dat Griekeland
Wel leuk, hoe die oude cultuur daar zo voortleeft.quote:
Ik heb mijn schroefjes ook nog die ooit in mijn vinger zatenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het potje met al zijn schroeven staat in een potje op de kast, hij is er zo trots op
Tsja, jij zou er iets aan kunnen doen, ware het niet dat je frigide bent vaak hoofdpijn hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht al wie zou erover beginnen![]()
Ja die is aardig uitgewerkt, hij heeft flink wat last van napijnquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ruggeprik is zeker nog niet helemaal uitgewerkt
Het verschil is dat ze in Griekenland niet de 3 Jees hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht al wie zou erover beginnen![]()
het is gewoon een tweede volendam daar echt hoor![]()
geintje annie
Waar heeft hij pijn?? Ik heb weleens gehoord dat na een ruggeprik vaak hoofdpijn, of pijn in je benen optreedt...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is aardig uitgewerkt, hij heeft flink wat last van napijn
I love them..quote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze in Griekenland niet de 3 Jees hebben.
Godzijdank
Hij heeft botpijn in de enkel, daar zijn een stuk of 8 schroeven in verschillende maten uitgehaald.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Waar heeft hij pijn?? Ik heb weleens gehoord dat na een ruggeprik vaak hoofdpijn, of pijn in je benen optreedt...
Daar schrijf je het met een Gquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze in Griekenland niet de 3 Jees hebben.
Godzijdank
Ja das ook niet niks...hoop dat t snel overgaat...ff extra lief zijn jij he??quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft botpijn in de enkel, daar zijn een stuk of 8 schroeven in verschillende maten uitgehaald.
Over die andere dingen heeft hij nog niet geklaagd, ik vind het ook wel even welletjes zo
Sorry Annie, maar ik vind die hele paling-pop geen zak aanquote:
Ik vind 'fan zijn' sowieso meer iets voor bakvissenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry Annie, maar ik vind die hele paling-pop geen zak aan![]()
Een vriendin van mij is ook zwaar fan, ook van Jan Smit en Nick en Simon, ik kan er niets mee
hahaha hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, t komt mijn strot ook weleens uit,quote:Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry Annie, maar ik vind die hele paling-pop geen zak aan![]()
Een vriendin van mij is ook zwaar fan, ook van Jan Smit en Nick en Simon, ik kan er niets mee
Ik ben altijd lief en nu een beetje extra, maar mannen kunnen soms zo zielig doen als ze iets mankerenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja das ook niet niks...hoop dat t snel overgaat...ff extra lief zijn jij he??
Ja dat vond ik ook toen ik het tikte, maar had geen zin het nog te veranderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'fan zijn' sowieso meer iets voor bakvissen
Mwah, beetje maarquote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
volgens mij beginnen de namen daar niet met de J, dus heb je de 3G's
Ja, flauw
Ach verschrikkelijk kleinzerig zijn ze, en als ik een keer ziek ben, staat de hele wereld hier stil, zodat je met een half lijf maar weer allerlei dingen gaat doen...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief en nu een beetje extra, maar mannen kunnen soms zo zielig doen als ze iets mankeren![]()
Dat wordt weer lachen vanavond met het tanden poetsen
die heb ik ook gezien, met de 'oudere mevrouw' met haar sjaaltje die verontwaardigd was omdat ze niet genoeg aandacht kreegquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook toen ik het tikte, maar had geen zin het nog te veranderen.
Het is echt zo'n SBS6-malloten-programma-naam.
Ik zag laatst dat mens die 'fan' van Thomas Berge was, ik pieste weer bijna in mijn broek van het lachen
Ach zitten wel aardige liedjes bij, maar ik ben niet zon palingpop-fan als jullie denken hoor....Geef mij Guns 'n roses maar of iets dergelijks....quote:
Jaja, nu terugkrabbelenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach zitten wel aardige liedjes bij, maar ik ben niet zon palingpop-fan als jullie denken hoor....Geef mij Guns 'n roses maar of iets dergelijks....
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die is aardig uitgewerkt, hij heeft flink wat last van napijn
is je makreeltje al op ???quote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vooruit maar, omdat het bijna kerst is![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Was al bang dat je ons vergeten was
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde van de week deze weer op de radio![]()
Ik had je helemaal nog niet gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Ik heb een heel hekwerk van titanium in mijn rug zittenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn schroefjes ook nog die ooit in mijn vinger zaten
He bahquote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
natuurlijk niet even heftige rottijd achter de rug maar het gaat weer
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
natuurlijk niet even heftige rottijd achter de rug maar het gaat weer
Jij dus niet bedanktquote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had je helemaal nog niet gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Als het er niet uitgehaald wordt telt het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb een heel hekwerk van titanium in mijn rug zittenWie kan daar overheen of heb ik gewonnen
![]()
Zal is een rontgenfoto opzoeken.
De eerste keer dat ik hem hoorde dacht ik echt dat ik het niet goed hoordequote:
Tnxquote:
Dat is ie toch ookquote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon zo kerstachtig![]()
Aaaaaaaaaaaaaah....je bent dus buigzaamquote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb een heel hekwerk van titanium in mijn rug zittenWie kan daar overheen of heb ik gewonnen
![]()
Zal is een rontgenfoto opzoeken.
Hey (sorry ff klef maar heb Laysa ook niet veel gesproken) lieverdje van mequote:
Je kan je verhaal altijd hier kwijt of gewoon lekker doen of je neus bloedtquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Als het er niet uitgehaald wordt telt het niet
KoesKoesKusjeKroelquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey (sorry ff klef maar heb Laysa ook niet veel gesproken) lieverdje van me![]()
Nou heb de laatste tijd nogal veel gezeur met mijn ex, die wil de kinderen steeds minder waardoor ik in de problemen kom met oppas en mijn werk en mijn kinderen het mag uitleggen, en verleden week vertelde hij me doodleuk nou het staat niet op papier dus ik hoef niet pfffff (was Laysa bij) en verleden week had ik het er even mee gehad, en toen tot overmaat van ramp zaten er donderdag twee collega's uit Ijsselmuiden in de auto, ongeluk, 1 zwaar gewond ander overleden toen had ik het echt even gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan je verhaal altijd hier kwijt of gewoon lekker doen of je neus bloedt
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaah....je bent dus buigzaam
tough luckquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat gaat er nooit meer uit,kan niet tegen me verlies
Hey Teuntjequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou heb de laatste tijd nogal veel gezeur met mijn ex, die wil de kinderen steeds minder waardoor ik in de problemen kom met oppas en mijn werk en mijn kinderen het mag uitleggen, en verleden week vertelde hij me doodleuk nou het staat niet op papier dus ik hoef niet pfffff (was Laysa bij) en verleden week had ik het er even mee gehad, en toen tot overmaat van ramp zaten er donderdag twee collega's uit Ijsselmuiden in de auto, ongeluk, 1 zwaar gewond ander overleden toen had ik het echt even gehad
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen in de heupen zit nog wat beweging
![]()
[ afbeelding ]
Kan begrijpen dat je er ff doorheen zat, niet niks allemaal....quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou heb de laatste tijd nogal veel gezeur met mijn ex, die wil de kinderen steeds minder waardoor ik in de problemen kom met oppas en mijn werk en mijn kinderen het mag uitleggen, en verleden week vertelde hij me doodleuk nou het staat niet op papier dus ik hoef niet pfffff (was Laysa bij) en verleden week had ik het er even mee gehad, en toen tot overmaat van ramp zaten er donderdag twee collega's uit Ijsselmuiden in de auto, ongeluk, 1 zwaar gewond ander overleden toen had ik het echt even gehad
Met mij komt het wel goed, en met mijn kindjes ook hoe dan ook, maar tnxquote:
Daar, in dat dorp, woont zo ongeveer de helft van mijn familie, was er vandaag nog maar heb er niets over gehoordquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]tot overmaat van ramp zaten er donderdag twee collega's uit Ijsselmuiden in de auto, ongeluk, 1 zwaar gewond ander overleden toen had ik het echt even gehad
Tnxquote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan begrijpen dat je er ff doorheen zat, niet niks allemaal....![]()
Ik twijfel er ook niet aan dat het goed komt, maar het is evengoed vervelendquote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Met mij komt het wel goed, en met mijn kindjes ook hoe dan ook, maar tnx
Das ook niet niks Kribbet....quote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Je weet mij altijd te vinden hé!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Heb ik nu wel gewonnen???quote:
Ik weet ook niet of ze daar wonen, maar werken daar, zij ging altijd met openbaar vervoer maar die reed niet door de sneeuw, dus reed met een collega mee, zij is uit Paramaribo en inmiddels terug naar thuisland, hij kwam maandag uit het ziekenhuis (wat eigenlijk nog niet mocht maar hij moest en zou naar de herdenking) en is geestelijk kapot (ja schuldgevoel enzo). maar zij had een relatie met iemand die bij mij op kantoor werkt dus wij moesten hem weer opvangen pff en een grote vent zien intorten is echt geen pretje (ik ken hem al 12 jaar)quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar, in dat dorp, woont zo ongeveer de helft van mijn familie, was er vandaag nog maar heb er niets over gehoord![]()
En dat gaat daar meestal als een lopen vuurtje
Yep altijdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je weet mij altijd te vinden hé!!!!
Latersssssquote:
Ik was gisteren bij de kapperquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef Dementor het volgende:
Oja gister zijn we naar Hairspray geweest.
Vaak een samenloop van omstandigheden waarbij je achteraf denkt "Had ik maar niet" of "Was ik maar niet"quote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ze daar wonen, maar werken daar, zij ging altijd met openbaar vervoer maar die reed niet door de sneeuw, dus reed met een collega mee, zij is uit Paramaribo en inmiddels terug naar thuisland, hij kwam maandag uit het ziekenhuis (wat eigenlijk nog niet mocht maar hij moest en zou naar de herdenking) en is geestelijk kapot (ja schuldgevoel enzo). maar zij had een relatie met iemand die bij mij op kantoor werkt dus wij moesten hem weer opvangen pff en een grote vent zien intorten is echt geen pretje (ik ken hem al 12 jaar)
ja ach het leven is keihard wat dat aangaatquote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vaak een samenloop van omstandigheden waarbij je achteraf denkt "Had ik maar niet" of "Was ik maar niet"
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Waar heeft hij pijn?? Ik heb weleens gehoord dat na een ruggeprik vaak hoofdpijn, of pijn in je benen optreedt...
Jij wel bij Hairspray?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar deed je vast geen dansjes?
Hoi Coos, gaat het iets beter met je arm?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer hierboven op dat plaatje van Gert krijgt ook net een ruggeprik.
Ach lieverd, wat ellendig voor je. Hoe kan een vader zijn kinderen nou minder willen zien en ondertussen zit jij met de ellende, de gevolgen en nog erger je kinderen die je uit moet leggen dan ze nog maar minder naar papa gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
That's the spiritquote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Jee Kribbet, wat heb jij uitgespookt dat je een halve ijzermijn in je hebt?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ja lig je lekker Deissy?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Omg ik lig weer in mijn eentje te posten
Je ligtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Omg ik lig weer in mijn eentje te posten
Tja nieuwe vriendin, nu ook zwanger en geen ruggegraat, ach pff weet je ik vind altijd wel een oplossing (ik heb gelukkig een fantastische moeder en die woont 4 verdiepingen onder me) maar inderdaad de oudste heeft het een beetje door en ja die gaat dwars liggen daar, krijg je dat gezeur weer en uitleggen helpt niet want dat kind moet alles maar begrijpen, en daar heb ik het het moeilijkst mee dat die kinderen er mee zitten, vang het maar op maar goed ook dat komt wel weer in orde en ik wil ook niet zeuren erover want er zijn er die het nog erger hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach lieverd, wat ellendig voor je. Hoe kan een vader zijn kinderen nou minder willen zien en ondertussen zit jij met de ellende, de gevolgen en nog erger je kinderen die je uit moet leggen dan ze nog maar minder naar papa gaan.
En wat een drama dat ongeluk.
Sterkte ermee
Waarom?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik met mijn goedheid en interesse praat ook vaak tegen de muur.![]()
quote:
Bij mij praten de lantaarnpalen zelfs terugquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom?...Of praten de muren bij jou wel terug
Moet ze even aan KRIBBET vragen hoe die dat doetquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja nieuwe vriendin, nu ook zwanger en geen ruggegraat,
Ninja-edit Tuinfluiterquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet ze even aan KRIBBET vragen hoe die dat doet
Natuurljk, er zijn altijd mensen die het erger en zwaarder hebben, maar dit is jouw probleem en daar moet he mee weg zien te komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja nieuwe vriendin, nu ook zwanger en geen ruggegraat, ach pff weet je ik vind altijd wel een oplossing (ik heb gelukkig een fantastische moeder en die woont 4 verdiepingen onder me) maar inderdaad de oudste heeft het een beetje door en ja die gaat dwars liggen daar, krijg je dat gezeur weer en uitleggen helpt niet want dat kind moet alles maar begrijpen, en daar heb ik het het moeilijkst mee dat die kinderen er mee zitten, vang het maar op maar goed ook dat komt wel weer in orde en ik wil ook niet zeuren erover want er zijn er die het nog erger hebben
Beetje ziek geweest waardoor de tussenwervels waren aangetast (bijna verdwenen) nu kan ik weer recht op staan en nog lopen ookquote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jee Kribbet, wat heb jij uitgespookt dat je een halve ijzermijn in je hebt?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurljk, er zijn altijd mensen die het erger en zwaarder hebben, maar dit is jouw probleem en daar moet he mee weg zien te komen.
Maar met jouw instelling en de hulp van je moeder gaat het je wel lukken.
Titanium erin, meerdere schroeven en een hoop bot uit de heup en donorbot en klaar is Kribbetquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Moet ze even aan KRIBBET vragen hoe die dat doet
Ja stukken beterquote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi Coos, gaat het iets beter met je arm?
Jemig!! En dan dacht ik dat ik een hoop ijzer had in mijn been.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Beetje ziek geweest waardoor de tussenwervels waren aangetast (bijna verdwenen) nu kan ik weer recht op staan en nog lopen ook
Ik vind het rot voor je maar het is toch maar goed en knap wat ze kunnen tegenwoordig, ik bedoel als je ermee kunt lopenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Titanium erin, meerdere schroeven en een hoop bot uit de heup en donorbot en klaar is Kribbet
Sjeesus....maar goed dat je weer kan rondlopen en fietsenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Beetje ziek geweest waardoor de tussenwervels waren aangetast (bijna verdwenen) nu kan ik weer recht op staan en nog lopen ook
Man man, wat moet je een pijn gehad hebben, kan bijna niet andersquote:Op woensdag 23 december 2009 22:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Titanium erin, meerdere schroeven en een hoop bot uit de heup en donorbot en klaar is Kribbet
Ik ff nieuwsgierig, wat had je?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje pijn, maar da's mijn eigen schuld
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik gisteren in de sauna probeerde te zwemmen (het zwembad bij de sauna, niet in de sauna zelf) moet dat best raar uit hebben gezien aangezien ik mijn armen van de spierpijn maar voor zo'n 70% kon strekken
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Lees net dat Nederland dit jaar vijf miljard eieren naar Duitsland exporteert. Arme kippen, wat een werk
Gewoon zeggen ik ben blond dus duidelijke taal graagquote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef Copycat het volgende:
Goffer. Printer binnen, lukt de installatie niet. Ben twee uur bezig geweest, samen met mijn broer en snap er geen hol van wat of waar er wat aan de hand is. Kabeltjes of firewall of whatever. En de uitleg, daar moet je imo ITC-er voor zijn en niet blond.
Dat wordt leuk als ik morgen met een helpdesk ga bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |