Had hem dan een schop verkocht of die slet van hem verkracht. Opbokken van die lieve duifjes blijf je af! Die zijn voor de Kerst motherfucker.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Liep ik net door Leiden kerstcadeaus kopen. Liep er een paupergast met zijn vriendin langs me. Precies toen die langs me liep schopte hij hard een duif, waarop dat meisje hard moest lachen. Toen riep ik nog dat hij normaal moest doen maar ze liepen gewoon door.
Paupergast
FFFFUUU te laatquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Liep ik net door Leiden kerstcadeaus kopen. Liep er een paupergast met zijn vriendin langs me. Precies toen die langs me liep schopte hij hard een duif, waarop dat meisje hard moest lachen. Toen riep ik nog dat hij normaal moest doen maar ze liepen gewoon door.
Paupergast
'quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef H.FR het volgende:
Onterechte klacht. Duiven zijn klotebeesten.
Klopt het zijn niet de leukste dieren, maar schoppen is niet nodigquote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef H.FR het volgende:
Onterechte klacht. Duiven zijn klotebeesten.
moet je doenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Equites het volgende:
[..]
'
Jij bent ook klote, zal ik jou ook een trap verkopen als je langsloopt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Liep ik net door Leiden kerstcadeaus kopen. Liep er een paupergast met zijn vriendin langs me. Precies toen die langs me liep schopte hij hard een duif, waarop dat meisje hard moest lachen. Toen riep ik nog dat hij normaal moest doen maar ze liepen gewoon door. Toen mompelde ik nog zachtjes en verlegen dat het niet lief van ze was en rende ik gauw naar huis om snel dit topic te openen.
Paupergast
Doe dat. Waar baseer je dat eigenlijk op? Alleen op het feit dat ik duiven klote vind?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Equites het volgende:
[..]
'
Jij bent ook klote, zal ik jou ook een trap verkopen als je langsloopt.
Wellicht herkende hij de duif in kwestie wel als de duif die eerder hem of 't meisje in zijn bijzin 'bevuild' zou hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Paupergast
Dat is waar, daar wordt het vlees niet beter opquote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Klopt het zijn niet de leukste dieren, maar schoppen is niet nodig
whehe lekker rebels jewetogggquote:Op woensdag 23 december 2009 16:03 schreef boskameel het volgende:
Whehe ik schopte vroeger altijd katten die irritant waren in onze buurt. Dan zag je ze daarna zo moeilijk wegstrompelen, denk dat ik dat een paar ribben had ingetrapt.
Vliegende kut ratten.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Paupergast
Voel je je stoer nu met je provocerende berichtjes op het internet? Echt typisch de woorden van een niets betekent schrielkipje met de lengte waar een lilliputter nog staand op kan spugen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:03 schreef boskameel het volgende:
Whehe ik schopte vroeger altijd katten die irritant waren in onze buurt. Dan zag je ze daarna zo moeilijk wegstrompelen, denk dat ik dat een paar ribben had ingetrapt.
en die vroeger altijd gepest werd (waarschijnlijk nu nog) en geen vrienden heeft.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voel je je stoer nu met je provocerende berichtjes op het internet? Echt typisch de woorden van een niets betekent schrielkipje met de lengte waar een lilliputter nog staand op kan spugen.
Jij slaat zelf nu anders ook erg stoere taal uit..quote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voel je je stoer nu met je provocerende berichtjes op het internet? Echt typisch de woorden van een niets betekent schrielkipje met de lengte waar een lilliputter nog staand op kan spugen.
ohgod, ben je er zo'n eentje?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef -moppie- het volgende:
Eens is met TS.
Je schopt geen een dier, wat het ook is.
Ik denk dat ze weg vliegen, of je moet ze wel heel hard schoppen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb stiekem ook altijd de neiging om een duif te schoppen..Wat ik me nou afvraag, nadat je ze geschopt hebt, vliegen die beesten dan alsnog weg of ploffen ze na een mooie parabolische vlucht neer op de grond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik loop hier niet te verkondigen dat ik alleen weerloze dieren in elkaar kan trappen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij slaat zelf nu anders ook erg stoere taal uit..
En dat maak je allemaal op uit die post? Jomanda, you'd better start packing!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en die vroeger altijd gepest werd (waarschijnlijk nu nog) en geen vrienden heeft.
wil met dit soort gedrag aandacht trekken en hoopt dat ze hem hierdoor leuk gaan vinden.
ikop dat soort mensen.
je zou eens moeten weten waar ik werk, haha.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Darkangle het volgende:
[..]
ohgod, ben je er zo'n eentje?
Vroeger nooit geleerd waar je vlees vandaan kwam? Mama je nooit verteld dat je niet met je eten moet spelen?
Klopt, dat kunnen we hierboven lezen. So?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik loop hier niet te verkondigen dat ik alleen weerloze dieren in elkaar kan trappen.
Het synoniem van de gemiddelde Nederlander. Gemiddelde Nederlander = Hypocriete Loser!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij slaat zelf nu anders ook erg stoere taal uit..
Wat mijn punt is? Dat er iets mís met je is als je dat soort zaken graag wilt verkondigen, of het nu wel of niet waar is. Of dat nu pestgedrag is op school of onzekerheid wegens je gestalte, iets is erg fucked up gegaan in je leven als je je wilt afreageren op iets dat kleiner is dan jezelf en dat je wél aan kunt i.i.t. mensen en zaken die het leven met zich meebrengt.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klopt, dat kunnen we hierboven lezen. So?
Het is een analyse niks geen stoere praatjes. Dan zou ik verkondigen dat ik zijn ribben wel even zou breken.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het synoniem van de gemiddelde Nederlander. Gemiddelde Nederlander = Hypocriete Loser!
jij bent echt een strontdebiel.. hoop dat er binnenkort iemand bij jou ff wat ribben in komt trappenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:03 schreef boskameel het volgende:
Wanneer is het happen? Ik zet er duidelijk bij dat ik vrijwel zeker weet dat het niet echt waar is. Maar de behoefte om dit soort zaken te verkondigen is alleen al ziek.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Mensen die dieren mishandelen..
Mensen die happen op trollposts.
Eens al zou ik er zelf eerder "Er is iets grondig mis met je" voor zetten. Dat dergelijk gedrag zacht gezegd verwerpelijk en ziek is stel ik ook niet ter discussie. Wel vind ik het vrij zinloos er verhit op te reageren met allerlei clichématige aannames en in 't geval van -moppie- vergezochte veronderstellingen die je zonder enige echte kennis van de persoon achter de post presenteert als de werkelijkheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat mijn punt is? Dat er iets mís met je is als je dat soort zaken graag wilt verkondigen, of het nu wel of niet waar is. Of dat nu pestgedrag is op school of onzekerheid wegens je gestalte, iets is erg fucked up gegaan in je leven als je je wilt afreageren op iets dat kleiner is dan jezelf en dat je wél aan kunt i.i.t. mensen en zaken die het leven met zich meebrengt.
Zoals ik al eerder aangaf, of het nu wel of niet waar is het blijft gewoon triest om te posten. Ook als troll poging. En dat maak ik duidelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Eens al zou ik er zelf eerder "Er is iets grondig mis met je" voor zetten. Dat dergelijk gedrag zacht gezegd verwerpelijk en ziek is stel ik ook niet ter discussie. Wel vind ik het vrij zinloos er verhit op te reageren met allerlei clichématige aannames en in 't geval van -moppie- vergezochte veronderstellingen die je zonder enige echte kennis van de persoon achter de post presenteert als de werkelijkheid.
Ongeacht of de beweringen die boskameel doet waar zijn heeft hij jullie nu precies waar hij jullie waarschijnlijk hebben wil, op de kast. Denk je echt dat een sadist aangedaan zal zijn door een reactie als die van jullie? Persoonlijk gok ik dat hij erom zal lachen, evenals een waarschijnlijkere troll.
Wie is er nou agressief bezigquote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik zet jou te kijk. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk, naast dat ik er geen fuck van geloof.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef boskameel het volgende:
[..]
Wie is er nou agressief bezig? Jij zit jezelf hier op te te winden, en ik lach alleen maar om dit soort reacties. En je zet lilliputters wel erg in een kwaad daglicht nu. En die katten waren vaak toch vals
.
Naïef hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik zet jou te kijk. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk, naast dat ik er geen fuck van geloof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |