abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75973138
Liep ik net door Leiden kerstcadeaus kopen. Liep er een paupergast met zijn vriendin langs me. Precies toen die langs me liep schopte hij hard een duif, waarop dat meisje hard moest lachen. Toen riep ik nog dat hij normaal moest doen maar ze liepen gewoon door.

Paupergast
  woensdag 23 december 2009 @ 15:44:07 #2
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75973170
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Liep ik net door Leiden kerstcadeaus kopen. Liep er een paupergast met zijn vriendin langs me. Precies toen die langs me liep schopte hij hard een duif, waarop dat meisje hard moest lachen. Toen riep ik nog dat hij normaal moest doen maar ze liepen gewoon door.

Paupergast
Had hem dan een schop verkocht of die slet van hem verkracht. Opbokken van die lieve duifjes blijf je af! Die zijn voor de Kerst motherfucker.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75973184
Onterechte klacht. Duiven zijn klotebeesten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75973188
In before de internethelden.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_75973212
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef 9611Niels het volgende:
In before de internethelden.
FFFFUUU te laat
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 23 december 2009 @ 15:45:27 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75973228
quote:

Paupergast
,

maar je moet het maar zo zien;

je had die duif mee naar huis kunnen nemen.
Ff plukken zodat deze kaal is.
Dan de duif even ff volspuiten met je eigen vulling.
2 uur in de oven op 160 graden
serveer met aardappelen
...
profijt?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 23 december 2009 @ 15:45:38 #7
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75973235
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef H.FR het volgende:
'

Jij bent ook klote, zal ik jou ook een trap verkopen als je langsloopt.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75973246
Duiven
pi_75973265
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef H.FR het volgende:
Klopt het zijn niet de leukste dieren, maar schoppen is niet nodig
pi_75973283
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Equites het volgende:

[..]

'

moet je doen
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:47:10 #11
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75973293
quote:
Liep ik net door Leiden kerstcadeaus kopen. Liep er een paupergast met zijn vriendin langs me. Precies toen die langs me liep schopte hij hard een duif, waarop dat meisje hard moest lachen. Toen riep ik nog dat hij normaal moest doen maar ze liepen gewoon door. Toen mompelde ik nog zachtjes en verlegen dat het niet lief van ze was en rende ik gauw naar huis om snel dit topic te openen.

Paupergast
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  woensdag 23 december 2009 @ 15:47:20 #12
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75973305
Eens met klacht.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75973365
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Equites het volgende:

[..]

'

Doe dat. Waar baseer je dat eigenlijk op? Alleen op het feit dat ik duiven klote vind?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75973371
quote:

Paupergast
Wellicht herkende hij de duif in kwestie wel als de duif die eerder hem of 't meisje in zijn bijzin 'bevuild' zou hebben.
Je suis Charlie Sheen
pi_75973373
Leiden
pi_75973389
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef Acinonyx het volgende:

[..]
Nee das niet waar, mijn vriendin riep nog dat het een mongool was
pi_75973408
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Klopt het zijn niet de leukste dieren, maar schoppen is niet nodig
Dat is waar, daar wordt het vlees niet beter op
Beter pak je hem en neem je hem mee
pi_75973419
Dieren + mishandelen = gegarandeerd een mooi topic
pi_75973435
Duiven zijn vliegende ratten.
pi_75974021
Whehe ik schopte vroeger altijd katten die irritant waren in onze buurt. Dan zag je ze daarna zo moeilijk wegstrompelen, denk dat ik dat een paar ribben had ingetrapt .
pi_75974148
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:03 schreef boskameel het volgende:
Whehe ik schopte vroeger altijd katten die irritant waren in onze buurt. Dan zag je ze daarna zo moeilijk wegstrompelen, denk dat ik dat een paar ribben had ingetrapt .
whehe lekker rebels jewetoggg
pi_75974152
quote:

Paupergast
Vliegende kut ratten.

Leiden zit op sommige plekken er helemaal mee onder. Bekijk ze eens goed, vaak zijn ze zeer vies (vet, onverzorgd en de pootjes naar de klote).

Ik vind die gast ook een eikel; hij had er op moeten stampen, niet tegenaan schoppen. Nu vliegt die ziekte bak nog rond.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_75974189
Eens is met TS.
Je schopt geen een dier, wat het ook is.
  woensdag 23 december 2009 @ 16:07:32 #24
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75974194
quote:
Voel je je stoer nu met je provocerende berichtjes op het internet? Echt typisch de woorden van een niets betekent schrielkipje met de lengte waar een lilliputter nog staand op kan spugen.
pi_75974212
Die gast was in ieder geval de held voor zijn vriendin. Eindelijk had hij eens het lef om een trap uit te delen. Dat het tegen een weerloze duif was, ach, dat had zij niet door, als zijnde dom blontje. (en die t is bewust.)
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_75974239
Terechte klacht.
pi_75974248
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Voel je je stoer nu met je provocerende berichtjes op het internet? Echt typisch de woorden van een niets betekent schrielkipje met de lengte waar een lilliputter nog staand op kan spugen.
en die vroeger altijd gepest werd (waarschijnlijk nu nog) en geen vrienden heeft.
wil met dit soort gedrag aandacht trekken en hoopt dat ze hem hierdoor leuk gaan vinden.

ik op dat soort mensen.
pi_75974255
quote:

[..]

Jij slaat zelf nu anders ook erg stoere taal uit..
Je suis Charlie Sheen
pi_75974260
Ik heb stiekem ook altijd de neiging om een duif te schoppen.. Wat ik me nou afvraag, nadat je ze geschopt hebt, vliegen die beesten dan alsnog weg of ploffen ze na een mooie parabolische vlucht neer op de grond?
pi_75974272
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef -moppie- het volgende:
Eens is met TS.
Je schopt geen een dier, wat het ook is.
ohgod, ben je er zo'n eentje?

Vroeger nooit geleerd waar je vlees vandaan kwam? Mama je nooit verteld dat je niet met je eten moet spelen?
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_75974297
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb stiekem ook altijd de neiging om een duif te schoppen.. Wat ik me nou afvraag, nadat je ze geschopt hebt, vliegen die beesten dan alsnog weg of ploffen ze na een mooie parabolische vlucht neer op de grond?
Ik denk dat ze weg vliegen, of je moet ze wel heel hard schoppen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 december 2009 @ 16:10:35 #32
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75974300
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik loop hier niet te verkondigen dat ik alleen weerloze dieren in elkaar kan trappen.
pi_75974391
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef -moppie- het volgende:

[..]

en die vroeger altijd gepest werd (waarschijnlijk nu nog) en geen vrienden heeft.
wil met dit soort gedrag aandacht trekken en hoopt dat ze hem hierdoor leuk gaan vinden.

ik op dat soort mensen.
En dat maak je allemaal op uit die post? Jomanda, you'd better start packing!
Je suis Charlie Sheen
pi_75974397
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Darkangle het volgende:

[..]

ohgod, ben je er zo'n eentje?

Vroeger nooit geleerd waar je vlees vandaan kwam? Mama je nooit verteld dat je niet met je eten moet spelen?
je zou eens moeten weten waar ik werk, haha.
ik weet precies waar mijn vlees vandaan komt, ik vind alleen dat je een beest normaal moet behandelen.
pi_75974421
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:10 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik loop hier niet te verkondigen dat ik alleen weerloze dieren in elkaar kan trappen.
Klopt, dat kunnen we hierboven lezen. So?
Je suis Charlie Sheen
pi_75974434
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het synoniem van de gemiddelde Nederlander. Gemiddelde Nederlander = Hypocriete Loser!
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  woensdag 23 december 2009 @ 16:16:30 #37
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75974539
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Klopt, dat kunnen we hierboven lezen. So?
Wat mijn punt is? Dat er iets mís met je is als je dat soort zaken graag wilt verkondigen, of het nu wel of niet waar is. Of dat nu pestgedrag is op school of onzekerheid wegens je gestalte, iets is erg fucked up gegaan in je leven als je je wilt afreageren op iets dat kleiner is dan jezelf en dat je wél aan kunt i.i.t. mensen en zaken die het leven met zich meebrengt.
  woensdag 23 december 2009 @ 16:17:15 #38
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75974575
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Het synoniem van de gemiddelde Nederlander. Gemiddelde Nederlander = Hypocriete Loser!
Het is een analyse niks geen stoere praatjes. Dan zou ik verkondigen dat ik zijn ribben wel even zou breken.
pi_75974605
quote:
jij bent echt een strontdebiel.. hoop dat er binnenkort iemand bij jou ff wat ribben in komt trappen
Gewoon, omdat het kan.
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 16:19:55 #40
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75974689
Mensen die dieren mishandelen. .
Mensen die happen op trollposts.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_75974793
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef pc-fr34k het volgende:
  woensdag 23 december 2009 @ 16:24:20 #42
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75974885
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Mensen die dieren mishandelen. .
Wanneer is het happen? Ik zet er duidelijk bij dat ik vrijwel zeker weet dat het niet echt waar is. Maar de behoefte om dit soort zaken te verkondigen is alleen al ziek.
pi_75975229
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Wat mijn punt is? Dat er iets mís met je is als je dat soort zaken graag wilt verkondigen, of het nu wel of niet waar is. Of dat nu pestgedrag is op school of onzekerheid wegens je gestalte, iets is erg fucked up gegaan in je leven als je je wilt afreageren op iets dat kleiner is dan jezelf en dat je wél aan kunt i.i.t. mensen en zaken die het leven met zich meebrengt.
Eens al zou ik er zelf eerder "Er is iets grondig mis met je" voor zetten. Dat dergelijk gedrag zacht gezegd verwerpelijk en ziek is stel ik ook niet ter discussie. Wel vind ik het vrij zinloos er verhit op te reageren met allerlei clichématige aannames en in 't geval van -moppie- vergezochte veronderstellingen die je zonder enige echte kennis van de persoon achter de post presenteert als de werkelijkheid.

Ongeacht of de beweringen die boskameel doet waar zijn heeft hij jullie nu precies waar hij jullie waarschijnlijk hebben wil, op de kast. Denk je echt dat een sadist aangedaan zal zijn door een reactie als die van jullie? Persoonlijk gok ik dat hij erom zal lachen, evenals een waarschijnlijkere troll.
Je suis Charlie Sheen
  woensdag 23 december 2009 @ 16:37:44 #44
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75975454
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Eens al zou ik er zelf eerder "Er is iets grondig mis met je" voor zetten. Dat dergelijk gedrag zacht gezegd verwerpelijk en ziek is stel ik ook niet ter discussie. Wel vind ik het vrij zinloos er verhit op te reageren met allerlei clichématige aannames en in 't geval van -moppie- vergezochte veronderstellingen die je zonder enige echte kennis van de persoon achter de post presenteert als de werkelijkheid.

Ongeacht of de beweringen die boskameel doet waar zijn heeft hij jullie nu precies waar hij jullie waarschijnlijk hebben wil, op de kast. Denk je echt dat een sadist aangedaan zal zijn door een reactie als die van jullie? Persoonlijk gok ik dat hij erom zal lachen, evenals een waarschijnlijkere troll.
Zoals ik al eerder aangaf, of het nu wel of niet waar is het blijft gewoon triest om te posten. Ook als troll poging. En dat maak ik duidelijk.
Als ik het echt aannemelijk zou vinden dat het waar was dan had ik denk nog wel wat anders gereageerd.
'Aangedaan zijn' zal misschien niet het geval zijn, maar iedereen laat zich beïnvloeden door zijn omgeving. Hoe fucked up je ook in elkaar zit en hoe zeer je ook the internethero uithangt.
pi_75975902
quote:

[..]

Wie is er nou agressief bezig ? Jij zit jezelf hier op te te winden, en ik lach alleen maar om dit soort reacties. En je zet lilliputters wel erg in een kwaad daglicht nu. En die katten waren vaak toch vals .
  woensdag 23 december 2009 @ 17:00:08 #46
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75976419
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef boskameel het volgende:

[..]

Wie is er nou agressief bezig ? Jij zit jezelf hier op te te winden, en ik lach alleen maar om dit soort reacties. En je zet lilliputters wel erg in een kwaad daglicht nu. En die katten waren vaak toch vals .
Nee, ik zet jou te kijk. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk, naast dat ik er geen fuck van geloof.
pi_75976517
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef UncleSam het volgende:
Leiden
  woensdag 23 december 2009 @ 20:11:00 #48
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_75985909
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Nee, ik zet jou te kijk. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk, naast dat ik er geen fuck van geloof.
Naïef hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')