abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76130894
quote:
Op zondag 27 december 2009 21:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leg eens in 1 zin uit 'wat' ze precies hebben ontdekt dat niet terug te voeren is op een religieuze ondertoon dan.

Voor de betekenis van religie zie:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Religie
[..]

1 simpel ding = mensen zijn een slaaf van hun geprogrammeerd mind.
Simpel
pi_76130929
quote:
Op maandag 28 december 2009 02:17 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Same here.

Wat een BS. En dan ook nog LOA erbij halen.

... en als ik dit zo lees, dan moeten al die beroemde vrouwen (een Pamela Anderson, een Katja Schuurman etc) zich zo ongeloofelijk futloos voelen ... daar zit geen druppel 'energie' meer in !
Best knap dat ze daar niets van laten merken
Desteni bespreekt hoe de LOA misbruik is, en hoe mensen henzelf misleiden door zich daarop te focussen.

Bezie het zo:
Een dokter die succes wil gebruikt de LOA.
Wat wil de dokter dus? meer zieke mensen zodat hij geld kan verdienen.

En zo proberen mensen de LOA te gebruiken voor hun eigenbelang en hun geprogrameerde zelf. Bvb hun verlangens om beter te zijn dan een ander, rijk te zijn enz..
  maandag 28 december 2009 @ 09:09:11 #178
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76131058
quote:
Op maandag 28 december 2009 08:55 schreef Ann1986 het volgende:

[..]

1 simpel ding = mensen zijn een slaaf van hun geprogrammeerd mind.
Simpel
Exact.
En iedereen word geprogrammeerd door hum omgeving en opvattingen.
Als ik in Zuid Afrika geboren was had ik anders gedacht dan nu bijvoorbeeld.. wie zegt mij wat de absolute waarheid is?
The truth was in here.
  maandag 28 december 2009 @ 09:43:23 #179
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_76131535
Ann1986, misschien heb je eroverheen gelezen dus quote ik mezelf maar even
quote:
Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef _Led_ het volgende:
Hoi Ann1986, ik zou aan jou dezelfde vraag willen stellen als aan Ingrid :

wat vind jij van Korton ?
Die doet iets soortgelijks als Sunette !

Denk jij dat hij ook echt met aliens praat ?
zzz
  maandag 28 december 2009 @ 10:02:50 #180
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_76131937
quote:
Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef Ann1986 het volgende:

[..]

Desteni bespreekt hoe de LOA misbruik is, en hoe mensen henzelf misleiden door zich daarop te focussen.

Bezie het zo:
Een dokter die succes wil gebruikt de LOA.
Wat wil de dokter dus? meer zieke mensen zodat hij geld kan verdienen.

En zo proberen mensen de LOA te gebruiken voor hun eigenbelang en hun geprogrameerde zelf. Bvb hun verlangens om beter te zijn dan een ander, rijk te zijn enz..
Dat heb ik gelezen ja. LOA = stelen. in het kort.
Maar of je het nu goed of slecht vind, je erkent het bestaan ervan, en haalt het erbij. Overigens is het slechts een 'tool' (even aangenomen dat het al bestaat, wat ik sterk betwijfel). Het is aan een ieder hoe die dat toepast. Egocentrische zelfverrijking is zo'n (typisch menselijke) toepassing.

Dat maakt LOA nog niet 'slecht'. De mens die het zo toepast, die is fout bezig. imho.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_76132053
quote:

[..]

zie, dit is dus echt waarom mensen eens wat bete rmoeten lezen ipv direct te oordelen.
Je LAAT jezelf niet herprogrammeren . Je de-programmeerd jezelf.
Hun "ideen" zijn grotendeels waarneembaar voor jezelf hoor.
dat
Je wordt dus 'gede-programmeerd' met ideeen van hunzelf.........dat is interessant, vind je zelf ook niet?
  maandag 28 december 2009 @ 10:32:43 #182
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_76132533
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

dat
Je wordt dus 'gede-programmeerd' met ideeen van hunzelf.........dat is interessant, vind je zelf ook niet?
Ja, altijd weer grappig die woord spelletjes

Uiteraard zijn we allemaal 'geprogrammeerd' om op een bepaalde manier te 'denken'. (zoals Bastard zei)
met 'deprogrammeren' wordt in deze context dus ook het verwijderen van die 'denk-stramienen' bedoelt.
Echter, als we het daarbij laten ... valt er weinig te 'denken', aangezien we het hier over een 'totaal beeld' hebben, en niet alleen hoe er over 1 specifiek onderwerp wordt gedacht.
Dan ben je als een computer zonder OS. Je bent, kan, doet & denkt ... niets.

Er zal dus een nieuwe manier van 'denken' voor in de plaats moeten komen, opnieuw programmeren dus. Ook wel 'herprogrammeren'. In dit geval op basis van de info aangereikt door Desteni.

Er is dus wel degelijk sprake van (Vrijwillige) herprogrammering.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 28 december 2009 @ 13:26:00 #183
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76137852
quote:
zie, dit is dus echt waarom mensen eens wat bete rmoeten lezen ipv direct te oordelen.
Je LAAT jezelf niet herprogrammeren . Je de-programmeerd jezelf.
Hun "ideen" zijn grotendeels waarneembaar voor jezelf hoor.
Hmm, ik denk toch dat in dit topic, ik degene ben die zich zo'n beetje het meeste heeft ingelezen in de Desteni-materie gisteren (jou en IngridBloem even niet meegerekend uiteraard ). Ik heb er nu zelfs zoveel over gelezen dat ik me schaam dat ik er zoveel over gelezen heb , maar goed:

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de site van Desteni.net uitgelezen heb.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik om diverse topics moest lachen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik om diverse topics wel kon janken.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de topics in het subforum Sex en Masturbatie het leukst vind.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik ook diverse Hyves erover bekeken heb.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat het Desteni niet gelukt is om mij te herprogrammeren... of eeehm , oh .

[ Bericht 4% gewijzigd door JoepiePoepie op 28-12-2009 13:45:01 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 28 december 2009 @ 13:38:03 #184
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_76138291
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Hmm, ik denk toch dat in dit topic, ik degene ben die zich zo'n beetje het meeste heeft ingelezen in de Desteni-materie gisteren (jou en IngridBloem even niet meegerekend uiteraard ). Ik heb er nu zelfs zoveel over gelezen dat ik me schaam dat ik er zoveel over gelezen heb , maar goed:

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de site van Desteni.net uitgelezen heb.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik om diverse topics moest lachen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik om diverse topics wel kon janken.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de topics in het subforum Sex en Masturbatie het leukst vindt.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik ook diverse Hyves erover bekeken heb.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat het Desteni niet gelukt is om mij te herprogrammeren... of eeehm , oh .

En god zag dat het goed was...
  maandag 28 december 2009 @ 15:04:53 #185
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76141989
Allereerst:

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik weer op het Desteni-forum zit te lezen.

Door Martijn:
quote:
Ik ben stomverbaasd en "zie" nu pas wat het betekent om pan te zijn: een grote lege ruimte zijn voor iets anders.
Door Ingrid:
quote:
Wat ik wel heb ervaren - maar dat is vroeger, nu zit ik nog teveel in het mindgeruis - dat ik voor een ogenblik bijv de kat die ik aaide, werd. Of mijn partner tijdens het vrijen over zijn rug streelde en ervaarde dat ik ook mezelf streelde. Of dat ik voor een moment het keukenkastje werd.

Typisch geval van "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig".
pi_76142712
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Allereerst:

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik weer op het Desteni-forum zit te lezen.

[
I"k ben stomverbaasd en "zie" nu pas wat het betekent om pan te zijn: een grote lege ruimte zijn voor iets anders".

En dat wist hij voor die tijd niet?

Of bedoelt hij zijn hoofd?
  maandag 28 december 2009 @ 15:52:35 #187
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76144044
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Allereerst:

Door Martijn:
[..]

Door Ingrid:
[..]

Typisch geval van "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig".
Wat dan weer wel apart is is dat de mensen het bij elkaar herkennen of weten wat ze bedoelen.
The truth was in here.
  maandag 28 december 2009 @ 16:01:22 #188
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76144433
quote:
Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef Bastard het volgende:
Wat dan weer wel apart is is dat de mensen het bij elkaar herkennen of weten wat ze bedoelen.
Maar dat komt omdat ze elkaar 'voeden', dat is normaal bij sektes/geloven.

Hoe labieler iemand is, hoe makkelijker je die persoon kunt 'voeden' en hoe minder die persoon doorheeft dat ie geindoctrineerd en gevoed wordt.

"Martijn de Graaf"
quote:
ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd t ehebben te geloven dat ik Martijn de Graaf moet zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat ik van mijn moederMartijn de Graaf moet zijn, in plaats van me te realiseren dat het idee "Martijn de Graaf" zich afspeelt in haar fantasie en op mijn lichaam geprojecteerd wordt.

Lees meer...

[ Bericht 3% gewijzigd door JoepiePoepie op 28-12-2009 16:06:41 ]
pi_76144773
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat ze elkaar 'voeden', dat is normaal bij sektes/geloven.

Hoe labieler iemand is, hoe makkelijker je die persoon kunt 'voeden' en hoe minder die persoon doorheeft dat ie geindoctrineerd en gevoed wordt.

"Martijn de Graaf"
[..]

Wat is dat toch de hele tijd met dat zichzelf vergeven?
Eerlijk gezegd irriteert dit gezemel me mateloos.
Knap dat je het volhoudt om het allemaal te lezen.
  maandag 28 december 2009 @ 16:12:47 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76144888
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat ze elkaar 'voeden', dat is normaal bij sektes/geloven en hoe labieler iemand is, hoe makkelijker je die persoon kunt 'voeden'.

"Martijn de Graaf"
[..]
Die onderste link... het staat er zo raar dat ik niet eens de moeite wil nemen om het om te buigen naar leesbaar voer
Maar misschien heb je een punt hoor, praten ze het elkaar aan, maar het zou voorbarig van mijzelf zijn om die conclusie te trekken. Dus mja, vind ik het apart. Zal zelf ook eens wat topics gaan lezen, want waar het nou precies om gaat is mij nog niet duidelijk, weet je een goede link?
Het is gebaseerd op die vrouw die zegt boodschappen gechanneld te krijgen toch?
The truth was in here.
pi_76144926
zie ik dat nou goed of zit die meid in de OP naakt voor de camera?
pi_76144935
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die onderste link... het staat er zo raar dat ik niet eens de moeite wil nemen om het om te buigen naar leesbaar voer
Maar misschien heb je een punt hoor, praten ze het elkaar aan, maar het zou voorbarig van mijzelf zijn om die conclusie te trekken. Dus mja, vind ik het apart. Zal zelf ook eens wat topics gaan lezen, want waar het nou precies om gaat is mij nog niet duidelijk, weet je een goede link?
Het is gebaseerd op die vrouw die zegt boodschappen gechanneld te krijgen toch?
Dát is natuurlijk wel handig, dat wil ik ook wel. Scheelt me een heleboel tijd in wachten bij de kassa
  maandag 28 december 2009 @ 16:15:56 #193
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76145000
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dát is natuurlijk wel handig, dat wil ik ook wel. Scheelt me een heleboel tijd in wachten bij de kassa
Ja super zou dat zijn!
The truth was in here.
  maandag 28 december 2009 @ 16:18:31 #194
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76145071

Ik moet dat vanavond toch eens met geluid aan gaan kijken
The truth was in here.
  maandag 28 december 2009 @ 16:25:57 #195
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76145341
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:12 schreef Bastard het volgende:
Zal zelf ook eens wat topics gaan lezen, want waar het nou precies om gaat is mij nog niet duidelijk, weet je een goede link?
Ik heb hier al een hoop links gepost. Zelf heb ik het Sex en Masturbatie-forum al uitgelezen . Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben het Sex en Maturbatie-forum helemaal uit te lezen.. Verder zijn er een hoop categorieen en subcategorieen, dus gewoon her en der wat aanklikken .
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is dat toch de hele tijd met dat zichzelf vergeven?
Eerlijk gezegd irriteert dit gezemel me mateloos.
Knap dat je het volhoudt om het allemaal te lezen.
Soms geniet ik ervan als ik me erger .
pi_76145926
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:43 schreef _Led_ het volgende:
Ann1986, misschien heb je eroverheen gelezen dus quote ik mezelf maar even
[..]

Lol.
Hij toont geen praktische dingen die ieder voor zichzelf kan toepassen. Het draait allemaal om geloof en ik ben alles behalve iemand die gaat geloven in dingen. Wat kan het mij boeien wat iemand zegt dat ze channelen, het gaat bij mij om wat mensen ZEGGEN en DOEN, de boodschap.

Hij zegt dat hij aliens channelt, ja so what? Kan je verder weinig mee
pi_76145982
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

dat

Je word niet gedeprogrammeerd door ideen van hun hunzelf
Ja ze hebben die ideen gedeeld ja, zoals dat gebeurd he overal ter wereld. Hoe anders vang je dingen op? Out of nowhere?
Kdenk het ni.

Maar je moet die ideen dus wel zelf zien he, niet zomaar aannemen. En dan zijn die ideen geen ideen als ze gewoon waar zijn en als dit gewoon zo is. Je moet objectief blijven.
pi_76146008
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de topics in het subforum Sex en Masturbatie het leukst vind.

je snapt geen bal van zelvergeving, maar je schreef dat wsch om ermee te lachen he dus wat maakt het jou uit.
  maandag 28 december 2009 @ 16:44:21 #199
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_76146034
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:41 schreef Ann1986 het volgende:

[..]
Lol.
Hij toont geen praktische dingen die ieder voor zichzelf kan toepassen. Het draait allemaal om geloof en ik ben alles behalve iemand die gaat geloven in dingen. Wat kan het mij boeien wat iemand zegt dat ze channelen, het gaat bij mij om wat mensen ZEGGEN en DOEN, de boodschap.

Hij zegt dat hij aliens channelt, ja so what? Kan je verder weinig mee
Maar wat is je mening, channelt ie echt aliens, speelt ie toneel of is ie niet goed bij zijn hoofd ?
zzz
pi_76146070
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar wat is je mening, channelt ie echt aliens, speelt ie toneel of is ie niet goed bij zijn hoofd ?
Weet ik veel, ik ben niet alwetend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')