1 simpel ding = mensen zijn een slaaf van hun geprogrammeerd mind.quote:Op zondag 27 december 2009 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leg eens in 1 zin uit 'wat' ze precies hebben ontdekt dat niet terug te voeren is op een religieuze ondertoon dan.
Voor de betekenis van religie zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Religie
[..]
Desteni bespreekt hoe de LOA misbruik is, en hoe mensen henzelf misleiden door zich daarop te focussen.quote:Op maandag 28 december 2009 02:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Same here.
Wat een BS. En dan ook nog LOA erbij halen.![]()
... en als ik dit zo lees, dan moeten al die beroemde vrouwen (een Pamela Anderson, een Katja Schuurman etc) zich zo ongeloofelijk futloos voelen ... daar zit geen druppel 'energie' meer in !![]()
Best knap dat ze daar niets van laten merken
Exact.quote:Op maandag 28 december 2009 08:55 schreef Ann1986 het volgende:
[..]
1 simpel ding = mensen zijn een slaaf van hun geprogrammeerd mind.
Simpel
quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef _Led_ het volgende:
Hoi Ann1986, ik zou aan jou dezelfde vraag willen stellen als aan Ingrid :
wat vind jij van Korton ?
Die doet iets soortgelijks als Sunette !
Denk jij dat hij ook echt met aliens praat ?
Dat heb ik gelezen ja. LOA = stelen. in het kort.quote:Op maandag 28 december 2009 08:58 schreef Ann1986 het volgende:
[..]
Desteni bespreekt hoe de LOA misbruik is, en hoe mensen henzelf misleiden door zich daarop te focussen.
Bezie het zo:
Een dokter die succes wil gebruikt de LOA.
Wat wil de dokter dus? meer zieke mensen zodat hij geld kan verdienen.
En zo proberen mensen de LOA te gebruiken voor hun eigenbelang en hun geprogrameerde zelf. Bvb hun verlangens om beter te zijn dan een ander, rijk te zijn enz..
datquote:Op maandag 28 december 2009 08:55 schreef Ann1986 het volgende:
[..]
zie, dit is dus echt waarom mensen eens wat bete rmoeten lezen ipv direct te oordelen.
Je LAAT jezelf niet herprogrammeren . Je de-programmeerd jezelf.
Hun "ideen" zijn grotendeels waarneembaar voor jezelf hoor.
Ja, altijd weer grappig die woord spelletjesquote:Op maandag 28 december 2009 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
dat
Je wordt dus 'gede-programmeerd' met ideeen van hunzelf.........dat is interessant, vind je zelf ook niet?
Hmm, ik denk toch dat in dit topic, ik degene ben die zich zo'n beetje het meeste heeft ingelezen in de Desteni-materie gisterenquote:Op maandag 28 december 2009 08:55 schreef Ann1986 het volgende:
zie, dit is dus echt waarom mensen eens wat bete rmoeten lezen ipv direct te oordelen.
Je LAAT jezelf niet herprogrammeren . Je de-programmeerd jezelf.
Hun "ideen" zijn grotendeels waarneembaar voor jezelf hoor.
En god zag dat het goed was...quote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, ik denk toch dat in dit topic, ik degene ben die zich zo'n beetje het meeste heeft ingelezen in de Desteni-materie gisteren(jou en IngridBloem even niet meegerekend uiteraard
). Ik heb er nu zelfs zoveel over gelezen dat ik me schaam dat ik er zoveel over gelezen heb
, maar goed:
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de site van Desteni.net uitgelezen heb.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik om diverse topics moest lachen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik om diverse topics wel kon janken.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de topics in het subforum Sex en Masturbatie het leukst vindt.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik ook diverse Hyves erover bekeken heb.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat het Desteni niet gelukt is om mij te herprogrammeren... of eeehm, oh
.
Door Ingrid:quote:Ik ben stomverbaasd en "zie" nu pas wat het betekent om pan te zijn: een grote lege ruimte zijn voor iets anders.
quote:Wat ik wel heb ervaren - maar dat is vroeger, nu zit ik nog teveel in het mindgeruis - dat ik voor een ogenblik bijv de kat die ik aaide, werd. Of mijn partner tijdens het vrijen over zijn rug streelde en ervaarde dat ik ook mezelf streelde. Of dat ik voor een moment het keukenkastje werd.
I"k ben stomverbaasd en "zie" nu pas wat het betekent om pan te zijn: een grote lege ruimte zijn voor iets anders".quote:Op maandag 28 december 2009 15:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Allereerst:
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik weer op het Desteni-forum zit te lezen.
[
Wat dan weer wel apart is is dat de mensen het bij elkaar herkennen of weten wat ze bedoelen.quote:Op maandag 28 december 2009 15:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Allereerst:
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik weer op het Desteni-forum zit te lezen.
Door Martijn:
[..]
Door Ingrid:
[..]
Typisch geval van "Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig".
Maar dat komt omdat ze elkaar 'voeden', dat is normaal bij sektes/geloven.quote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef Bastard het volgende:
Wat dan weer wel apart is is dat de mensen het bij elkaar herkennen of weten wat ze bedoelen.
quote:ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd t ehebben te geloven dat ik Martijn de Graaf moet zijn.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat ik van mijn moederMartijn de Graaf moet zijn, in plaats van me te realiseren dat het idee "Martijn de Graaf" zich afspeelt in haar fantasie en op mijn lichaam geprojecteerd wordt.
Lees meer...
Wat is dat toch de hele tijd met dat zichzelf vergeven?quote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze elkaar 'voeden', dat is normaal bij sektes/geloven.
Hoe labieler iemand is, hoe makkelijker je die persoon kunt 'voeden' en hoe minder die persoon doorheeft dat ie geindoctrineerd en gevoed wordt.
"Martijn de Graaf"
[..]
Die onderste link... het staat er zo raar dat ik niet eens de moeite wil nemen om het om te buigen naar leesbaar voerquote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze elkaar 'voeden', dat is normaal bij sektes/geloven en hoe labieler iemand is, hoe makkelijker je die persoon kunt 'voeden'.
"Martijn de Graaf"
[..]
Dát is natuurlijk wel handig, dat wil ik ook wel. Scheelt me een heleboel tijd in wachten bij de kassaquote:Op maandag 28 december 2009 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die onderste link... het staat er zo raar dat ik niet eens de moeite wil nemen om het om te buigen naar leesbaar voer
Maar misschien heb je een punt hoor, praten ze het elkaar aan, maar het zou voorbarig van mijzelf zijn om die conclusie te trekken. Dus mja, vind ik het apart. Zal zelf ook eens wat topics gaan lezen, want waar het nou precies om gaat is mij nog niet duidelijk, weet je een goede link?
Het is gebaseerd op die vrouw die zegt boodschappen gechanneld te krijgen toch?
quote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát is natuurlijk wel handig, dat wil ik ook wel. Scheelt me een heleboel tijd in wachten bij de kassa
Ik heb hier al een hoop links gepost. Zelf heb ik het Sex en Masturbatie-forum al uitgelezenquote:Op maandag 28 december 2009 16:12 schreef Bastard het volgende:
Zal zelf ook eens wat topics gaan lezen, want waar het nou precies om gaat is mij nog niet duidelijk, weet je een goede link?
Soms geniet ik ervan als ik me ergerquote:Op maandag 28 december 2009 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is dat toch de hele tijd met dat zichzelf vergeven?
Eerlijk gezegd irriteert dit gezemel me mateloos.
Knap dat je het volhoudt om het allemaal te lezen.
Lol.quote:Op maandag 28 december 2009 09:43 schreef _Led_ het volgende:
Ann1986, misschien heb je eroverheen gelezen dus quote ik mezelf maar even
[..]
quote:Op maandag 28 december 2009 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
dat
Je wordt dus 'gede-programmeerd' met ideeen van hunzelf.........dat is interessant, vind je zelf ook niet?
je snapt geen bal van zelvergeving, maar je schreef dat wsch om ermee te lachen he dus wat maakt het jou uit.quote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm, ik denk toch dat in dit topic, ik degene ben die zich zo'n beetje het meeste heeft ingelezen in de Desteni-materie gisteren(jou en IngridBloem even niet meegerekend uiteraard
). Ik heb er nu zelfs zoveel over gelezen dat ik me schaam dat ik er zoveel over gelezen heb
, maar goed:
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de site van Desteni.net uitgelezen heb.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik om diverse topics moest lachen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik om diverse topics wel kon janken.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik de topics in het subforum Sex en Masturbatie het leukst vind.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik ook diverse Hyves erover bekeken heb.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat het Desteni niet gelukt is om mij te herprogrammeren... of eeehm, oh
.
Maar wat is je mening, channelt ie echt aliens, speelt ie toneel of is ie niet goed bij zijn hoofd ?quote:Op maandag 28 december 2009 16:41 schreef Ann1986 het volgende:
[..]
Lol.
Hij toont geen praktische dingen die ieder voor zichzelf kan toepassen. Het draait allemaal om geloof en ik ben alles behalve iemand die gaat geloven in dingen. Wat kan het mij boeien wat iemand zegt dat ze channelen, het gaat bij mij om wat mensen ZEGGEN en DOEN, de boodschap.
Hij zegt dat hij aliens channelt, ja so what? Kan je verder weinig mee
Weet ik veel, ik ben niet alwetend.quote:Op maandag 28 december 2009 16:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar wat is je mening, channelt ie echt aliens, speelt ie toneel of is ie niet goed bij zijn hoofd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |