Als jij daar blijkbaar zo goed van op de hoogte bent; waarom heb je je dan laten herprogrammeren door Desteni?quote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef Ann1986 het volgende:
...Hoe mensen worden geprogrammeerd vanaf hun geboorte...
Dat is trouwens juist typerend aan sekte-achtige clubs, maar ze hersenspoelen (herprogrammerenquote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef Ann1986 het volgende:
Ze verlangen niet dat je gelooft wat ze zeggen, ze verlangen niet dat je hen volgt. Ze delen wat ze hebben ontdekt en willen dat je het zelf inziet.
Leg eens in 1 zin uit 'wat' ze precies hebben ontdekt dat niet terug te voeren is op een religieuze ondertoon dan.quote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef Ann1986 het volgende:
Hey Ingrid! lol![]()
ik wou hier net gaan reageren en zie net dat jij hier ook bent!
Anyway, ik ben dus ook een lid van desteni, al zo'n 2 jaar. En ik weet 1 ding: het is geen religie of geloof. Ze verlangen niet dat je gelooft wat ze zeggen, ze verlangen niet dat je hen volgt. Ze delen wat ze hebben ontdekt en willen dat je het zelf inziet. De meeste dingen zijn objectief waar te nemen voor iedereen. Hoe mensen worden geprogrammeerd vanaf hun geboorte bvb, hoe de mind werkt etc...
Het gaat erom dat iedereen dit zelf gaat inzien en de "tools" toepast om zichzelf te helpen. Niet als dwang, maar puur omdat je dan beseft waarom je in deze wereld bent wie je bent en waarom alles is hoe het is. Als je dit echt beseft en ziet dan wil je zoiets gewoon niet langer toelaten. Al het misbruik, al de manipulatie.
Voor jullie je mening geven en meteen gaan lopen lollen over dat het fake is en je leukste grappen bovenhalen, stel ik voor om eens gewoon wat te lezen. Onvoorwaardelijk. En je familiar maakt met wat desteni toont en waar ze voor staan. Waar het om gaat is equality and oneness. Voor allen op aarde.
Maar zoals ze zeggen, met de waarheid word vaak eerst gelachen en gespot. Maar na een tijd zal je het zelf wel inzien. Het is niet omdat onze cultuur ons andere dingen aanleert en ons op een bepaalde manier programeerd dat dat de waarheid is mensen. Wake up
quote:Onder religie (van het Latijn religio, zie verder Etymologie) wordt gewoonlijk een van de vele vormen van zingeving, of het zoeken naar betekenisvolle verbindingen, verstaan, waarbij meestal een hogere macht of opperwezen centraal staat
Geweldig!quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef _Led_ het volgende:
Hoi Astrid, ik zou aan jou dezelfde vraag willen stellen als aan Ingrid :
wat vind jij van Korton ?
Die doet iets soortgelijks als Sunette !
Denk jij dat hij ook echt met aliens praat ?
Astridquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef _Led_ het volgende:
Hoi Astrid, ik zou aan jou dezelfde vraag willen stellen als aan Ingrid :
Nou geen idee, maar als ik me een keertje futloos voel, dan weet ik nu wel dat er weer eens iemand mijn energie zit te ontnemenquote:
quote:En die mind - kijk even, het meeste van je gedachten gebeuren nooit in de fysieke realiteit. Net zoals masturbatie, de meeste vrouw waarover je masturbeerd of, de meeste mannen waarover je masturbeerd - zal je nooit ontmoeten. Ze zijn ingebeeld - op een bepaalde hoofd. Maar je hebt ze ergens gezien, je neemt hun energie af - je zag het in verbeelding.
En dan maar blijven roepen dat het niet op een religie lijktquote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
AstridIk denk dat je Ann1986 bedoelt
.
Ik raak niet uitgelezen op het Desteni-forum!
En even een advies voor iedereen die weleens masturbeert (iedereen dus), het is niet wijs als je daarbij je fantasieen de vrije loop laat, oftewel:
masturbatie - Keep it between your hand and your dick
quote:Op zondag 27 december 2009 23:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou geen idee, maar als ik me een keertje futloos voel, dan weet ik nu wel dat er weer eens iemand mijn energie zit te ontnemen:
Misschien dat ik 1/4 heb gelezen voor de lol, toen kreeg mijn brein een hele grote "BSOD".quote:Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
op het Desteni-forum!
En even een advies voor iedereen die weleens masturbeert (iedereen dus), het is niet wijs als je daarbij je fantasieen de vrije loop laat, oftewel:
masturbatie - Keep it between your hand and your dick
quote:Op maandag 28 december 2009 02:03 schreef Darkwolf het volgende:
Misschien dat ik 1/4 heb gelezen voor de lol, toen kreeg mijn brein een hele grote "BSOD".
Zelfs met speed reading is het gewoon niet te doen.
Heb jij serieus dit hele ding zitten lezen?
Naast het feit dat het nu 02:00 is geweest snap ik er echt geen ene kloot van en dat is misschien maar goed ook!
Helemaal eensquote:Op maandag 28 december 2009 02:06 schreef Darkwolf het volgende:
Even over dit hele gebeuren zelf.
Onlangs ben ik ergens achter gekomen voor mijzelf: ik ben klaar met (internet) communities.
Zelf doe ik graag alles op mijn eigen manier en pluk ik links en rechts data van verschillende bronnen wat bij mijn denkbeeld en visie past en zo verreik ik mijzelf verder.
Destini (hoe vrijblijvend dan ook) zou nooit iets voor mij zijn.
Die 2012 video is overigens inderdaad wel goed trouwens en ligt op een lijn hoe ik erover denk, maar dat had niet in een lange negen minuten gehoeven voor mij.
quote:ik vergeef mezelf toegestaan enj geaccepteerd t ehebben te geloven dat een vrouw in sexuele opwinding in de problemen zit en dat zij mijn hulp nodig heeft.
Ik vegeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat de enige mogelijkheid om een vrouw in sexuele opwinding te helpen is door sexuele dingen met haar te doen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat ik mezelf in gelijkaardige problemen moet brengen om de vrouw in sexuele opwinding te hulp te komen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat als een vrouw in sexuele opwinding mij haar borsten toont, het onvermijdelijk is geworden voor mij om sexuele dingen met haar te doen.
quote:
Persoonlijk moet ik weinig van 'geloof' hebben, maar soit, ieder voor zich.quote:Op maandag 28 december 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
Ja en waarom ook niet, ik kijk er tegen aan als jet onderhouden van ieder ander geloof namelijk.
"Pffrrt een Boeddha als helder licht zien" hoor je ook niemand hardop zeggen, en misschien ook wel, moeten ze lekker zelf weten.
Ach, als je je nick enige eer aan wilt doen ...quote:Als mensen zich er goed bij voelen bij het 'aanhangen' van Destini, en de bijkomstigheden, hoe vreemd dat ook voor ons moge zijn, normaal vinden.. ja wie ben ik dan wel niet om te zeggen dat het allemaal maar larie is?
zie, dit is dus echt waarom mensen eens wat bete rmoeten lezen ipv direct te oordelen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als jij daar blijkbaar zo goed van op de hoogte bent; waarom heb je je dan laten herprogrammeren door Desteni?
[..]
Dat is trouwens juist typerend aan sekte-achtige clubs, maar ze hersenspoelen (herprogrammeren) je zodanig dat je al hun ideeen gaat aannemen en verspreiden en dat is dus precies waar jij mee bezig bent
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |