Goede grap, man. Respect. Dat je dat durft.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef JoeyJ het volgende:
Een maat van me ging eerst bij de Blokker een lollie in centen te betalen
dat dus, zeikertquote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef ynuhh het volgende:
Poehoe, een minuut vertraging oplopen tijdens het winkelen. Kom op man, als je je daar al druk om gaat maken.
Hoho, gebeurt 5x per week. 20x per maand, 240x per jaar dus als ik 80 ben heb ik 320 uur gewacht. Gewoon fokking twee weken van mn leven.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef ynuhh het volgende:
Poehoe, een minuut vertraging oplopen tijdens het winkelen. Kom op man, als je je daar al druk om gaat maken.
Als jij 80 bent sta je daar zelf al 20 jaar met losse centen te betalen...in die 20 jaar sta je gemiddeld per keer betalen 4 mensen op te houden. Omdat je niet veel boodschappen tegelijk kunt doen, ga je 7 keer per week naar de supermarkt. Dat maakt 28 mensen die per week 1 minuut op jou moeten wachten. Dus dan zorg je ongeveer voor 485 uur aan wachttijd bij anderen. En da's bijna 3 weken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Hoho, gebeurt 5x per week. 20x per maand, 240x per jaar dus als ik 80 ben heb ik 320 uur gewacht. Gewoon fokking twee weken van mn leven.
Boehoe, hoeveel % van je leven is dat? Zeurkous.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Hoho, gebeurt 5x per week. 20x per maand, 240x per jaar dus als ik 80 ben heb ik 320 uur gewacht. Gewoon fokking twee weken van mn leven.
Had dit topic niet geopend, had weer wat tijd gescheeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Bostrol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef Flappekz het volgende:
Wees blij dat die oude mensen niet in natura betalen
Ga dan godverdomme van Fok af als je zoveel waarde hecht aan je tijdverdrijf.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Fysiek geld is achterhaald, onhandig en werkt criminaliteit in de hand.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef RemcoDelft het volgende:
TS doet mee met de banken-propaganda, zodat banken geen door-de-overheid-gemaakt-geld meer hoeven te hebben, maar alleen nog hun eigen cijfertjes op de website als "geld" hoeven te gebruiken...
Fok is tijdverdrijf en gekut bij de kassa is tijdverspilling. Das een heel verschil ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga dan godverdomme van Fok af als je zoveel waarde hecht aan je tijdverdrijf.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vertrouw pinpassen niet.
Dan weten ze precies war ik wat koop.
Toch heeft remco gelijk. Geld wat niet contant wordt opgehaald kan 10-20 keer worden uitgeleend.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Fysiek geld is achterhaald, onhandig en werkt criminaliteit in de hand.
Jij bent vast geen echte Hollander, of je woont in het buitenland.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef ynuhh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Giraal geld zorgt voor 90 miljard extra staatsschuld doordat banken zichzelf in de nesten werken met geld-wat-niet-bestaat...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Bostrol het volgende:
[..]
weten ze ook via de bonuskaart enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
Uiteraard haal je die zonder je gegevens in te vullenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weten ze ook via de bonuskaart enzo
door er mee te pinnen koppel je die ook weer aan elkaarquote:Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Uiteraard haal je die zonder je gegevens in te vullen
nee wachten op pasjes die het weer eens niet doen, dat schiet opquote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Maar je winkelt toch wel met je alu-hoejde op?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Jij bent vast geen echte Hollander, of je woont in het buitenland.
Echte Hollanders hebben geen geduld, die willen zsm geholpen worden.Ik ben een Hollander met geduld, mag dat ook? Ik kan mij echt niet druk maken om die paar seconden die ik ergens moet wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Jij bent vast geen echte Hollander, of je woont in het buitenland.
Echte Hollanders hebben geen geduld, die willen zsm geholpen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spreek voor jezelf. Of is het al zo triest gesteld hier?
Moet je je boodschappen maar via internet doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:14 schreef Bostrol het volgende:
Oude mensen die contant betalen bij de kassa dan hun portomonnee opbergen en dat de cassiëre dan zegt: Heeft u misschien 35 cent? Waarop die mensen hun beurs weer gaan pakken en dan gaan zoeken en tot de conclusie komen dat ze dat niet hebben. En ik maar wachten
WTF, pinnen mensen!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
Die oudjes zouden waarschijnlijk met hun pinpas ook een tijd staan te prutsen, naar het ding zoeken, langzaam/verkeerd doorhalen, nog een keer overdoen, enzovoort. En als je handig bent, kan je met contant geld ook snel betalen. Het zijn de mensen die traag zijn, niet de methode.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:14 schreef Bostrol het volgende:
Oude mensen die contant betalen bij de kassa dan hun portomonnee opbergen en dat de cassiëre dan zegt: Heeft u misschien 35 cent? Waarop die mensen hun beurs weer gaan pakken en dan gaan zoeken en tot de conclusie komen dat ze dat niet hebben. En ik maar wachten
WTF, pinnen mensen!!
Cash betalen gaat sneller dan pinnen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef Sheriam het volgende:
kan je met contant geld ook snel betalen.
Misschien kan jij sneller met cash betalen dan pinnen, maar het hangt er toch voornamelijk van af hoe je het doet, of je het bedrag snel bij elkaar hebt of elk los muntje uit een klein beursje (of broekzak) gaat zoeken, en dan maakt het ook nog uit of je een ervaren cassiere hebt of een jongen/meisje die er net zit en langzaam telt (of het wisselgeld zo aangeeft dat er muntjes op de band vallen ofzo).quote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Cash betalen gaat sneller dan pinnen.
Sinds wanneer kun je pinnen met een bonuskaart?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
door er mee te pinnen koppel je die ook weer aan elkaar
Want laten we wel zijn, winkelen gaat om snelheidquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef RickoKun het volgende:
die ouwe lui denken dat het sneller gaat met contant
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef Flappekz het volgende:
Wees blij dat die oude mensen niet in natura betalen
En dan ook even het bordje 'u kunt gelijk beginnen met pinnen' volgen gaarne. Het is amazing, maar het kan echt!quote:
O MIJN GOD DE ING WEET DAT IK GISTEREN NET ALS 10 MILJOEN ANDERE NEDERLANDERS IN DE SUPERMARKT WAS MENSEN OPEN JE OGEN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG VOLGEN JE OP DE VOET WIE CONTROLEERT DE CONTROLEURS MENSEN OPEN JE OGEN!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mensen die pinnen![]()
Jullie worden in de gaten gehouden door de banken die deze informatie doorsluist naar die heren in nette pakken in denhaag. Door al jullie banktransacties weten ze precies wanneer jullie waar zijn!!!!!
Een goede reden kan zijn: Ze zitten in de schuldsanering. Veel jongeren hebben schulden. Dan is het beter om per week X euro contant te hebben, dat kan je uitgeven, en op = op.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Palomar het volgende:
Ach, van oude mensen kan ik het nog wel begrijpen dat ze niet willen pinnen. Maar wat me opvalt is dat ook veel jongeren (lees: twintigers/dertigers) liever contant betalen. Bijv. bij de lokale AH zijn sindskort een aantal kassa's PIN-only. De kassiere zegt dat van te voren vaak nog even, en gebeurt echt vaak dat mensen dan naar een andere kassa gaan en dus kennelijk bewust NIET willen pinnen.
Als een kassa-meisje mij om 35 cent vraagt, zeg ik bij voorbaat nee wanneer ik het niet kleiner heb dan een muntje van 35 cent.quote:
Slaaf van de banken wordt je dan, kun je gaan betalen voor elke transactie wanneer het zover is.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:03 schreef Agiath het volgende:
Als het aan mij lag was contact geld al lang afgeschaft
Yep, de daadwerkelijke betaling bestaat op het moment supreme dus alleen nog maar uit op "YES" drukken.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:00 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En dan ook even het bordje 'u kunt gelijk beginnen met pinnen' volgen gaarne. Het is amazing, maar het kan echt!
Toch kom ik ze zelden tegen, eerst gaan de boodschappen de kar in, daarna ga ze een keer zoeken naar de bonuskaart en pinpas.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Yep, de daadwerkelijke betaling bestaat op het moment supreme dus alleen nog maar uit op "YES" drukken.
Daar kan kwa de tijd de contantklant never nooit niet tegen op
En zo gaat de mensheid langzaam naar de verdoemenisquote:Op donderdag 24 december 2009 17:22 schreef Bostrol het volgende:
Privacy is een wassen neus and i like it.
ZEIKERDquote:Op woensdag 23 december 2009 15:14 schreef Bostrol het volgende:
WTF, pinnen mensen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |