quote:
Aangezien mijn vrouw en ik allebei al humeurig waren kon dit er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:07 schreef 1DIOOT het volgende:
als je je zo ergerd... waarom zeg je dan nix tegen die graftak?
Het is de Aldi niet, maar zo'n pauper met zijn nep energiedrankje had ik ook niet voorgelatenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht ook dat t een lemming wasmaar ok, terechte klacht
gewoon ordinair voordringt. Toen maar hardop gezegd:quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]TS was bewust sociaal om maar even zijn mond te houden.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht ook dat t een lemming wasmaar ok, terechte klacht
Jawel maar die vrouwen en verkoopster waren oost indisch doof ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Alessandr0 het volgende:
[..]
gewoon ordinair voordringt. Toen maar hardop gezegd:
"Onbewust worden we steeds een beetje asocialer!"
Dus je hebt dit niet eens gezegd??
Aangepast in OPquote:
En samen met je vrouw terwijl je al boos op elkaar bent?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
====> !!! GEEN LEMMING!!! <====
Het gaat weer lekker hoor....
TS gaat in zijn pauze van zijn werk naar de H&M voor kleren voor dochterlief.
Euh nee. Dochter was klaar met afrekenen en stapte met 1 been al weg van de kassa toen ze haar moeder zag aanlopen met een nieuwe jas. Toen riep ze van "oh ik heb nog wat", waarop de moeder gewoon haar jas ging af rekenen. Dus niets van haar dochter betaald, maar gewoon nieuwe klant !quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef iklasniet het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zag de vrouw haar moeder aan komen lopen die een kledingstuk had gevonden wat ze wilde kopen, en de dochter rekende dit voor haar af?
Wat is hier mis mee? Is toch volkomen normaal? Als jij met je vrouw in de supermarkt in de rij staat en je bent een pakje boter vergeten, lopen jullie dan beiden uit de rij weg om boter te pakken?
Euh nee we waren niet boos op elkaar. We wilden gewoon even snel paar kleren halen in onze pauze maar dat was ons niet gegund waardoor we samen sjaggo werden zeker door de actie van onze voorganger.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef Soohr het volgende:
[..]
En samen met je vrouw terwijl je al boos op elkaar bent?
Hoe verneuk je je pauze nog meer?
Dakloos en geen ruggegraatquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:11 schreef 1DIOOT het volgende:
TS heeft een ruggegraat...
maar wel een kort lontje
Wat is het nou !quote:
Je had er wat van moeten zeggen, dan had je een ruggegraat.quote:
dan heb jij ook geen ruggegraat als jij dat als verkoper toelaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je had er wat van moeten zeggen, dan had je een ruggegraat.
Maar TS, ik werk zelf ook achter de kassa en ik zal je zeggen: niemand zegt er iets van
Ik ben geen verkoper. Bij mij rekenen ze af. Als mensen voorkruipen neem ik aan dat de anderen het niet erg vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
dan heb jij ook geen ruggegraat als jij dat als verkoper toelaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |