Ken je dat, dan bel je bijvoorbeeld Ziggo op ivm een storing, moet je eerst je klantnummer intoetsen, en afsluiten met een hekje (nadat de stem zegt, is dit juist?!?!?!), daarna je postcode, en afsluiten met een hekje, daarna moet je door 5 keuzemenu's heen om bij de juiste afdeling te komen, al goed, wordt er opgenomen.
>Goedemiddag met Ziggo, wat is het probleem?
<<Ik heb een storing met ...
>Mag ik eerst uw klantnummer hebben?
<<

(geeft klantnummer)
>Mag ik uw postcode ook weten?
<<

geeft (postcode)
>Wat is precies het probleem?
<< Ik heb storing op mijn tv
>Ik verbind u even door met de juiste afdeling.
En bij de volgende afdeling mag je weer al die nummers doorgeven, waarom falen die systemen zo hard? Ik bedoel, komt er niet gewoon in hun scherm die dingen te staan die je net ingevoerd hebt?
Klacht: helpdesk en keuzemenu's die falen.