abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75970898
Ken je dat, dan bel je bijvoorbeeld Ziggo op ivm een storing, moet je eerst je klantnummer intoetsen, en afsluiten met een hekje (nadat de stem zegt, is dit juist?!?!?!), daarna je postcode, en afsluiten met een hekje, daarna moet je door 5 keuzemenu's heen om bij de juiste afdeling te komen, al goed, wordt er opgenomen.

>Goedemiddag met Ziggo, wat is het probleem?
<<Ik heb een storing met ...
>Mag ik eerst uw klantnummer hebben?
<< (geeft klantnummer)
>Mag ik uw postcode ook weten?
<< geeft (postcode)
>Wat is precies het probleem?
<< Ik heb storing op mijn tv
>Ik verbind u even door met de juiste afdeling.

En bij de volgende afdeling mag je weer al die nummers doorgeven, waarom falen die systemen zo hard? Ik bedoel, komt er niet gewoon in hun scherm die dingen te staan die je net ingevoerd hebt?

Klacht: helpdesk en keuzemenu's die falen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 23 december 2009 @ 14:55:02 #2
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_75970973
Zó herkenbaar.
pi_75970981
Terechte klacht.
Meer wil ik er niet over zeggen. .
pi_75971015
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef Agiath het volgende:
Klacht: helpdesk en keuzemenu's die falen.
Wat is uw klacht?
  woensdag 23 december 2009 @ 14:56:22 #5
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_75971029
Wees blij dat je geen half uur in de wacht staat
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_75971042
Dan zeg je toch dat heb ik net al ingetoetst. Los het maar voor me op!

Pruts systemen zijn dat. Terechte klacht
pi_75971162
wat mij ook vaak opvalt is dat bij een 0800 nummer de dame in kwestie je vrij snel door menu's heen praat. de 0900 dame doet er over het algemeen wat langer over en laat je na een keuze weer overnieuw keuzes maken
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_75971178
0900 nummer?
pi_75971193
ik toets als klantnummer altijd 1337 in, zodat ik direct doorgeschakeld wordt met de juister afdeling!
Stand for something or fall for anything
  woensdag 23 december 2009 @ 15:04:36 #10
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_75971376
"Er zijn op dit moment teveel wachtenden voor u. De verbinding wordt verbroken!"

Naai...
pi_75971457
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat is uw klacht?
  woensdag 23 december 2009 @ 15:09:49 #12
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_75971631
Of dat je in de wacht staat en dat je hoort er zijn nog 5 wachtenden voor u.
Vervolgens er zijn nog 4 wachtenden voor u.

En dan ineens er zijn nog 6 wachtenden voor u.

Echt! WTF!


Overigens terechte klacht van TS.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_75972512
Kwestie van verificatie. Als de klant een typo maakt krijg je verkeerde gegevens te zien.
Het is wel irritant als je het weer moet doorgeven aan de volgende collega idd.
pi_75973421
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Fraggy het volgende:
Kwestie van verificatie. Als de klant een typo maakt krijg je verkeerde gegevens te zien.
Het is wel irritant als je het weer moet doorgeven aan de volgende collega idd.
Vraag dan gewoon altijd mondeling en schaf dat intoetsen af, geen gezeik
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_75974782
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Agiath het volgende:

[..]

Vraag dan gewoon altijd mondeling en schaf dat intoetsen af, geen gezeik
Goed punt
pi_75976658
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Dj_unkie het volgende:
ik toets als klantnummer altijd 1337 in, zodat ik direct doorgeschakeld wordt met de juister afdeling!
Ik hoor die mensen al giechelen op die afdeling
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75978178
Mensen die bij een helpdesk werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')