Ah, een doodsverwensing...foei!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef zarGon het volgende:
Sterf eens subiet twee keer door de helft dood met je verwachte reacties.
Dat dus..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef wise het volgende:
laatst ook nog iemand voorgelaten omdat zij maar 2 dingen had.
ik had er maar 10, maar dat terzijde
Je denkt werkelijk dat het me ook maar iets uit maakt hoeveel jij in je handjes hebt?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Ridocar het volgende:
TS is te lui om ver te lopen. (JA LOPEN!! omdat TS te arm is voor een auto)
Verder herkenbare klacht. Wel grappig om te zien dat de mensen die de halve winkel op de band zetten diegene achter hun proberen te negeren. Zo van: 'niet achter je kijken, misschien denkt 'ie dat ik 'm niet heb gezien, met dat ene brood'.
Zijn meestal stelletjes, gaat die vent in de rij staan bijna direct als ze binnen komen, dan dat wijf de boodschappen doen, die kar vullen totdat ze aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Soohr het volgende:
waarschijnlijk omdat je bij de aldi al 3 uur in de rij staat,
en het altijd die lui met 3x niks aan boodschappen zijn die met duppie's gaan betalen,
5 euro moeten neerleggen,
ongeveer 4,50 euro betalen en dan verzuchtend nog 5 duppies uit hun gatenbroek zoeken.
Dat kost tijd.
of het zijn bejaarden die dan niet snappen hoe hun pinpas door het apparaat heen moet.
Bijna net zo erg als mensen die alvast in de rij voor de kassa staan en dan steeds weg lopen om nog wat te pakken,
nee kut, dan duw ik je kar wel gewoon weg als je aan de beurt bent,
maar niet bij je kar staat.
kassier bliept continue die producten af, geen moment dat die niks te doen hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef Bostrol het volgende:
Het idee is als volgt: Als de cassiere even niks te doen heeft, omdat jij de band aan het vullen bent, kan er iemand voorgelaten worden om de doorstroom te bevorderen. Zo niet dan niet.
Ik dacht meer aan....GEWOON JE BEURT AFWACHTEN!!!!. Niet dat ik bij de Aldi kom maar het idee alleen al dat ik langer moet wachten om jou voor te laten gaan terwijl je later in de rij voor de kassa stond. Daaaaaag TS met je kansloze gedachte. Kom eens terug als je 80 bent, dan wil ik er nog eens over nadenken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef babipangang het volgende:
Verwachte reacties:
TS winkelt bij aldi![]()
TS is arm
Hier wachten ze keurig tot je klaar bent om de producten weer in je tas te proppen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef ooge het volgende:
[..]
kassier bliept continue die producten af, geen moment dat die niks te doen hebben.
Je kan het ook gewoon vragen! En het is druk dus je wacht maarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef babipangang het volgende:
Ga ik even naar de Aldi, (JA ALDI !! omdat die bijna recht voor m'n deur zit) voor een kleine boodschap, paar blikjes energiedrank, blikje ragout en een pakje visfilet. Staat er zo'n teef voor me met een kar zo vol dat ze de inhoud per aanhanger moet vervoeren. En niet eens mij even voor laten gaan. Waar is de humaniteit gebleven![]()
Verwachte reacties:
TS winkelt bij aldi![]()
TS is arm
Heb dat een keer gedaan in de V&Dquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef longinus het volgende:
Gister bij de kassa, 3 belletjes, dus de 4e wordt geopend dus ik ga daar al klaar staan, schreeuwt een wijf, heee ik ben eerder hoor
Mensch val dood dacht ik, tis dat ze me kennen daar anders had ik haar helemaal kwijtgescholden.
Als je het ziet, en je hebt je ogen ook niet in je broekzak, kun je het ook aanbieden. Waarom niet? Waarom niet? Dan voelt de ander zich ook niet zo bezwaard.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon vragen! En het is druk dus je wacht maar
je vergeet, TS woont in een pauperwijk met een aldiquote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef babipangang het volgende:
Ga ik even naar de Aldi, (JA ALDI !! omdat die bijna recht voor m'n deur zit) voor een kleine boodschap, paar blikjes energiedrank, blikje ragout en een pakje visfilet. Staat er zo'n teef voor me met een kar zo vol dat ze de inhoud per aanhanger moet vervoeren. En niet eens mij even voor laten gaan. Waar is de humaniteit gebleven![]()
Verwachte reacties:
TS winkelt bij aldi![]()
TS is arm
gebeurtquote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef The_Dean het volgende:
Gebeurd hier regelmatig. Sta altijd met een paar dingen in de hand in de rij, en ze bieden me vaak aan dat ik wel even voor mag.
Andersom doe ik het ook, als ik wat meer heb en iemand voor achter me paar dingen mag die natuurlijk ook voor.
Excusesquote:
Als het een mooie jonge dame is wel ja. Zo'n knuppeltje mag wachten.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als je het ziet, en je hebt je ogen ook niet in je broekzak, kun je het ook aanbieden. Waarom niet? Waarom niet? Dan voelt de ander zich ook niet zo bezwaard.
Dat doe ik ook hoor. Moeten ze maar beter opletten.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan in de V&D
Stond een rij van 10 mensen, ik sluit aan.
Wordt er daarna een kassa bij geopend, ik loop normaal naar die kassa en ben direct aan de beurt.
Staan er 2 van die bejaarden te fluisteren op een toon dat je het net nog hoort: " Wat een aso, om zo voor te dringen"
Dus ik tel expres m'n geld in duppies uit.... Dat zal ze leren !
Dat is 9 van de 10 keer ook gewoon asociaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan in de V&D
Stond een rij van 10 mensen, ik sluit aan.
Wordt er daarna een kassa bij geopend, ik loop normaal naar die kassa en ben direct aan de beurt.
Staan er 2 van die bejaarden te fluisteren op een toon dat je het net nog hoort: " Wat een aso, om zo voor te dringen"
Dus ik tel expres m'n geld in duppies uit.... Dat zal ze leren !
Precies. Echter denk ik dat dit echter teveel ruimte kost.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn collega zei net ook, waarom gaat iedereen achter 1 kassa staan en niet gewoon in een rij. Dan is iedereen even snel aan de beurt.
K 1234
K 1234
K 1234
beter zou zijn:
K
K 123456789..
K
Zo'n postkantoor wachtrij met nummers
inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor. Moeten ze maar beter opletten.
Inderdaad, leuke rij krijg je dan als er 20 kassa's open zijn en alle wachtenden zich opstellen in 1 rij.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Precies. Echter denk ik dat dit echter teveel ruimte kost.
overdreven voorbeeld hoor. Maar kijk bijvoorbeeld bij een Ikea daar sta je ook te wachten (zelfhulpkassa) tot er 1 vrijkomt en dan kan de volgende. 4 kassa's 1 rij. Het kan dus wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:00 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad, leuke rij krijg je dan als er 20 kassa's open zijn en alle wachtenden zich opstellen in 1 rij.
Rij van 80 karretjes.
Wel in de Albert Heijn hier, ik word bijna altijd voor gelaten als ik niet zo veel heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Genius-F het volgende:
Gister vroeg iemand zelfs of ik voor wilde. Kom je inderdaad niet vaak meer tegen.
hoe weet jij datquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef musicfreakyme het volgende:
Maar als iemand met 1 ding achter me staat en er al van uit gaat dat ze voor mogen, dan laat ik ze expres wachten. Het moet geen verplichting zijn natuurlijk![]()
Dat doen ze eigenlijk nooit bij de aldi.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef babipangang het volgende:
Verwachte reacties:
TS winkelt bij aldi![]()
TS is arm
d-d-d-d-d-d-d-d-doodverwensing!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef zarGon het volgende:
Sterf eens subiet twee keer de helft dood met je verwachte reacties.
Ja echt! Hier bijna alleen maar nederlanders in de Aldiquote:Op donderdag 24 december 2009 02:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk nooit bij de aldi.
Voornamelijk omdat 80% gierige nederlanders zijn, en de overige 20% zijn verzuurde oudjes.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ja echt! Hier bijna alleen maar nederlanders in de Aldi
En arme mensen leven minder lang, lees ik net.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef zarGon het volgende:
Sterf eens subiet twee keer de helft dood met je verwachte reacties.
WTF IS JOUW PROBLEEM JONGENquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef cornelialu het volgende:
[..]
U zegt is logisch, ik ga akkoord met uw standpunt.
Ik stond in de rij met één brood en de vrouw voor me had een kar zo volgestouwd dat het er bijna overheen viel, kijkt ze naar mijn ene brood en zegt ze: ik hoop dat je geen haast hebt, want dit gaat wel even duren *kijkt met schuin oog naar haar karretje*quote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef Suusje-V het volgende:
Ik hou van supermarkten met snelkassa's
Gister stond ik met 2 artikelen die ik even gauw moest kopen voor m'n tante in de rij, en ik ging bij de kortste staan (was echt super druk).
Helaas was de vrouw voor me met een volle kar al net begonnen met aanslaan/afrekenen.. Maar ze zei zelf ook al "Oh sorry, je had van mij echt voor mogen gaan maar nu is ze al begonnen met aanslaan"
Nja dan vind ik het niet uit maken hoor.
Maar je hebt ook mensen die een hele kar volgepropt hebben die snel voordringen in de rij, even gauw naar jouw éne artikeltje kijken, dan kijken naar hun kar, vervolgens je ontzettend raar aan gaan staren en je van top tot teen bekijken, dan schijnheilig om zich heen staan kijken, weer naar je artikeltje staren, en vervolgens weer voor zich uit kijken terwijl ze bijna met hun overvolle kar hun voorganger omver persen omdat ze per se voor me willen![]()
Dat snap ik dus echt niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |